Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
345 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
dat het gek os ben ik met je eens was voorgeschreven voor zelfmoordgedachtes die gewoon nog spelen alleen dikke middelvinger vanuit antes
Klik om te vergroten...
Gevolg van de dikke middelvinger naar Antes vanuit jou, maar alsnog vervelend voor je. Zou met begeleiding kijken of je de diazepam via een andere weg (kan de huisarts dit overnemen bijv?) Toch kunt krijgen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Gevolg van de dikke middelvinger naar Antes vanuit jou, maar alsnog vervelend voor je. Zou met begeleiding kijken of je de diazepam via een andere weg (kan de huisarts dit overnemen bijv?) Toch kunt krijgen.
Klik om te vergroten...
Diazepam als je je niet gedraagt is nog erger dan geen Diazepam. Het had hem kunnen helpen, maar als je toch andere drugs gaat bingen dan verhoog je juist de kans op zelfmoord lijkt me een plausibele gedachtegang.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Diazepam als je je niet gedraagt is nog erger dan geen Diazepam. Het had hem kunnen helpen, maar als je toch andere drugs gaat bingen dan verhoog je juist de kans op zelfmoord lijkt me een plausibele gedachtegang.
Klik om te vergroten...
Maar @MR_CHIP , heb je nadat je bent begonnen met diazepam nog gebruikt?

Dat MDO stond al even op de rol namelijk @Manu76
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Maar @MR_CHIP , heb je nadat je bent begonnen met diazepam nog gebruikt?

Dat MDO stond al even op de rol namelijk @Manu76
Klik om te vergroten...
ja
dat mocht absoluut niet
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je woont toch ook begeleid ish? En krijgt dan neem ik aan wekelijks een UC?

Wanneer sta je op straat?
En waar kun je dan terecht als je het zover laat komen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
Je woont toch ook begeleid ish? En krijgt dan neem ik aan wekelijks een UC?

Wanneer sta je op straat?
En waar kun je dan terecht als je het zover laat komen?
Klik om te vergroten...
hier worden geen UC's gedaan hoor

op straat
niet hun verantwoordelijkheid
maar ga dan naar moeders
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
hier worden geen UC's gedaan hoor

op straat
niet hun verantwoordelijkheid
maar ga dan naar moeders
Klik om te vergroten...
Dus je hebt een soort van "safety" net.
Ah dacht ik dat je laatst zei dat je daar niet kon verblijven maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.

Iets anders als naar je moeder is er niet//kan niet?
Of vind je het zelf wel prima om naar je moeder te gaan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damius zei:
Wat voor middelen gebruik je nu / dan?
Klik om te vergroten...
voornamelijk pyros cathiones
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Dus je hebt een soort van "safety" net.
Ah dacht ik dat je laatst zei dat je daar niet kon verblijven maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.

Iets anders als naar je moeder is er niet//kan niet?
Of vind je het zelf wel prima om naar je moeder te gaan?
Klik om te vergroten...
me moeder vind het eigenlijk niet ok
maar ik kan of naar vader of naar moeder of op straat
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
ja
dat mocht absoluut niet
Klik om te vergroten...
Tsja. Dan is het denk ik wel goed dat ze een keer doen wat ze zeggen, anders hebben die woorden ook geen waarde.

Heb je gebruikt van de stash die je aan wilde leggen 'voor als het verbod er komt'?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Tsja. Dan is het denk ik wel goed dat ze een keer doen wat ze zeggen, anders hebben die woorden ook geen waarde.

Heb je gebruikt van de stash die je aan wilde leggen 'voor als het verbod er komt'?
Klik om te vergroten...
ik was 3 dagen wakker door die nep
ik heb een stimbinge van 3 dagen gehad zonder slaap
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
ik was 3 dagen wakker door die nep
ik heb een stimbinge van 3 dagen gehad zonder slaap
Klik om te vergroten...
Die je had besteld voor de stash die je niet zou gaan gebruiken en die ook niet binnen je bereik lag? Ik onthou niet alles.

Indien ja, begrijp je dan nu waarom wij daar een vrij sterke mening over hadden?

Heel eerlijk ben ik bang dat je ouders je er niet mee helpen door je bij een van hen in te laten trekken. Wat gebeurt er dan? Weer fijn samen met je moeder gebruiken? Ze houden je dan aan een zijden draadje boven rock bottom.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Die je had besteld voor de stash die je niet zou gaan gebruiken en die ook niet binnen je bereik lag? Ik onthou niet alles.

Indien ja, begrijp je dan nu waarom wij daar een vrij sterke mening over hadden?

Heel eerlijk ben ik bang dat je ouders je er niet mee helpen door je bij een van hen in te laten trekken. Wat gebeurt er dan? Weer fijn samen met je moeder gebruiken? Ze houden je dan aan een zijden draadje boven rock bottom.
Klik om te vergroten...
nee niet in laten trekken
als crash place ook voor als er een schorsing komt
en ja je hebt gelijk met je sterke mening
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Je bent 26 jaar toch?
Wil jij niet zelfstandig worden in hoeverre dat dat kan?
Als in een eigen plekje waar jij je veilig/fijn voelt.
Beter in je vel je zitten en enigszins van het leven kunnen genieten.

Lukt het niet om volwassen te worden? En wil je dat eigenlijk ook wel?
Zo zal je voor altijd van alles en iedereen afhankelijk blijven en zal je je denk ik ook depri//suïcidaal blijven voelen.

Ik geloofde er eigenlijk wel in dat je je drugs zou bewaren. Ik dacht wel dat je het zou gaan gebruiken maar pas over een paar maanden ofzo.

MR_CHIP zei:
me moeder vind het eigenlijk niet ok
maar ik kan of naar vader of naar moeder of op straat
Klik om te vergroten...
Ja je beïnvloed natuurlijk met je gedrag niet alleen jouzelf maar ook je omgeving en misschien zou het beter zijn als je moeder gewoon zegt dat je pech hebt. (natuurlijk niet fijn) Maar ik vraag me af wanneer het tot jou doordringt waar jij mee bezig bent, want je hebt soms wel hele mooie praatjes maar ik heb inmiddels wel geleerd dat daden veel meer zeggen.

Become a man, of your word. (Daar zal je zelf uiteindelijk ook heel veel aan gaan hebben)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
nee niet in laten trekken
als crash place ook voor als er een schorsing komt
en ja je hebt gelijk met je sterke mening
Klik om te vergroten...
Zelfde verhaal :)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Je bent 26 jaar toch?
Wil jij niet zelfstandig worden in hoeverre dat dat kan?
Als in een eigen plekje waar jij je veilig/fijn voelt.
Beter in je vel je zitten en enigszins van het leven kunnen genieten.

Lukt het niet om volwassen te worden? En wil je dat eigenlijk ook wel?
Zo zal je voor altijd van alles en iedereen afhankelijk blijven en zal je je denk ik ook depri//suïcidaal blijven voelen.

Ik geloofde er eigenlijk wel in dat je je drugs zou bewaren. Ik dacht wel dat je het zou gaan gebruiken maar pas over een paar maanden ofzo.


Ja je beïnvloed natuurlijk met je gedrag niet alleen jouzelf maar ook je omgeving en misschien zou het beter zijn als je moeder gewoon zegt dat je pech hebt. (natuurlijk niet fijn) Maar ik vraag me af wanneer het tot jou doordringt waar jij mee bezig bent, want je hebt soms wel hele mooie praatjes maar ik heb inmiddels wel geleerd dat daden veel meer zeggen.

Become a man, of your word. (Daar zal je zelf uiteindelijk ook heel veel aan gaan hebben)
Klik om te vergroten...
dat mag niet , ik moet eerst laten zien dat ik hier kan blijven wonen en me aan de regels probeert te houden
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
dat mag niet , ik moet eerst laten zien dat ik hier kan blijven wonen en me aan de regels probeert te houden
Klik om te vergroten...
Mijn vraag is niet of dat mag... Maar of jij dat wil...
Wat wil jij.... Je bent bijna dertig. Wat wil jij voor jou, in jou leven.
Wil je er net zoals nu bij zitten over 3.5 jaar? Slechter? Beter?

En blijkbaar heb je al laten zien dat je het niet kan. Want je hebt net een 3 day party gehouden.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja waarschijnlijk zal jij daar een hoop balblabla chocolade vla verkopen en die mensen daar zullen heel veel met jou te doen hebben en niks met jou kunnen doen want jij doet zelf ook niks en gedraagt je zo te lezen zelf als een klein kind.

Verschuilen achter mensen, instanties, en trauma's en diagnoses heeft echt geen nut en helpt ook niet want hoe vervelend dat ook allemaal is jij bent zelf verantwoordelijk in hoe je jou eigen shit gaat oplossen en je hebt 1001 hulplijnen daar, neem die dan ook aan. IPV maar beetje blijven aankloten en jezelf en iedereen voorliegen.

Vandaar mijn vragen wat wil jij.....
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
annihilation zei:
Dat valt je nu pas op?
Klik om te vergroten...
Nee.....

Ik blijf gewoon graag in iemand geloven :cheerpompom:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
@robinjoo1 welkom terug. Herstel is een groeiproces. Het gaat met vallen en opstaan. Hoort er allemaal bij. Ben je al naar een meeting geweest?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."