Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
322 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Hoe kan het dat je zo moe bent? Want kan je er tegen doen? Wat ben je al aan het doen ertegen?
Klik om te vergroten...
Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik het
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik het
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
Klik om te vergroten...
Wat slik je dan nu?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik het
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
Klik om te vergroten...
Bewegen, ritme, gezond eten, wat minuten zonnestralen, multi vitamine pillen en minimaal gebruik maken van suikers is mijn gedachte.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik het
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
Klik om te vergroten...

Pillen geslikt met lange halfwaardetijd én gestapeld? Dan kun je echt lang suf zijn vrees ik
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze Herbs Mang zei:
Wat slik je dan nu?
Klik om te vergroten...
Escitalopram 20mg elke avond
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Pillen geslikt met lange halfwaardetijd én gestapeld? Dan kun je echt lang suf zijn vrees ik
Klik om te vergroten...
Jep

Quetiapine
Sertraline
Aripiprazol
Risperidon

Allemaal tegelijk
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
Jep

Quetiapine
Sertraline
Aripiprazol
Risperidon

Allemaal tegelijk
Klik om te vergroten...

Sow. Waarom?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Welterusten!
Klik om te vergroten...
Niet nu afgelopen vrijdag

Kordie zei:
Sow. Waarom?
Klik om te vergroten...
Tijdens het contactmoment geeft hij ook aan nog steeds last te hebben van de medicatie die hij heeft ingenomen.
Gevraagd hoe hij er bij komt om zo'n actie uit te voeren. Robin vertelt dat hij zich had willen suicideren en dat hij daarnaast ook hoopt dat hij zo forensisch zou kunnen.
Is bang dat zijn behandeling anders stop en met deze actie hoopte hij dit te voorkomen. Betuigt wel spijt van zijn actie.
Gevraagd naar het gesprek met teamleider. Geeft aan dat hij nog moet, deze week hopelijk met zijn coach of vaste begeleiding van 5.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sucideren heeft geen zin Robin.
En ook niet om zo te forensiche psychiatrie in te rollen.
Je behandeling kan niet zomaar worden gestopt, er is nog een zorgplicht.
En zover ik het goed heb begrepen heb je zicht op een huis waar je mag gebruiken. Dat is niet zomaar.

Dus doe geen gekke dingen "voor de aandacht".
Door dit soort acties ga je juist een kant op die je niet wilt gaan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Sucideren heeft geen zin Robin.
En ook niet om zo te forensiche psychiatrie in te rollen.
Je behandeling kan niet zomaar worden gestopt, er is nog een zorgplicht.
En zover ik het goed heb begrepen heb je zicht op een huis waar je mag gebruiken. Dat is niet zomaar.

Dus doe geen gekke dingen "voor de aandacht".
Door dit soort acties ga je juist een kant op die je niet wilt gaan.
Klik om te vergroten...
Ik loop bij Fivoor vrijwillig daar doelde ik qua behandeling op sorry was niet echt duidelijk uit de rapportage
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Sucideren heeft geen zin Robin.
En ook niet om zo te forensiche psychiatrie in te rollen.
Je behandeling kan niet zomaar worden gestopt, er is nog een zorgplicht.
En zover ik het goed heb begrepen heb je zicht op een huis waar je mag gebruiken. Dat is niet zomaar.

Dus doe geen gekke dingen "voor de aandacht".
Door dit soort acties ga je juist een kant op die je niet wilt gaan.
Klik om te vergroten...
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ze Herbs Mang zei:
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.
Klik om te vergroten...

Daar doelde ik inderdaad op.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar hoezo denk je dat als je een tentamen suïcide pleegt je in de forensische psychiatrie terecht komt?

Je komt met deze actie niet in een forensische kliniek of zorg terecht.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet zeggen je weet de boel wel mooi voor de gek te houden.

Nog niet zo lang geleden was het nuchtere leven zo mooi en beter etc etc etc

En zo ineens zit je weer te gebruiken en heb je zelfmoord neigingen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Torchic zei:
Maar hoezo denk je dat als je een tentamen suïcide pleegt je in de forensische psychiatrie terecht komt?

Je komt met deze actie niet in een forensische kliniek of zorg terecht.
Klik om te vergroten...
Met het stelen van de medicatie dacht ik van wel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Moet zeggen je weet de boel wel mooi voor de gek te houden.

Nog niet zo lang geleden was het nuchtere leven zo mooi en beter etc etc etc

En zo ineens zit je weer te gebruiken en heb je zelfmoord neigingen.
Klik om te vergroten...
Dat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zetten
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
Dat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zetten
Klik om te vergroten...
O ik let zeker op mijn woorden :wink:. Ik hou mij nog flink in :P
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Met het stelen van de medicatie dacht ik van wel
Klik om te vergroten...

Zeker niet.

Ik heb er eens burgerstage gelopen. Weet niet of er verschillende divisies zijn, maar waar ik toen stage liep kwam je zeer zeker niet met een paar pilletjes jatten. Ik wil uit veiligheidsoverwegingen niet vertellen wat je wel moet doen om daar terecht te komen. Doe geen gekke dingen. Dadelijk beland je nog met een RM in het afvoerputje afdeling van de GGZ.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het lijkt net alsof elke keer wanneer chip zich in een lastige situatie bevind hij zijn weg er maar weer uit probeert te manipuleren ipv de consequenties te ervaren.

ELKE actie heeft een consequentie, onthoud dat goed...

De consequenties inzien, aanvaarden en daar van leren is nou eenmaal deel van het leven. Je kan niet zomaar doen wat je wilt, anderen daarmee schaden en dan denken dat je er mee weg komt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Zeker niet.

Ik heb er eens burgerstage gelopen. Weet niet of er verschillende divisies zijn, maar waar ik toen stage liep kwam je zeer zeker niet met een paar pilletjes jatten. Ik wil uit veiligheidsoverwegingen niet vertellen wat je wel moet doen om daar terecht te komen. Doe geen gekke dingen. Dadelijk beland je nog met een RM in het afvoerputje afdeling van de GGZ.
Klik om te vergroten...
Ik zit al vrijwillig bij Fivoor das ook forensische zorg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...158159160161162...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."