#1
Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegdÉén op de tien keer slecht slapen is helemaal niet zo erg. Best een goede score zelfs. En de tiende keer zit je aan de drugs?
Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegdÉén op de tien keer slecht slapen is helemaal niet zo erg. Best een goede score zelfs. En de tiende keer zit je aan de drugs?
Ik wil het niet bagatelliseren maar 1 op de 10 keer slecht slapen noem ik nou niet echt gecompliceerd.Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegd
VertelNee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegd
In jouw situatie is nu slaapmedicatie gaan gebruiken echt de slechtste van alle opties, Robin. Er is een berg aan informatie en tips beschikbaar om je slaap te verbeteren. Allemaal gratis en voor niks, heb je geen pilletjes voor nodig.Nee het ligt wat anders gecompliceerder dan gezegd
Ik heb na 3 maanden pep 3 maanden wakker gelegen ,de psychiater heet mij ten einde raad stilnoct voor geschreven dit heeft heeft wel mijn leven gered,De downside is dat ik er nooit meer vanaf ben geraakt. Stilnoct man ik slikte er 10 op een gegeven moment en kon nog steeds niet slapen maar ik heb dan ook geen grenzen ,dat was de reden waarom zij het het eigenlijk ook niet wou voorschrijven maar gezien de ernst van de situatie wat 3 maanden niet slapen met je doet kon zei niks anders .Van zolang niet slapen ga je dood je hart zegt dan de groeten met jou.Ik weet zeker dat als ik deze medicatie niet had gehad niet meer onder jullie was. Nu slik ik alle benzos die er voor handen zijn en dat was dus de reden dat ze het eigenlijk niet wou voorschrijven.Maar niet slapen is dodelijker dan benzos slikken is mijn overtuiging.Na 3 maanden niet slapen raakte ik in een psychose ,maar na 1 stilnoct was dit probleem in 1 klap opgelost. ja niet zo gek dat je daar dan mee verder wil gaan .Vertel
3 maand niet slapen lijkt mij sterk maar dat terzijde. Chip heeft het over 1 op de 10 dagen slecht slapen. Ik denk dat de gemiddelde burger nog slechter slaapt dan dat. 😂Ik heb na 3 maanden pep 3 maanden wakker gelegen ,de psychiater heet mij ten einde raad stilnoct voor geschreven dit heeft heeft wel mijn leven gered,De downside is dat ik er nooit meer vanaf ben geraakt. Stilnoct man ik slikte er 10 op een gegeven moment en kon nog steeds niet slapen maar ik heb dan ook geen grenzen ,dat was de reden waarom zij het het eigenlijk ook niet wou voorschrijven maar gezien de ernst van de situatie wat 3 maanden niet slapen met je doet kon zei niks anders .Van zolang niet slapen ga je dood je hart zegt dan de groeten met jou.Ik weet zeker dat als ik deze medicatie niet had gehad niet meer onder jullie was. Nu slik ik alle benzos die er voor handen zijn en dat was dus de reden dat ze het eigenlijk niet wou voorschrijven.Maar niet slapen is dodelijker dan benzos slikken is mijn overtuiging.Na 3 maanden niet slapen raakte ik in een psychose ,maar na 1 stilnoct was dit probleem in 1 klap opgelost. ja niet zo gek dat je daar dan mee verder wil gaan .
Kijk even op wie mijn quote gericht is, je hoeft dit topic niet te kapen met je verhalen. Antwoord in plaats daarvan maar op mijn vraag in het 'welke drugs gebruik je nu' topic.Ik heb na 3 maanden pep 3 maanden wakker gelegen ,de psychiater heet mij ten einde raad stilnoct voor geschreven dit heeft heeft wel mijn leven gered,De downside is dat ik er nooit meer vanaf ben geraakt. Stilnoct man ik slikte er 10 op een gegeven moment en kon nog steeds niet slapen maar ik heb dan ook geen grenzen ,dat was de reden waarom zij het het eigenlijk ook niet wou voorschrijven maar gezien de ernst van de situatie wat 3 maanden niet slapen met je doet kon zei niks anders .Van zolang niet slapen ga je dood je hart zegt dan de groeten met jou.Ik weet zeker dat als ik deze medicatie niet had gehad niet meer onder jullie was. Nu slik ik alle benzos die er voor handen zijn en dat was dus de reden dat ze het eigenlijk niet wou voorschrijven.Maar niet slapen is dodelijker dan benzos slikken is mijn overtuiging.Na 3 maanden niet slapen raakte ik in een psychose ,maar na 1 stilnoct was dit probleem in 1 klap opgelost. ja niet zo gek dat je daar dan mee verder wil gaan .
Je hebt gelijk ik ben teveel met mezelf bezig ,sorry hiervoorKijk even op wie mijn quote gericht is, je hoeft dit topic niet te kapen met je verhalen. Antwoord in plaats daarvan maar op mijn vraag in het 'welke drugs gebruik je nu' topic.
Is dat niet wat hardKijk even op wie mijn quote gericht is, je hoeft dit topic niet te kapen met je verhalen. Antwoord in plaats daarvan maar op mijn vraag in het 'welke drugs gebruik je nu' topic.
Geef eens antwoord dan. Dat selectief lezen en antwoorden geven ben je wel goed in.Is dat niet wat hard
Nee, want het is een dubbelaccount van iemand met een permanente ban.Is dat niet wat hard
Thanks ik wou posten maar dit was het min of meer.Gast, de enige die jou in de steek laat is MR_CHIP zelf.
Weet je wat helpt om beter te slapen? Geen drugs gebruiken, maar rust, reinheid en regelmaat. Overdag actief zijn, zowel mentaal als fysiek. Niet continu gamen. Elke avond op dezelfde tijd gaan slapen en WAT ER OOK GEBEURT op dezelfde tijd opstaan. En nogmaals: geen drugs gebruiken.
Blijf het bijzonder vinden hoe je tegen medicatie bent die je zou kunnen helpen, maar wel allerlei andere meuk wat je in de afgrond stort in je hoofd (of elders) stopt. Iedereen kan vanalles doen om je te helpen, maar zo lang jij precies blijft doen wat je al deed en je nergens wat van aan trekt heeft dat geen enkel nut.
Dus kijk eens in de spiegel en vraag jezelf hardop af waarom jij jezelf zo in de steek laat.
Ik zou willen dat ik maar één of de tien nachten slecht slaap.Één op de tien keer slecht slapen is helemaal niet zo erg. Best een goede score zelfs. En de tiende keer zit je aan de drugs?
Goede actie, hoewel de lengte van de opname me niet heel relevant lijkt. Het is m.i. vooral belangrijk dat je therapie krijgt in plaats van alleen drugsloos zijn. Dat laatste levert je, zoals je inmiddels wel gemerkt hebt, niets op buiten de cleantijd binnensmuurs.a.s donderdag gaat er door yulius geïnformeerd worden hoe het zit met de aangifte van maart dit jaar en onlangs nog of dat er dankzij die aangifte's nog iets geregeld kan worden met nu wel een langdurige opname bij AFZ
het ding is op die andere afdeling voor langdurig krijg je wel behandelingGoede actie, hoewel de lengte van de opname me niet heel relevant lijkt. Het is m.i. vooral belangrijk dat je therapie krijgt in plaats van alleen drugsloos zijn. Dat laatste levert je, zoals je inmiddels wel gemerkt hebt, niets op buiten de cleantijd binnensmuurs.
Nee gesprek is 9dec dus ze wil het dan pas besprekenHeeft je curator Zuid Afrika afgekeurd? Of heb je dat idee om een andere reden laten varen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."