Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
350 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah joh ik was ook pas 26 toen ik op mijzelf ging.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alinde zei:
Hij is langwerkend dus misschien merk je het niet.
Klik om te vergroten...
hij is idd langwerkend alleen we gaan dit weekend overbruggen met die 3 dus gewoon elke avond 1

niet voor niks heeft het deze eigenschap
1705774890410.png
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ziet eruit als efficient ingedeeld
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je afkick hebt kan dat ook nog van je andere middelen zijn. Het is de bedoeling dat je elke avond 1 krijgt toch, ook na maandag?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alinde zei:
Als je afkick hebt kan dat ook nog van je andere middelen zijn. Het is de bedoeling dat je elke avond 1 krijgt toch, ook na maandag?
Klik om te vergroten...
jep ik heb geen afkick hoor al ben ik wel heel erg moe af en toe (dat zou of de afkick zover je dat kan noemen gebruikte geen drugs elke dag , of de nieuwe meds )
dat is allang besproken met psychiater en heeft ook haar goedkeuring
vandaar zodra het kan maandag gelijk bellen met psychiater dat dat recept nu wel goed gaat
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja in het weekend is dat erg lastig. Je bent iig goed bezig! Ja slapen hoort er wel bij.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
Ja in het weekend is dat erg lastig. Je bent iig goed bezig! Ja slapen hoort er wel bij.
Klik om te vergroten...
wat gelukkig weer beter gaat inmiddels meer dan 5 uurtjes denk ik wel gelukkig , heb geen smart watch meer maar voel me beter
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok ik dacht dat je bedoelde, een gat inde dag. Maar 5 uur is beter dan niks.,
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
Ok ik dacht dat je bedoelde, een gat inde dag. Maar 5 uur is beter dan niks.,
Klik om te vergroten...
nee
ik slaap express niet overdag ookal voel ik me soms moe op en neer
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goedzo. Je bent lekker bezig Mister, ik vind dat je gemotiveerd overkomt. Ik hoop dat je moeder ook de juist hulp krijgt. Als ik kon afkicken kan jij het ook!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Yess!! Show them @MR_CHIP
And make yourself proud🍀💕🌸🙏🏻💪🏻💪🏻

Waarschijnlijk niet je smaak maar de tekst is heel erg mooi!!

Klik om te vergroten...
Soms word je er weer even aan herinnerd hoe erg mainstream populaire muziek zuigt tegenwoordig (niet muziek in het algemeen, er wordt genoeg goede muziek gemaakt).

Het is niet eens mijn soort muziek maar wat een klasse deze twee dames.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoals ik het zie kom je best helder over Mister. Goed bezig!!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alinde zei:
Zoals ik het zie kom je best helder over Mister. Goed bezig!!
Klik om te vergroten...
dankje
lekker wel al die rust heel de dag door maar soms ook wel een beetje de bijwerkingen nog
vooral de afvlakking van emoties is best erg maar misschien is het 2 ledig
1 lichaam moet dingen nu zelf doen qua neurotransmitters (dopamine, serotonin ) dat terug reguleren kost tijd sinds lange tijd weer meer dan 1 week clean
2 lichaam moet nog wennen aan de diazepam , waarbij sommige bijwerkingen als goed is wel minder worden , het is ook minder slaapverwekkend dan in het begin


ook kijkend naar


"Patiënten met overgewicht hebben een langere behandeltijd nodig voordat de maximale werking van het middel optreedt."
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
mdo is geweest
antes kapt ermee en daarmee ook per direct de diazepam krijg het per direct niet meer zucht.... naja zelf naar gemaakt
Klik om te vergroten...
En nu?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
En nu?
Klik om te vergroten...
binnenkort ander overleg met fivoor , en tot die tijd niks qua behandeling en bij elk gebruik kan ik eruit gezet worden
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Maar jij kreeg dit voorgeschreven met een reden toch? En nu ineens krijg je het niet meer? Was je het in eerste instantie wel nodig dan? Heb trouwens geen flauw benul wat diazepam is. Maar ik vind dit dan wel weer gek.
Klik om te vergroten...
dat het gek os ben ik met je eens was voorgeschreven voor zelfmoordgedachtes die gewoon nog spelen alleen dikke middelvinger vanuit antes
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
dat zeg ik niet maar goed lezen is moeilijk
Klik om te vergroten...
Ik ben ook maar een vmbo leerling 😬
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
dat het gek os ben ik met je eens was voorgeschreven voor zelfmoordgedachtes die gewoon nog spelen alleen dikke middelvinger vanuit antes
Klik om te vergroten...
Gevolg van de dikke middelvinger naar Antes vanuit jou, maar alsnog vervelend voor je. Zou met begeleiding kijken of je de diazepam via een andere weg (kan de huisarts dit overnemen bijv?) Toch kunt krijgen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Gevolg van de dikke middelvinger naar Antes vanuit jou, maar alsnog vervelend voor je. Zou met begeleiding kijken of je de diazepam via een andere weg (kan de huisarts dit overnemen bijv?) Toch kunt krijgen.
Klik om te vergroten...
Diazepam als je je niet gedraagt is nog erger dan geen Diazepam. Het had hem kunnen helpen, maar als je toch andere drugs gaat bingen dan verhoog je juist de kans op zelfmoord lijkt me een plausibele gedachtegang.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
sure jij kan het weten ofc , leuke kut opmerking btw

niet dat het me iets doen , eerst wel voor effe nu doet het me geen tering

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."