Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
319 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...

En waarom is Pameijer beter volgens hen?
Meer controle? Na je diefstal van medicatie?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
annihilation zei:
Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Klik om te vergroten...
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Klik om te vergroten...

Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze Herbs Mang zei:
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
Klik om te vergroten...
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Klik om te vergroten...
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afz
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Maar je wilt toch blijven gebruiken? Of nu toch weer niet?
Klik om te vergroten...
zeker
maar een beschermde woonvorm met mensen die je ziet gebruikenn wordt niet passen geachht/bevonnden
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar is het bij Reeweg Zuid dan zo dat mensen in de openbare ruimtes gebruiken? Dat lijkt me toch sterk. Uiteindelijk doe je dat toch in de kamer? Of zitten mensen daar aan de keukentafel te snuiven?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
Maar is het bij Reeweg Zuid dan zo dat mensen in de openbare ruimtes gebruiken? Dat lijkt me toch sterk. Uiteindelijk doe je dat toch in de kamer? Of zitten mensen daar aan de keukentafel te snuiven?
Klik om te vergroten...
Er is 1 gebruikers ruimte waar iedereen gebruikt gezegd door ex- medewerkers
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je geen reacties meer wilt kun je ook gewoon een fysiek dagboek bijhouden. Dan hoef je die vreselijke goedbedoelde adviezen🤢 ook niet meer aan te horen!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
zeker
maar een beschermde woonvorm met mensen die je ziet gebruikenn wordt niet passen geachht/bevonnden
Klik om te vergroten...
Ja oké 👍
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jammer dat de locatie is afgewezen.
Maar is er nog hoop opn wat nieuws op korte termijn?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Jammer dat de locatie is afgewezen.
Maar is er nog hoop opn wat nieuws op korte termijn?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee tvh
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Ik heb geen idee tvh
Klik om te vergroten...

Ik vrees dat er niet zoveek van die snuif huisjes zijn. Wel de gebruikerstuimtrmes. Maar dan zit je in de dakkozenolvzmg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het wel tof dat ze nu zoveel moeite doen om een geschikte gebruikers bw voor je te vinden, maar feit is dat je in een gebruikers bw in contact gaat komen met gebruikers en gebruik — dat is niet te vermijden, want de meeste mensen die in een gebruikers bw zitten zijn daar niet omdat ze zo serieus met herstel bezig zijn — en waarschijnlijk ga je dan zelf meer gebruiken. Voor je herstel zal het dus niet goed zijn. Maar ja, de beslissing is gemaakt, dus het is even wat het is.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
OtherShore zei:
Ik vind het wel tof dat ze nu zoveel moeite doen om een geschikte gebruikers bw voor je te vinden, maar feit is dat je in een gebruikers bw in contact gaat komen met gebruikers en gebruik — dat is niet te vermijden, want de meeste mensen die in een gebruikers bw zitten zijn daar niet omdat ze zo serieus met herstel bezig zijn — en waarschijnlijk ga je dan zelf meer gebruiken. Voor je herstel zal het dus niet goed zijn. Maar ja, de beslissing is gemaakt, dus het is even wat het is.
Klik om te vergroten...
dat vind ik ook hhad ik na alles echt niet verwacht
ern ik hoop dat er zo iets nog als pamijer bestaat waarbij ieder eigen app. mag gebruiken en je dus alleen in je eentje mag gebruiken officieel dan (zal echt wel anders gaan )
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
dat vind ik ook hhad ik na alles echt niet verwacht
ern ik hoop dat er zo iets nog als pamijer bestaat waarbij ieder eigen app. mag gebruiken en je dus alleen in je eentje mag gebruiken officieel dan (zal echt wel anders gaan )
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt megaverdrietig om te lezen dat je je herstel helemaal on hold hebt gezet, Robin. Of beter gezegd: het raam uitgeflikkerd. Je was zó goed bezig en kijk nu eens. Wanhopig op zoek naar een plek waar je mag gebruiken, zodat je deze road to self destruction verder kunt bewandelen. Wát een treurnis joh. 😕

Dit kán toch gewoonweg niet zijn wat je écht wilt...? Hoe gaat jouw toekomst zijn denk je?
Ik vind dit ongelooflijk tragisch. Voor jou, voor je moeder en alle andere mensen die jou liefhebben. 💔 En ik gun je écht een nieuw inzicht en nieuwe kracht om te beseffen dat dit een doodlopende weg is die jou niets, maar dan ook niets goeds zal brengen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jazz35 zei:
Dit kán toch gewoonweg niet zijn wat je écht wilt...? Hoe gaat jouw toekomst zijn denk je?
Klik om te vergroten...
ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag

dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag

dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
Klik om te vergroten...
Lees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.
'Ik kan er niks aan veranderen.'
Alsof je niets te zeggen hebt (en had, de afgelopen maanden/jaren) over je eigen leven en alles je uit handen is genomen. Nee, op deze manier zal er inderdaad nooit iets veranderen. Ik gun jou zo dat je inziet dat je er wél zeggenschap over hebt. De enige die jouw leven kan veranderen, dat ben jij. Écht!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jazz35 zei:
Lees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.
'Ik kan er niks aan veranderen.'
Alsof je niets te zeggen hebt (en had, de afgelopen maanden/jaren) over je eigen leven en alles je uit handen is genomen. Nee, op deze manier zal er inderdaad nooit iets veranderen. Ik gun jou zo dat je inziet dat je er wél zeggenschap over hebt. De enige die jouw leven kan veranderen, dat ben jij. Écht!
Klik om te vergroten...
Ik ga proberen zo clean mogelijk te blijven maar laat maar ik sta onder curatele en beslis niks uiteindelijk maar das moeilijk om te snappen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...160161162163164...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."