#1
Of als elke hulpverlener of instantie op zijn strepen zou staan bij de keren dat MrChip zich niet geheel aan de regels heeft gehouden. Want als iedereen zo principieel is als dat hij nu is dan sliep hij waarschijnlijk onder een brug.Lijkt me een kwestie waarin jij heel zwak staat. Ik sluit me aan bij de rest hier. Ga aan je herstel werken en laat dit gaan. Het is vragen om problemen om je hierin vast te bijten. Veel te veel kans op boosheid en frustratie en dus veel te veel kans op een reden om te gebruiken. Fuck-it mode of slachtofferrol is om de hoek bij deze strijd.
Ga eens na wat jouw reactie zou zijn geweest als iemand met een getrokken mes op je af was gekomen.
Oorzaak gevolg moet je een beetje naar kijken hè. Had jij geen mes vormde jij geen gevaar werkte je gewoon mee dan was er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand geweest. Sterker nog. Als jij gewoon “normaal” deed dan was de politie helemaal niet naar jullie toegekomen.