Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
324 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Lijkt me een kwestie waarin jij heel zwak staat. Ik sluit me aan bij de rest hier. Ga aan je herstel werken en laat dit gaan. Het is vragen om problemen om je hierin vast te bijten. Veel te veel kans op boosheid en frustratie en dus veel te veel kans op een reden om te gebruiken. Fuck-it mode of slachtofferrol is om de hoek bij deze strijd.

Ga eens na wat jouw reactie zou zijn geweest als iemand met een getrokken mes op je af was gekomen.
Klik om te vergroten...
Of als elke hulpverlener of instantie op zijn strepen zou staan bij de keren dat MrChip zich niet geheel aan de regels heeft gehouden. Want als iedereen zo principieel is als dat hij nu is dan sliep hij waarschijnlijk onder een brug.

Oorzaak gevolg moet je een beetje naar kijken hè. Had jij geen mes vormde jij geen gevaar werkte je gewoon mee dan was er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand geweest. Sterker nog. Als jij gewoon “normaal” deed dan was de politie helemaal niet naar jullie toegekomen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
annihilation zei:
Of als elke hulpverlener of instantie op zijn strepen zou staan bij de keren dat MrChip zich niet geheel aan de regels heeft gehouden. Want als iedereen zo principieel is als dat hij nu is dan sliep hij waarschijnlijk onder een brug.

Oorzaak gevolg moet je een beetje naar kijken hè. Had jij geen mes vormde jij geen gevaar werkte je gewoon mee dan was er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand geweest. Sterker nog. Als jij gewoon “normaal” deed dan was de politie helemaal niet naar jullie toegekomen.
Klik om te vergroten...
Dat is denk ik wel zo. Als ik het me goed herinner heeft @MR_CHIP zelf vaak zat de boel bedonderd.

Ik zou graag wat nederigheid zien in plaats van een gekwetst ego.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Relmuis zei:
Soms is loslaten ipv vast bijten een betere optie...
Dat eerste is wel meestal moeilijker.
Klik om te vergroten...
Ligt natuurlijk ook aan de situatie. Ga ik uit en ik loop de hele avond te kloten en irritant te zijn en ik krijg een tik. Of ik word uit het niets ineens op m’n gezicht geslagen. Beiden mag niet maar in het eerste voorbeeld zou de rest denken. Eigen schuld.

Die vlieger gaat in deze situatie ook wel op.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
hheht boeit me echt vrij weinig wat iedereen er van vindt imo, dat gezegd hebbennde



ben nog steeds clean zal dat gewoon blijven enn 23 sept start ik met traumabehandeling mega spannend maar kijk er naar uit om aan mezelf te werken
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
hheht boeit me echt vrij weinig wat iedereen er van vindt imo, dat gezegd hebbennde



ben nog steeds clean zal dat gewoon blijven enn 23 sept start ik met traumabehandeling mega spannend maar kijk er naar uit om aan mezelf te werken
Klik om te vergroten...
Ik hoop het echt voor je, maar ik zie dat je het toch weer op jouw manier wil doen en alle waarschuwingen negeert, oftewel oud gedrag. Dat in combinatie met trauma’s herbeleven gaat niet lang goed :(

Zet het uit je hoofd. Je krijgt genoeg te verduren de komende tijd. Stop met vechten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
maar ik zie dat je het toch weer op jouw manier wil doen en alle waarschuwingen negeert, oftewel oud gedrag.
Klik om te vergroten...
lol
omdat ik de zaak die ik sinds maart niet uit me hoofd heb gezet en daar alle tijd mee bezig was (wat neerkomt op af enn toe mailen met advocaat ook vanuit de kliniek heb ik opeens dat ik "alles" (wat maar 1 dinng is ) op mijn manier wilt doen


yeh right makes sense
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
Ieder zijn mening
Iedereen denk dat het mij ondergang wordt

aan mij om te laten zien met de updates die ik blijf posten dat het niet mijn ondergang wordt
Klik om te vergroten...
Voel je vrij te doen wat je wilt, als je niet wilt herstellen ga je dat ook niet. Ik hoop het voor je, wat je ook doet, dat het resulteerd in een toekomst, niet ondergang. Ookal zie ik niet hoe je die hier gaat vinden.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat ik voor nu zeggen dat ik ,niet het gebruik van elke week terug wilt
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
Laat ik voor nu zeggen dat ik ,niet het gebruik van elke week terug wilt
Klik om te vergroten...
Misschien een tijdje nuchter blijven en dan de beslissing maken? Kan me niet voorstellen dat je dit echt wilt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeebats zei:
Misschien een tijdje nuchter blijven en dan de beslissing maken? Kan me niet voorstellen dat je dit echt wilt
Klik om te vergroten...
Het is al besloten


Heey ARRANGEUR PAMEIJER

Ik zou Robin graag aan willen melden bij een gebruikers BW van Pameijer.
Heb je hier genoeg informatie voor vanuit de aanmelding die ik heb gedaan?

Met vriendelijke groet,



MIJN COACH
Senior woonbegeleider Beschermd Wonen ‘Oostpolder
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#11
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Ik hoop bij die gebruikers bw op een andere manier aan me leven te gaan werken icm met gebruik
Klik om te vergroten...

En wat is het plan nu met je traumatherapie? Aangezien alles ervoor vanuit je huidige BW geregeld was qua vervoer etc. Gaat dat nog wel door nu je weer gebruikt hebt? En wil je dat zelf nog wel of ook niet meer?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
MyLittlePonyPack zei:
En wat is het plan nu met je traumatherapie? Aangezien alles ervoor vanuit je huidige BW geregeld was qua vervoer etc. Gaat dat nog wel door nu je weer gebruikt hebt? En wil je dat zelf nog wel of ook niet meer?
Klik om te vergroten...
Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Traumatherapie is sowieso geen optie als je in gebruik zit.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.
Klik om te vergroten...

Begrijpelijk maar echt een gemiste kans voor je.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
Zijn behandeling is per vandaag gestopt. De behandelaar zou aangegeven hebben dat het wenselijk is om de behandeling pas voort te zetten als er niet zoveel op het spel staat (zijn plek) en gebeurd in zijn leven.
Klik om te vergroten...
Aan jou hoe je uit deze vicieuze cirkel gaat komen...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
MyLittlePonyPack zei:
Begrijpelijk maar echt een gemiste kans voor je.
Klik om te vergroten...
Ach ik had het liegen ook vol kunnen houden maar daar help ik mezelf niet mee
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mag ik 1 pizza Ripperoni?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mail gestuurd naar curator


Ik ga aangemeld worden voor een gebruikers bw , is het dan later mogelijk om tot een regeling te komen dat ik omdat het daar dan gedoogd is drugs te kopen tzt



Ben ookal teruggebeld, met dat er gekeken kan worden hoe we alles met elkaar gaan doen qua voeding/ drugs , en dat het allemaal besproken gaat worden
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
Mail gestuurd naar curator


Ik ga aangemeld worden voor een gebruikers bw , is het dan later mogelijk om tot een regeling te komen dat ik omdat het daar dan gedoogd is drugs te kopen tzt



Ben ookal teruggebeld, met dat er gekeken kan worden hoe we alles met elkaar gaan doen qua voeding/ drugs , en dat het allemaal besproken gaat worden
Klik om te vergroten...
Je bent je eigen graf aan het graven zeg maar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...159160161162163...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."