#1
ik wil geen hulp meer atm laat mij op mezelf wonen eventueel met ambulant maar goed denk dat curator daar niet mee akkoord gaat , dan kwam het idee zelf ook vanuit begeleiders een woonvorm waar je wel mag gebruikenDus de samenleving/hulpverlening moet jou helpen met een juiste vorm van wonen, omdat jij niet wilt stoppen met drugs?
Het kan aan mij liggen, maar je bent wel erg verstrikt geraakt in je ellende en staat nogal ver weg van de realiteit.
Naar mijn idee moet de hulpverlening zo ingericht zijn, dat deze beschikbaar is voor mensen die het nodig hebben en die van hun verslaving af willen komen.
Zeker gezien de enorme wachtlijsten.
Jij wilt allemaal hulp en er verder niks voor doen. Dat klinkt lekker makkelijk. Zo werkt het leven niet, daar kom je nog wel achter.
Sterkte.