#1
Als je geen reacties meer wilt kun je ook gewoon een fysiek dagboek bijhouden. Dan hoef je die vreselijke goedbedoelde adviezen🤢 ook niet meer aan te horen!
Ja oké 👍zeker
maar een beschermde woonvorm met mensen die je ziet gebruikenn wordt niet passen geachht/bevonnden
Ik heb geen idee tvhJammer dat de locatie is afgewezen.
Maar is er nog hoop opn wat nieuws op korte termijn?
Ik heb geen idee tvh
dat vind ik ook hhad ik na alles echt niet verwachtIk vind het wel tof dat ze nu zoveel moeite doen om een geschikte gebruikers bw voor je te vinden, maar feit is dat je in een gebruikers bw in contact gaat komen met gebruikers en gebruik — dat is niet te vermijden, want de meeste mensen die in een gebruikers bw zitten zijn daar niet omdat ze zo serieus met herstel bezig zijn — en waarschijnlijk ga je dan zelf meer gebruiken. Voor je herstel zal het dus niet goed zijn. Maar ja, de beslissing is gemaakt, dus het is even wat het is.
Ik vind het echt megaverdrietig om te lezen dat je je herstel helemaal on hold hebt gezet, Robin. Of beter gezegd: het raam uitgeflikkerd. Je was zó goed bezig en kijk nu eens. Wanhopig op zoek naar een plek waar je mag gebruiken, zodat je deze road to self destruction verder kunt bewandelen. Wát een treurnis joh. 😕dat vind ik ook hhad ik na alles echt niet verwacht
ern ik hoop dat er zo iets nog als pamijer bestaat waarbij ieder eigen app. mag gebruiken en je dus alleen in je eentje mag gebruiken officieel dan (zal echt wel anders gaan )
ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraagDit kán toch gewoonweg niet zijn wat je écht wilt...? Hoe gaat jouw toekomst zijn denk je?
Lees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag
dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
Ik ga proberen zo clean mogelijk te blijven maar laat maar ik sta onder curatele en beslis niks uiteindelijk maar das moeilijk om te snappenLees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.
'Ik kan er niks aan veranderen.'
Alsof je niets te zeggen hebt (en had, de afgelopen maanden/jaren) over je eigen leven en alles je uit handen is genomen. Nee, op deze manier zal er inderdaad nooit iets veranderen. Ik gun jou zo dat je inziet dat je er wél zeggenschap over hebt. De enige die jouw leven kan veranderen, dat ben jij. Écht!
Nee hoor, dat is prima te begrijpen. Maar jij beslist uiteindelijk of je wilt leven of dat je dit destructieve pad verder wilt bewandelen. Jij beslist of je een lijn coke neemt, of ghb of wat je dan ook kiest. Dat beslis jij, Robin. Jij. Niemand anders. Écht niet.Ik ga proberen zo clean mogelijk te blijven maar laat maar ik sta onder curatele en beslis niks uiteindelijk maar das moeilijk om te snappen
Ik doe alleen hard drugs zoals coke e.d ook soms ghb en ook research chemicalsRobin, is er nu echt een drugs waar je specifiek voor gaat (en die het je dus moeilijk maakt)?
Of pak je alles wat je pakken kan?
Ren je bv de supermarkt binnen voor de alcohol, halve dag later weer de coffeeshop, aansluitend de slijter en daarna de dealer?
Dat zou het namelijk een stuk moeilijk voor je maken
Ja je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag
dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
I know niks meer aan te doenJa je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.I know niks meer aan te doen
Nou ja keuzes die je nu gaat maken hebben weer invloed op je toekomst. Dus ja deze kans is nu even uit je zicht maar wat de toekomst brengt heb je nog steeds zelf in de hand.I know niks meer aan te doen
Dát ja. Er is van alles aan te doen.Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."