Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
316 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Één op de tien keer slecht slapen is helemaal niet zo erg. Best een goede score zelfs. En de tiende keer zit je aan de drugs?
Klik om te vergroten...
Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegd
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegd
Klik om te vergroten...
Ik wil het niet bagatelliseren maar 1 op de 10 keer slecht slapen noem ik nou niet echt gecompliceerd.

Beetje gezonder leven meer bewegen 20kilo afvallen enzo gaat een stuk meer opleveren dat een pilletje.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegd
Klik om te vergroten...
Vertel
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegd
Klik om te vergroten...
In jouw situatie is nu slaapmedicatie gaan gebruiken echt de slechtste van alle opties, Robin. Er is een berg aan informatie en tips beschikbaar om je slaap te verbeteren. Allemaal gratis en voor niks, heb je geen pilletjes voor nodig. :kissingheart:
h
happy drugs userLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Vertel
Klik om te vergroten...
Ik heb na 3 maanden pep 3 maanden wakker gelegen ,de psychiater heet mij ten einde raad stilnoct voor geschreven dit heeft heeft wel mijn leven gered,De downside is dat ik er nooit meer vanaf ben geraakt. Stilnoct man ik slikte er 10 op een gegeven moment en kon nog steeds niet slapen maar ik heb dan ook geen grenzen ,dat was de reden waarom zij het het eigenlijk ook niet wou voorschrijven maar gezien de ernst van de situatie wat 3 maanden niet slapen met je doet kon zei niks anders .Van zolang niet slapen ga je dood je hart zegt dan de groeten met jou.Ik weet zeker dat als ik deze medicatie niet had gehad niet meer onder jullie was. Nu slik ik alle benzos die er voor handen zijn en dat was dus de reden dat ze het eigenlijk niet wou voorschrijven.Maar niet slapen is dodelijker dan benzos slikken is mijn overtuiging.Na 3 maanden niet slapen raakte ik in een psychose ,maar na 1 stilnoct was dit probleem in 1 klap opgelost. ja niet zo gek dat je daar dan mee verder wil gaan .
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
vrgamer zei:
Ik heb na 3 maanden pep 3 maanden wakker gelegen ,de psychiater heet mij ten einde raad stilnoct voor geschreven dit heeft heeft wel mijn leven gered,De downside is dat ik er nooit meer vanaf ben geraakt. Stilnoct man ik slikte er 10 op een gegeven moment en kon nog steeds niet slapen maar ik heb dan ook geen grenzen ,dat was de reden waarom zij het het eigenlijk ook niet wou voorschrijven maar gezien de ernst van de situatie wat 3 maanden niet slapen met je doet kon zei niks anders .Van zolang niet slapen ga je dood je hart zegt dan de groeten met jou.Ik weet zeker dat als ik deze medicatie niet had gehad niet meer onder jullie was. Nu slik ik alle benzos die er voor handen zijn en dat was dus de reden dat ze het eigenlijk niet wou voorschrijven.Maar niet slapen is dodelijker dan benzos slikken is mijn overtuiging.Na 3 maanden niet slapen raakte ik in een psychose ,maar na 1 stilnoct was dit probleem in 1 klap opgelost. ja niet zo gek dat je daar dan mee verder wil gaan .
Klik om te vergroten...
3 maand niet slapen lijkt mij sterk maar dat terzijde. Chip heeft het over 1 op de 10 dagen slecht slapen. Ik denk dat de gemiddelde burger nog slechter slaapt dan dat. 😂

Zelf slaap ik na elke nachtdienst beroerd Max 4 uurtjes maar vaak 2/3. Heb gemiddeld 6 nachtdiensten per maand.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
vrgamer zei:
Ik heb na 3 maanden pep 3 maanden wakker gelegen ,de psychiater heet mij ten einde raad stilnoct voor geschreven dit heeft heeft wel mijn leven gered,De downside is dat ik er nooit meer vanaf ben geraakt. Stilnoct man ik slikte er 10 op een gegeven moment en kon nog steeds niet slapen maar ik heb dan ook geen grenzen ,dat was de reden waarom zij het het eigenlijk ook niet wou voorschrijven maar gezien de ernst van de situatie wat 3 maanden niet slapen met je doet kon zei niks anders .Van zolang niet slapen ga je dood je hart zegt dan de groeten met jou.Ik weet zeker dat als ik deze medicatie niet had gehad niet meer onder jullie was. Nu slik ik alle benzos die er voor handen zijn en dat was dus de reden dat ze het eigenlijk niet wou voorschrijven.Maar niet slapen is dodelijker dan benzos slikken is mijn overtuiging.Na 3 maanden niet slapen raakte ik in een psychose ,maar na 1 stilnoct was dit probleem in 1 klap opgelost. ja niet zo gek dat je daar dan mee verder wil gaan .
Klik om te vergroten...
Kijk even op wie mijn quote gericht is, je hoeft dit topic niet te kapen met je verhalen. Antwoord in plaats daarvan maar op mijn vraag in het 'welke drugs gebruik je nu' topic.
h
happy drugs userLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Kijk even op wie mijn quote gericht is, je hoeft dit topic niet te kapen met je verhalen. Antwoord in plaats daarvan maar op mijn vraag in het 'welke drugs gebruik je nu' topic.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk ik ben teveel met mezelf bezig ,sorry hiervoor
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Kijk even op wie mijn quote gericht is, je hoeft dit topic niet te kapen met je verhalen. Antwoord in plaats daarvan maar op mijn vraag in het 'welke drugs gebruik je nu' topic.
Klik om te vergroten...
Is dat niet wat hard
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Is dat niet wat hard
Klik om te vergroten...
Geef eens antwoord dan. Dat selectief lezen en antwoorden geven ben je wel goed in.

Dat ben je wel gewend de boel naar je hand draaien. En krijg jij je zin niet dan ga je domme dingen doen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Is dat niet wat hard
Klik om te vergroten...
Nee, want het is een dubbelaccount van iemand met een permanente ban.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chippie,

Je weet dat ik je een zeer warm hart toedraag❤️

Echter, ik ben het wel met de andere die hier de laatste uren wat hard zijn in hun bewoordingen eens.

Je krijgt volgensmij alle hulp geboden, meer dan de "reguliere" verslaafde krijgt.

Het word onderhand wel eens tijd dat je daadwerkelijk gaat laten zien dat je er echt voor wilt gaan, want ondanks de hulp die je nog steeds geboden krijgt, noemen ze je waarschijnlijk achter gesloten deuren en zonder jou er bij, een "hopeloos geval".

Start nou eens met het opzetten van een basis waarop je verder kunt gaan bouwen!

1. Kap met excuses zoeken, die heb je niet.
2. Ga aan de slag met je dag nachtritme. Zoals andere hier al aangaven, Elke dag (voor 24:00!) naar bed, en elke dag de zelfde tijd (laten we zeggen 08:30) uit bed.
Ook hierin zijn geen excuses meer te verzinnen.
3. Voeding
Zorg dat je gezond en gebalanceerde voeding tot je neemt. Geloof me, dit doet je geest en brein echt goed!!
4. Sport
Ga lekker sporten, bij voorkeur een duursport (Hardlopen is daarbij de makkelijkste, goedkoopste en in mijn ogen een van de beste mogelijkheden.

Ik heb het verder niet over je middelengebruik, daar kan en wil ik niet over oordelen.

Maar begin nou eens met bovenstaande, toon dat je echt wilt en geef je eigen nou eens die spreekwoordelijke trap tegen je reet en ga er voor!

Je kan niet alles tegelijk, maar je moet wel ergens gaan beginnen, want je loopt nu echt al jaren aan te klooien en de schuld bij alles en iedereen behalve jezelf te zoeken, dat is pure ontkenning en ontwijkingsgedrag.

Succes kerel! 👊
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Gast, de enige die jou in de steek laat is MR_CHIP zelf.

Weet je wat helpt om beter te slapen? Geen drugs gebruiken, maar rust, reinheid en regelmaat. Overdag actief zijn, zowel mentaal als fysiek. Niet continu gamen. Elke avond op dezelfde tijd gaan slapen en WAT ER OOK GEBEURT op dezelfde tijd opstaan. En nogmaals: geen drugs gebruiken.

Blijf het bijzonder vinden hoe je tegen medicatie bent die je zou kunnen helpen, maar wel allerlei andere meuk wat je in de afgrond stort in je hoofd (of elders) stopt. Iedereen kan vanalles doen om je te helpen, maar zo lang jij precies blijft doen wat je al deed en je nergens wat van aan trekt heeft dat geen enkel nut.

Dus kijk eens in de spiegel en vraag jezelf hardop af waarom jij jezelf zo in de steek laat.
Klik om te vergroten...
Thanks ik wou posten maar dit was het min of meer.

De wereld laat je in de steek @MR_CHIP omdat je jezelf in de steek laat. Dat is simpelweg hoe het gaat. Niets zal beter worden totdat jij jezelf gaat helpen. Dán gaat de wereld/anderen ook meehelpen. Er is werk voor de boeg jongen. Niet uitstellen want dan wordt het alleen maar meer.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Één op de tien keer slecht slapen is helemaal niet zo erg. Best een goede score zelfs. En de tiende keer zit je aan de drugs?
Klik om te vergroten...
Ik zou willen dat ik maar één of de tien nachten slecht slaap.

Het leven is niet makkelijk voor je @MR_CHIP dat wil ik echt wel geloven. Maar je moet echt gaan inzien dat jijzelf diegene bent die het nog zwaarder maakt met de middelen en doseringen die jij neemt. Dit is je op TL ook gezegd maar wil maar niet bij je doordringen. Nogmaals ik weet echt dat je leven niet makkelijk is maar er zijn zoveel dingen die je kan doen, of juist niet, waardoor het in ieder geval dragelijk(er) is.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik slaap eigenlijk altijd slecht, als ik kijk naar de uren slaap die hier op DF genoemd wordt.
Ik krijg per nacht ongeveer 4 tot 5 uren slaap als ik geen nachtmerries krijg en Tanja dus ook de hele nacht rust heeft.
Ik heb op recept een slaapmiddel, te weten zolpidem en daarbij nog seroquel.
Beter is er voor mij niet bij, of ik zou aan de zeer zware middelen moeten gaan en dat wil en doe ik niet.
Geen idee hoe dat zou gaan met o.a. Tanja en de nachtmerries, en mede daarom begin ik er niet aan.
Het leven gaat zoals het gaat.
We kunnen wel alles willen....
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
a.s donderdag gaat er door yulius geïnformeerd worden hoe het zit met de aangifte van maart dit jaar en onlangs nog of dat er dankzij die aangifte's nog iets geregeld kan worden met nu wel een langdurige opname bij AFZ
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
a.s donderdag gaat er door yulius geïnformeerd worden hoe het zit met de aangifte van maart dit jaar en onlangs nog of dat er dankzij die aangifte's nog iets geregeld kan worden met nu wel een langdurige opname bij AFZ
Klik om te vergroten...
Goede actie, hoewel de lengte van de opname me niet heel relevant lijkt. Het is m.i. vooral belangrijk dat je therapie krijgt in plaats van alleen drugsloos zijn. Dat laatste levert je, zoals je inmiddels wel gemerkt hebt, niets op buiten de cleantijd binnensmuurs.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Goede actie, hoewel de lengte van de opname me niet heel relevant lijkt. Het is m.i. vooral belangrijk dat je therapie krijgt in plaats van alleen drugsloos zijn. Dat laatste levert je, zoals je inmiddels wel gemerkt hebt, niets op buiten de cleantijd binnensmuurs.
Klik om te vergroten...
het ding is op die andere afdeling voor langdurig krijg je wel behandeling


ook dit gevraagd via whatsapp aan fivoor ambulant

CASEMANAGER AFZ zei dit : Maandag is er overleg met FACT, hier wordt de situatie verder besproken. Als blijkt dat er een opname nodig is, dan weet FACT hoe er een aanmelding gedaan moet worden. , betekent dit dat er vanuit fivoor ambulant gesproken gaat worden met AFZ om nu wel een langdurige opname misschien te kunnen regelen
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heeft je curator Zuid Afrika afgekeurd? Of heb je dat idee om een andere reden laten varen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Heeft je curator Zuid Afrika afgekeurd? Of heb je dat idee om een andere reden laten varen?
Klik om te vergroten...
Nee gesprek is 9dec dus ze wil het dan pas bespreken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...162163164165166...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."