,
wat het voor de rest gaat worden geen idee
ik hoop snel dat ze plek ergens anders hebben al is de bw waar je wel mag gebruiken wel weer in beeld (puur alleen omdat bw me hier zsm weg wilt hebben ) maar ook daar zal ik proberen te werken aan herstel
Ik hen nog weekend dus tijd over. Over dat ze jou als kind behandelen snap ik wel maar dat terzijde.
Waarom gaan die hulpverleners uberhaupt kijken voor een opvang waar je mag gebruiken. Dit is toch gedoemd om te mislukken.
Kijk hoe je er nu al mee omgaat laat staan als straks huisgenoten bij je zitten en het is weekend en ze gaan even lekker wat doen. Dan zeg jij zeker nee jongens ik werk aan mijn herstel! Hoe zie jij dit voor je?
Persoonlijk vind ik dat ze gewoon kunnen eisen dat jij stopt met drugs als je kijkt hoeveel ellende jij steeds veroorzaak en ik denk niet dat je moeder elke maand geld overmaakt die alle kosten dekt maar je het gewoon via de overheid krijgt. Want dit gestuntel van jou gaat maar door en door en door en door.
En dat is natuurlijk mooi dat de overheid in Nederlands dit soort dingen kan doen en ik vind het tot zekere hoogte ook niet erg. Alleen het is ook wel een keer mooi geweest. Zo werkt dat in het echte leven ook als je bvb voor de zoveelste keer ziek bent of je verslaapt dan zitten daar consequenties aan. En niets maar dan ook niets wat ik hier heb gelezen da afgelopen periode krijgt ik ook maar een sprankje hoop dat jij er echt voor gaat. Ja als het even te heet onder je voeten wordt dan begin je hem te knijpen of je wil dan naar Afrika in een afkickkliniek.
Maar willen/kunnen gebruiken staat bij jou nog op nummer 1 anders kies je er wel voor om naar een opvang te gaan waar ze super streng zijn op het gebruik van alcohol en drugs maar nee jij kiest het tegenovergestelde.
Wil ik niet weer over geld/werk beginnen. Maar je weet wel wat ze tegen kleine kinderen zeggen hé die niet voorzichtig zijn met de spullen die ze gekregen hebben? Wacht maar dat je het zelf moet betalen dan ga je er heel anders mee om.