#1
trippymeeuw 2.0
Lekker eenvoudig je diagnoses als vangnet gebruiken.ik ben al sinds 2021 bezig elke zaak wordt geseponeerd met vanwege zijn autisme overziet die niet de gevolgen dan de dingen die die doet pas weer bij antio sociale-persoonlijkheids stoornis
Kenmerken die horen bij een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn:
- je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
- je handelt vaak uit eigenbelang
- je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
- je bent gewelddadig of agressief
- je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
- je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
- je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
Eens, dat manipuleren wordt echt naar nu. Had ook een tijdje niet gereageerd maar toch weer ingetrapt πLekker eenvoudig je diagnoses als vangnet gebruiken.
Iemand in m'n hechte kring heeft ook antisociale persoonlijkheidsstoornis en wil even wel duidelijk maken dat niet iedereen zo is en handeld. Het valt zeker wel te vormen en te veranderen maar duurt extreem lang, ook is wilskracht echt van toepassing met deze "problematiek"
Dit is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
I rest my case!it is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
dit gaat heel goed raar klinken maar ik deed het express in zoan grote hoeveelheid ook de uppers 100mg 4f-phip + 50mg mdphp
(@LucidLucy ) hoeveel plugged jij 1x
ik heb heb eindelijk waar gekregen waarvoor ik het deed een complete psychose waarin alles om me heen veranderen eindelijk terug naar vroeger waabij ik mijn moeders (en toen nog vader toen ze bij elkaar waren ) sprak van voor alle shit, gesprekkken mee gehad van uren lang
en hun antwoord : je hoort niet thuis in deze herinnering kijk wat je nu nog an veranderen in het hier en nu om het zo aangenaam mogelijk te maken (zonder drugs ) heb ik ook erg veel gehuild daarin die herinnering en daarna maar denk echt wel dat dit laatste keer soort van laatste halleluja en denk zeker mentaal gezien dit mijn forum was ben ik er blij mee tuurlijk niet alleen is het echte beter dan die fake/fatanstie wereld
- je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
- je handelt vaak uit eigenbelang
- je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
- je bent gewelddadig of agressief
- je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
- je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
- je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
www.nanederland.nl
nee gelukkig nietDaβs een goed begin. Heb je nog drugs in huis?
Ik ga toch nog een ding tegen je zeggen, en ik zeg het met de beste bedoelingen:Ik vond je respons gister wel een beetje onvriendelijk, maar echt beledigd ben ik niet. Misschien was ik ook iets te hard voor je zonet.
Verder snap ik wel wat je zegt, maar dit is een veilige plek voor jou (hoop ik) en als iemand oprecht interesse toont in hoe het met je gaat dan is dat toch een mooi moment om je voornemen om meer over je emoties te praten uit te voeren? Oefening baart kunst π En verder was ik gewoon nieuwsgierig, dus er zat niet direct een therapeutische gedachte achter.
lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speeltdit heb ik ook al eerder gezegd maar je leeft nu nogal een doelloos leven. Geen werk geen ritme. Ga eens kijken of je ergens vrijwilligerswerk kan doen. Ergens verwacht worden en iets om handen hebben voelt vaak wel goed. Ik denk dat jou dit ook wel voordelen oplevert. En ja je zit niet thuis omdat je gewoon thuis wilt zitten eerder noodgedwongen maar dan alsnog. 1/2 dagen per week iets doen daar wordt jij vast niet minder van. En misschien valt het allemaal wel mee en krijg je positieve energie ervan.
ik zou zeggen denk er eens over na.
Waarom stel je jezelf de laatste tijd zo op π€£ ben ik oprecht benieuwd naar.lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speelt
omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen wetenWaarom stel je jezelf de laatste tijd zo op π€£ ben ik oprecht benieuwd naar.
Wij zijn een beetje klaar met het feit dat je hier zielig loopt te doen over het feit dat het allemaal kut is, maar letterlijk dezelfde dag nog de dingen doet die ervoor zorgen dat het kut is. Maarja daar luister je ook niet naar dus wat boeit het π De zon schijnt echt mooi vandaag.omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen weten
omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen weten
emoties aangaan met mensen praten erover nu ik ze meer ervaar
Tip voor de volgende keer dat je drugs wilt gebruiken (die sowieso gaat komen).
Lees dit topic eens van pagina 1 tot 35 door en besluit dan of je zeker weet dat je die zooi in je lichaam wilt stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."