#1
mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)Nee joh. Als jij rondbelt zit je met een paar weken in Zuid Afrika.
mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)Nee joh. Als jij rondbelt zit je met een paar weken in Zuid Afrika.
een grove navraag die ik ook heb gedaan bij curator zelf2500 lijkt mij aan de lage kant. Of is dat voor 5 dagen ofzo?
Castle Craig staat ook goed bekend.een grove navraag die ik ook heb gedaan bij curator zelf
fivoor zelf had het over castle craig oid ?
Het wordt pas anders als je er aan gaat werken kerel.kleine update
vandaag begin de psychologische 4de week als naja niet als het gaat gewoon lukken maar heel vaak had ik een terugval in die week
al zegt begeleiding dat dat alleen maar opgewerpte blokkade's/gedachten zijn door mijn brein en die hoeven geen waarheid weer te worden laat zien dat je boven die gedachte staat en je echt gaat voor herstel (nooit echt langer dan 4 weken clean geweest , heb er grote vertrouwen in dat dit eindelijk anders gaat zijn )
Goed inzicht!toen ik bij moeders was wel weer zucht gekregen maar das niet erg zolang ik er maar niet naar handel

Die afvlakking valt heel erg mee volgens mij, maar het stoppen met drugs zorgt ook voor leegte. Brintellix kan de leegte wat opvullen in combinatie met een meer jaren plan.@Manu76 nav je bericht een voorstel gedaan richting Fivoor Bekijk bijlage 59793
Lees er best goede verhalen over ik kamp al jaren met ptss/ depressie en heb af en toe dingen geprobeerd qua medicatie maar hiervan lees ik het meeste dat die niet afvlakt
Ik krijg ook nieuwe medicatie maar ik weet nog niet wat.Die afvlakking valt heel erg mee volgens mij, maar het stoppen met drugs zorgt ook voor leegte. Brintellix kan de leegte wat opvullen in combinatie met een meer jaren plan.
Na 1 jaar kijken of je ermee kunt stoppen en anders 2 jaar slikken.. en dan maar hopen dat je wat goede beslissingen hebt genomen en je verder kunt zonder de medicatie.
Het is in ieder geval minder risicovol als je het met Benzodiazepines vergelijkt.
houd ons vooral op de hoogte in je topic , ben benieuwdIk krijg ook nieuwe medicatie maar ik weet nog niet wat.
Heb een update gedaanhoud ons vooral op de hoogte in je topic , ben benieuwd
Ga maar even bij de begeleiding langs voor de zekerheid. Stemmen horen is niet normaal.gisterenavond toen ik in bed lag dus weer die stemmen gehoord ze zeiden wij zijn jouw onderbewustzijn dat je ons hoort heeft niks met een psychose oid te maken wij zijn jou jij bent ons we willen ons allemaal inzetten voor je herstel en dat doen we door af en toe ons te laten horen om je eraan te herinneren wat drugs gebruik je heeft gebracht hoe langer je nu clean blijft hoe meer wij weg gaan en ons op de achtergrond niet meer zullen laten horen
wtf is dit ik voer gesprekken met me eigen onder bewustzijn en dan ben ik niet psychotisch waar ik het opzich wel mee eens ben , ik merk dat me lichaam aan steeds meer dingen herstelt ik huilde voor het eerst echt meerdere keren op een dag al die emoties het is eng die heb ik jaren lang uit de weg gaan tijd om ze aan te gaan en te gaan voelen eindelijk....
Die weten er van inmiddels van ( heb het ze toch verteld op advies van hier ) en er wordt niks ingeperkt aangepast qua afspraken maar ik moest het wel in de gaten houdenGa maar even bij de begeleiding langs voor de zekerheid. Stemmen horen is niet normaal.
Ik heb zowel Fivoor als begeleiders besproken en Fivoor ging het overleggen met hun psychiater maar daar nog niks op gehoord , en begeleiders die vinden het echt noodzakelijk dat ik ze op de hoogte houd indien dingen veranderen erin qua mate van waarin ik het zelf voel/meemaakStemmen in je hoofd hebben is foute koek.
Daar moet iets aan gedaan worden!
Daar kunnen ze je @MR_CHIP niet mee laten ronddalveren!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."