#1
Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik hetHoe kan het dat je zo moe bent? Want kan je er tegen doen? Wat ben je al aan het doen ertegen?
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik hetHoe kan het dat je zo moe bent? Want kan je er tegen doen? Wat ben je al aan het doen ertegen?
Wat slik je dan nu?Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik het
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
Bewegen, ritme, gezond eten, wat minuten zonnestralen, multi vitamine pillen en minimaal gebruik maken van suikers is mijn gedachte.Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik het
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
Komt door de bom aan medicatie sinds die tijd heb ik het
Iedereen om me heen zegt uitzingen tot het weg gaat zoveel mogelijk proberen te bewegen
Escitalopram 20mg elke avondWat slik je dan nu?
JepPillen geslikt met lange halfwaardetijd én gestapeld? Dan kun je echt lang suf zijn vrees ik
Jep
Quetiapine
Sertraline
Aripiprazol
Risperidon
Allemaal tegelijk
Niet nu afgelopen vrijdagWelterusten!
Tijdens het contactmoment geeft hij ook aan nog steeds last te hebben van de medicatie die hij heeft ingenomen.Sow. Waarom?
Ik loop bij Fivoor vrijwillig daar doelde ik qua behandeling op sorry was niet echt duidelijk uit de rapportageSucideren heeft geen zin Robin.
En ook niet om zo te forensiche psychiatrie in te rollen.
Je behandeling kan niet zomaar worden gestopt, er is nog een zorgplicht.
En zover ik het goed heb begrepen heb je zicht op een huis waar je mag gebruiken. Dat is niet zomaar.
Dus doe geen gekke dingen "voor de aandacht".
Door dit soort acties ga je juist een kant op die je niet wilt gaan.
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.Sucideren heeft geen zin Robin.
En ook niet om zo te forensiche psychiatrie in te rollen.
Je behandeling kan niet zomaar worden gestopt, er is nog een zorgplicht.
En zover ik het goed heb begrepen heb je zicht op een huis waar je mag gebruiken. Dat is niet zomaar.
Dus doe geen gekke dingen "voor de aandacht".
Door dit soort acties ga je juist een kant op die je niet wilt gaan.
Grote kans dat je zo op gesloten eindigt met een RM , daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.
Met het stelen van de medicatie dacht ik van welMaar hoezo denk je dat als je een tentamen suïcide pleegt je in de forensische psychiatrie terecht komt?
Je komt met deze actie niet in een forensische kliniek of zorg terecht.
Dat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zettenMoet zeggen je weet de boel wel mooi voor de gek te houden.
Nog niet zo lang geleden was het nuchtere leven zo mooi en beter etc etc etc
En zo ineens zit je weer te gebruiken en heb je zelfmoord neigingen.
O ik let zeker op mijn woordenDat is niet voor de gek houden voor de rest let op je woorden met mij zo weg te zetten
Met het stelen van de medicatie dacht ik van wel
Ik zit al vrijwillig bij Fivoor das ook forensische zorgZeker niet.
Ik heb er eens burgerstage gelopen. Weet niet of er verschillende divisies zijn, maar waar ik toen stage liep kwam je zeer zeker niet met een paar pilletjes jatten. Ik wil uit veiligheidsoverwegingen niet vertellen wat je wel moet doen om daar terecht te komen. Doe geen gekke dingen. Dadelijk beland je nog met een RM in het afvoerputje afdeling van de GGZ.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."