Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
358 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lang leve kut emoties fakking janken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
geen zin om veel te schrijven so yeh



Om 16:00 uur een afspraak gehad om het te hebben over de mail die dhr naar begeleiding heeft gestuurd. Dhr benoemd sporadisch moeder op bezoek te willen ( dus niet elke week). Gezegd dat dit voor deze week goed is en dat hij het dan de volgende keren elke keer met begeleiding moet overleggen. Hij vraagt of moeder woensdag vanaf half 12 t/m 19:00 uur mag blijven. Gezegd dat hij de lunch wel aanwezig moet zijn en het goed is als hij samen met moeder kookt( en dus niet bij het avondeten aanwezig hoef te zijn) . Dhr kijkt boos en komt onrustig over. Gevraagd of hij geïrriteerd is. Dhr geeft aan van wel. Hij vindt dat hij als een klein kind behandeld wordt. Gezegd dat hij een structuur heeft waar hij zich aan moet houden en dat deze afspraken niet zomaar zijn opgesteld. Gezegd dat hij de situatie nog steeds de licht inschat. Nogmaals uitgelegd wat het belang van zijn structuur is. Dhr geeft aan het later meer te begrijpen. Hij had zich niet ingeschreven voor de maaltijd van vandaag, heeft zelf wat opgebakken. Og heeft 3 maaltijden van vorige week betaald.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Strijder💪

Goed te lezen dat je nog steeds vecht tegen je demonen! Volgensmij ben jij er ook wel eens bijna uitgestapt in het verleden, dus ik ben opgelucht dat je nog aan het vechten bent. Want wie vecht, die wilt het liefst nog lang een mooi leven op deze wereld tegemoet gaan. 💪

Heb lang niet alles gelezen want eigenlijk is jou topic vergelijkbaar net als GTST. Je kan het lang niet hebben gevolgd, zodra je weer aanhaakt heb je het gevoel niets te hebben gemist.

Heel veel respect dat je ondanks alle comments hier (waar ik al lang van zou zijn afgehaakt),toch je verhaal blijft doen.

Jammer van je woedeprobleem, anders was je perfect voor een functie als BOA, die krijgen minder shit over zich heen als jij hier krijgt😂😂.

Geen adviezen of wat dan ook vanuit mij, alleen liefde, respect en ik wens jou ook alle kracht toe in je weg naar herstel.

💪💪💪💪😘
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Makelifegreatagain zei:
Strijder💪

Goed te lezen dat je nog steeds vecht tegen je demonen! Volgensmij ben jij er ook wel eens bijna uitgestapt in het verleden, dus ik ben opgelucht dat je nog aan het vechten bent. Want wie vecht, die wilt het liefst nog lang een mooi leven op deze wereld tegemoet gaan. 💪

Heb lang niet alles gelezen want eigenlijk is jou topic vergelijkbaar net als GTST. Je kan het lang niet hebben gevolgd, zodra je weer aanhaakt heb je het gevoel niets te hebben gemist.

Heel veel respect dat je ondanks alle comments hier (waar ik al lang van zou zijn afgehaakt),toch je verhaal blijft doen.

Jammer van je woedeprobleem, anders was je perfect voor een functie als BOA, die krijgen minder shit over zich heen als jij hier krijgt😂😂.

Geen adviezen of wat dan ook vanuit mij, alleen liefde, respect en ik wens jou ook alle kracht toe in je weg naar herstel.

💪💪💪💪😘
Klik om te vergroten...
dank je , je bericht doet me goed :redheart: :redheart:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat van die maaltijden zul je zelf wel weten. Dat is hier ook zo en wij zijn ook geen kleine kinderen.

Hier kijkt de begeleiding ook of je bezoek kunt ontvangen en zo nee dan bellen ze het af. Half 12 tot 19 is wel erg lang. Ik stuur mijn bezoek na een half uurtje al weg soms.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
geen zin in om er verder over te praten
@Mevrouw Pløp mag ik dit wel plaatsen

app gesprek met fivoor

*Foto's verwijderd*
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)
Klik om te vergroten...
Dan nog zijn er andere opties.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
geen zin in om er verder over te praten
@Mevrouw Pløp mag ik dit wel plaatsen

app gesprek met fivoor

*Foto's verwijderd*
Klik om te vergroten...
Nee, we gaan foto's van automutilatie niet toestaan en dat weet je ook!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Nee, we gaan foto's van automutilatie niet toestaan en dat weet je ook!
Klik om te vergroten...
sorry het was niet negatief bedoelt hoe had ik het anders kunnen verwoordev
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
sorry het was niet negatief bedoelt hoe had ik het anders kunnen verwoordev
Klik om te vergroten...
Je mag best zeggen dat je jezelf hebt beschadigd, maar je mag er geen foto's van posten. Dat voegt niets toe en is een onnodige trigger voor anderen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoek nou toch eens goede hulp @MR_CHIP
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Zoek nou toch eens goede hulp @MR_CHIP
Klik om te vergroten...
Gaat toch hartstikke goed. Soms even niet gebruiken en er schijn ophouden wanneer het te heet onder zijn voeten wordt. Dan weer wat geks doen. En dan even weer 2/3 weken niets doen.

Nee hij heeft geen problemen joh. 😑
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Gaat toch hartstikke goed. Soms even niet gebruiken en er schijn ophouden wanneer het te heet onder zijn voeten wordt. Dan weer wat geks doen. En dan even weer 2/3 weken niets doen.

Nee hij heeft geen problemen joh. 😑
Klik om te vergroten...
Tsja, wie niet horen wil die moet voelen. Maar dan is het nog steeds een triest verhaal waar ik graag een happy end aan zou zien.

Maar zeggen dat je op rock bottom bent beland en dan nog je herstel niet met volle overgave doen betekent maar 1 ding: het was geen rock bottom.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ohja
Conclusie na echo vandaag ik moet echt een operatie ondergaan om de hydrocele ( goed aardig gezwel in scrotum) weg te halen
Morgen huisarts bellen en ism verwijzing voor urologie bij Albert Schweitzer Ziekenhuis regelen
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zolang je bezig bent met gebuiken (wel, niet, wat, waar, al dan niet) kom je nog niet aan je problemen toe.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alinde zei:
Zolang je bezig bent met gebuiken (wel, niet, wat, waar, al dan niet) kom je nog niet aan je problemen toe.
Klik om te vergroten...
denkt iedereen maarja geen ene hulp instantie kan me alla minuut helpen enige optie is meeting
wachtlijst de hoop 28 weken
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
denkt iedereen maarja geen ene hulp instantie kan me alla minuut helpen enige optie is meeting
wachtlijst de hoop 28 weken
Klik om te vergroten...
nou ga alvast naar die meetings. Dat kan ook al heel veel helpen. En dan heb je alvast een voorsprong mocht je daarna nog extra hulp van De Hoop krijgen. 👍💪
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)
Klik om te vergroten...
2500 lijkt mij aan de lage kant. Of is dat voor 5 dagen ofzo?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
denkt iedereen maarja geen ene hulp instantie kan me alla minuut helpen enige optie is meeting
wachtlijst de hoop 28 weken
Klik om te vergroten...
Nee joh. Als jij rondbelt zit je met een paar weken in Zuid Afrika.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen weten
Klik om te vergroten...
Mensen proberen je te helpen en met je mee te denken vanuit de informatie die jij geeft. Volgens mij heb je, afgezien van een periode van leugens over werken voor een RC-vendor en uitspraken over het oplichten van mensen en bedrijven nooit iets gedeeld over je daginvulling. Terwijl daar wel naar gevraagd is.

Dan is het niet zo raar dat ingevuld wordt dat er waarschijnlijk geen daginvulling in de zin van dagbesteding, vrijwilligerswerk oid is. Een daginvulling waarbij er een verwachting, hoe klein ook, van anderen is over je aanwezigheid en mogelijk een stukje inzet.

Daginvulling is zowel bij mentale problemen als bij verslavingsproblematiek heel belangrijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."