#1
Ah joh ik was ook pas 26 toen ik op mijzelf ging.
jep ik heb geen afkick hoor al ben ik wel heel erg moe af en toe (dat zou of de afkick zover je dat kan noemen gebruikte geen drugs elke dag , of de nieuwe meds )Als je afkick hebt kan dat ook nog van je andere middelen zijn. Het is de bedoeling dat je elke avond 1 krijgt toch, ook na maandag?
wat gelukkig weer beter gaat inmiddels meer dan 5 uurtjes denk ik wel gelukkig , heb geen smart watch meer maar voel me beterJa in het weekend is dat erg lastig. Je bent iig goed bezig! Ja slapen hoort er wel bij.
neeOk ik dacht dat je bedoelde, een gat inde dag. Maar 5 uur is beter dan niks.,
Soms word je er weer even aan herinnerd hoe erg mainstream populaire muziek zuigt tegenwoordig (niet muziek in het algemeen, er wordt genoeg goede muziek gemaakt).Yess!! Show them @MR_CHIP
And make yourself proud🍀💕🌸🙏🏻💪🏻💪🏻
Waarschijnlijk niet je smaak maar de tekst is heel erg mooi!!
dankjeZoals ik het zie kom je best helder over Mister. Goed bezig!!
En nu?mdo is geweest
antes kapt ermee en daarmee ook per direct de diazepam krijg het per direct niet meer zucht.... naja zelf naar gemaakt
binnenkort ander overleg met fivoor , en tot die tijd niks qua behandeling en bij elk gebruik kan ik eruit gezet wordenEn nu?
dat het gek os ben ik met je eens was voorgeschreven voor zelfmoordgedachtes die gewoon nog spelen alleen dikke middelvinger vanuit antesMaar jij kreeg dit voorgeschreven met een reden toch? En nu ineens krijg je het niet meer? Was je het in eerste instantie wel nodig dan? Heb trouwens geen flauw benul wat diazepam is. Maar ik vind dit dan wel weer gek.
Ik ben ook maar een vmbo leerling 😬dat zeg ik niet maar goed lezen is moeilijk
Gevolg van de dikke middelvinger naar Antes vanuit jou, maar alsnog vervelend voor je. Zou met begeleiding kijken of je de diazepam via een andere weg (kan de huisarts dit overnemen bijv?) Toch kunt krijgen.dat het gek os ben ik met je eens was voorgeschreven voor zelfmoordgedachtes die gewoon nog spelen alleen dikke middelvinger vanuit antes
Diazepam als je je niet gedraagt is nog erger dan geen Diazepam. Het had hem kunnen helpen, maar als je toch andere drugs gaat bingen dan verhoog je juist de kans op zelfmoord lijkt me een plausibele gedachtegang.Gevolg van de dikke middelvinger naar Antes vanuit jou, maar alsnog vervelend voor je. Zou met begeleiding kijken of je de diazepam via een andere weg (kan de huisarts dit overnemen bijv?) Toch kunt krijgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."