Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
326 weergaven
18-5-2026
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je geen reacties meer wilt kun je ook gewoon een fysiek dagboek bijhouden. Dan hoef je die vreselijke goedbedoelde adviezen🤢 ook niet meer aan te horen!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
zeker
maar een beschermde woonvorm met mensen die je ziet gebruikenn wordt niet passen geachht/bevonnden
Klik om te vergroten...
Ja oké 👍
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer dat de locatie is afgewezen.
Maar is er nog hoop opn wat nieuws op korte termijn?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Jammer dat de locatie is afgewezen.
Maar is er nog hoop opn wat nieuws op korte termijn?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee tvh
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Ik heb geen idee tvh
Klik om te vergroten...

Ik vrees dat er niet zoveek van die snuif huisjes zijn. Wel de gebruikerstuimtrmes. Maar dan zit je in de dakkozenolvzmg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het wel tof dat ze nu zoveel moeite doen om een geschikte gebruikers bw voor je te vinden, maar feit is dat je in een gebruikers bw in contact gaat komen met gebruikers en gebruik — dat is niet te vermijden, want de meeste mensen die in een gebruikers bw zitten zijn daar niet omdat ze zo serieus met herstel bezig zijn — en waarschijnlijk ga je dan zelf meer gebruiken. Voor je herstel zal het dus niet goed zijn. Maar ja, de beslissing is gemaakt, dus het is even wat het is.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Ik vind het wel tof dat ze nu zoveel moeite doen om een geschikte gebruikers bw voor je te vinden, maar feit is dat je in een gebruikers bw in contact gaat komen met gebruikers en gebruik — dat is niet te vermijden, want de meeste mensen die in een gebruikers bw zitten zijn daar niet omdat ze zo serieus met herstel bezig zijn — en waarschijnlijk ga je dan zelf meer gebruiken. Voor je herstel zal het dus niet goed zijn. Maar ja, de beslissing is gemaakt, dus het is even wat het is.
Klik om te vergroten...
dat vind ik ook hhad ik na alles echt niet verwacht
ern ik hoop dat er zo iets nog als pamijer bestaat waarbij ieder eigen app. mag gebruiken en je dus alleen in je eentje mag gebruiken officieel dan (zal echt wel anders gaan )
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
dat vind ik ook hhad ik na alles echt niet verwacht
ern ik hoop dat er zo iets nog als pamijer bestaat waarbij ieder eigen app. mag gebruiken en je dus alleen in je eentje mag gebruiken officieel dan (zal echt wel anders gaan )
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt megaverdrietig om te lezen dat je je herstel helemaal on hold hebt gezet, Robin. Of beter gezegd: het raam uitgeflikkerd. Je was zó goed bezig en kijk nu eens. Wanhopig op zoek naar een plek waar je mag gebruiken, zodat je deze road to self destruction verder kunt bewandelen. Wát een treurnis joh. 😕

Dit kán toch gewoonweg niet zijn wat je écht wilt...? Hoe gaat jouw toekomst zijn denk je?
Ik vind dit ongelooflijk tragisch. Voor jou, voor je moeder en alle andere mensen die jou liefhebben. 💔 En ik gun je écht een nieuw inzicht en nieuwe kracht om te beseffen dat dit een doodlopende weg is die jou niets, maar dan ook niets goeds zal brengen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jazz35 zei:
Dit kán toch gewoonweg niet zijn wat je écht wilt...? Hoe gaat jouw toekomst zijn denk je?
Klik om te vergroten...
ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag

dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag

dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
Klik om te vergroten...
Lees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.
'Ik kan er niks aan veranderen.'
Alsof je niets te zeggen hebt (en had, de afgelopen maanden/jaren) over je eigen leven en alles je uit handen is genomen. Nee, op deze manier zal er inderdaad nooit iets veranderen. Ik gun jou zo dat je inziet dat je er wél zeggenschap over hebt. De enige die jouw leven kan veranderen, dat ben jij. Écht!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jazz35 zei:
Lees nu toch eens eerlijk wat je schrijft, Robin.
'Ik kan er niks aan veranderen.'
Alsof je niets te zeggen hebt (en had, de afgelopen maanden/jaren) over je eigen leven en alles je uit handen is genomen. Nee, op deze manier zal er inderdaad nooit iets veranderen. Ik gun jou zo dat je inziet dat je er wél zeggenschap over hebt. De enige die jouw leven kan veranderen, dat ben jij. Écht!
Klik om te vergroten...
Ik ga proberen zo clean mogelijk te blijven maar laat maar ik sta onder curatele en beslis niks uiteindelijk maar das moeilijk om te snappen
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Ik ga proberen zo clean mogelijk te blijven maar laat maar ik sta onder curatele en beslis niks uiteindelijk maar das moeilijk om te snappen
Klik om te vergroten...
Nee hoor, dat is prima te begrijpen. Maar jij beslist uiteindelijk of je wilt leven of dat je dit destructieve pad verder wilt bewandelen. Jij beslist of je een lijn coke neemt, of ghb of wat je dan ook kiest. Dat beslis jij, Robin. Jij. Niemand anders. Écht niet.

Ik wil niet belerend overkomen, want ik heb vooral met jou en je naasten te doen, en ik zie je onmacht wel. Maar ik hoop echt dat het je lukt een paar stappen verder te denken dan de (verdoving op) korte termijn. Ik gun je dat je weer durft te dromen over een leven zonder gebruik, een leven waarvoor je zelf verantwoordelijkheid kunt nemen en waar je blij mee kunt zijn. Ik zie het niet gebeuren helaas, maar ik gun het je wel. Dat je je leven niet weggooit zoals je nu doet.

* einde zalvende-woorden-preek-modus *


Succes!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tuurlijk daarom ga ik proberen clean te blijven maar niet meer stiekem hoeven doen ( in mijn hoofd wil ik gebruiken af en toe) maar ik zou dat al een rust vinden
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Robin, is er nu echt een drugs waar je specifiek voor gaat (en die het je dus moeilijk maakt)?
Of pak je alles wat je pakken kan?

Ren je bv de supermarkt binnen voor de alcohol, halve dag later weer de coffeeshop, aansluitend de slijter en daarna de dealer?
Dat zou het namelijk een stuk moeilijk voor je maken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Robin, is er nu echt een drugs waar je specifiek voor gaat (en die het je dus moeilijk maakt)?
Of pak je alles wat je pakken kan?

Ren je bv de supermarkt binnen voor de alcohol, halve dag later weer de coffeeshop, aansluitend de slijter en daarna de dealer?
Dat zou het namelijk een stuk moeilijk voor je maken
Klik om te vergroten...
Ik doe alleen hard drugs zoals coke e.d ook soms ghb en ook research chemicals
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag

dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
Klik om te vergroten...
Ja je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
Ja je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.
Klik om te vergroten...
I know niks meer aan te doen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
I know niks meer aan te doen
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
I know niks meer aan te doen
Klik om te vergroten...
Nou ja keuzes die je nu gaat maken hebben weer invloed op je toekomst. Dus ja deze kans is nu even uit je zicht maar wat de toekomst brengt heb je nog steeds zelf in de hand.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
Klik om te vergroten...
Dát ja. Er is van alles aan te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...157158159160161...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."