Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
340 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
vooral icm met een upper en icm stimfappen is het eigenlijk een katalysator
en niet heel regelmatig kwam opeens op me pad
en tis best dichtbij max 15 min met ov
Klik om te vergroten...
Jammer kerel. Twentse heroine. Zo noemen ze het niet voor niets hier. Troep en link spul qua OD risico.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
nee
ik heb nu al paar dagen sinds dus die politie mensen niet meer gebruik nu dus zoan 4 dagen geleden en hoor soms nog steeds stemmen op de achtergrond
Klik om te vergroten...
Het is op zich normaal als zoiets even aanhoudt — dat heb ik ook meegemaakt — maar als er een duidelijke oorzaak is zoals drugsgebruik dan zou ik toch heel voorzichtig zijn met een diagnose schizofrenie. Maar goed, uiteindelijk is dat tussen jou en je behandelaar.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Het is op zich normaal als zoiets even aanhoudt — dat heb ik ook meegemaakt — maar als er een duidelijke oorzaak is zoals drugsgebruik dan zou ik toch heel voorzichtig zijn met een diagnose schizofrenie. Maar goed, uiteindelijk is dat tussen jou en je behandelaar.
Klik om te vergroten...
die zei gewoon van je krijgt dit
uitgeschreven door de verslaving 'arts van fivoor
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
i know maar ik ben inmiddels de diagnose schizofrenie, en het doel is uiteindelijk in een kliniek komen voor herstel/verslaving
blijkbaar is dat ook erfelijk en slaat het meestal 1 generatie over
dus oma had het (die is overleden inmiddels )
mijn moeder heeft borderline
ik heb schizofrenie erbij gekregm
Klik om te vergroten...
Zie eerst maar eens clean te worden, dat zal veel schelen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
die zei gewoon van je krijgt dit
uitgeschreven door de verslaving 'arts van fivoor
Klik om te vergroten...
Die olanzapine bedoel je? Ik begrijp op zich wel dat je olanzapine voorgeschreven krijgt. Dat kun je bij psychotische symptomen ook al doen en die heb je zeker. Olanzapine heeft mij goed geholpen. Hopelijk krijg je daar een beetje rust van in je hoofd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
ja
de begeleiders die ik heb bedreigd heb met een mes gaan aangifte doen en yulius afzonderlijk ook
en daarmee gaan ze ook proberen een rechterlijke machtiging aan te vragen
Klik om te vergroten...
Het wordt toch wel hoog tijd voor constructieve verandering. Respect dat je hier nog wel regelmatig updates neerzet.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
gaan ze ook proberen een rechterlijke machtiging aan te vragen
Klik om te vergroten...
Lijkt me een goed idee man. Misschien niet leuk, maar je hebt dan wel meer kans dat je gepaste hulp krijgt. En meestal hangt er detentie aan vast wat een goede stok achter de deur kan zijn
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeetje joh wat een verdrietige toestand. Weet er niet zo veel over te zeggen, maar wens je heel veel sterkte de komende tijd!! ♥️
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ape zei:
Lijkt me een goed idee man. Misschien niet leuk, maar je hebt dan wel meer kans dat je gepaste hulp krijgt. En meestal hangt er detentie aan vast wat een goede stok achter de deur kan zijn
Klik om te vergroten...
Misschien geen slecht idee inderdaad, want het lijkt er op dat alle takken, stokken en bomen achter deuren tot nu toe niet stevig genoeg waren
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
klacht btw ingediend tegen de manier waarop ik meegenomem ben door politie echt bijna tot bloedens toe , werd net gebeld wil je dat dit een klacht blijft of wil je aangifte doen , heb voor laatste gekozen , dus ben benieuwd ik zou teruggebeld worden door afdeling integriteit
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
klacht btw ingediend tegen de manier waarop ik meegenomem ben door politie echt bijna tot bloedens toe , werd net gebeld wil je dat dit een klacht blijft of wil je aangifte doen , heb voor laatste gekozen , dus ben benieuwd ik zou teruggebeld worden door afdeling integriteit
Klik om te vergroten...
Ik had medelijden met je omdat jij constant in de strijd met jezelf zit oa door ( met) je diagnoses, je verslaving en je persoonlijkheid.
Dat neemt niet af dat ik de sommige daden van je en je gedachtengang best vaak raar vond, op het zachtst gezegd.
Jij gaat aangifte doen tegen politie toen je in fucking psychose zat en bedreigde mensen om je heen en wilde niet meewerken?Dat je in verzet was , onvoorspelbaar en agressief? Wat een lafaard bent je toch.
Wat een belachelijke zieke actie.

PS : ik weet dat mijn toon niet netjes is, but I don’t give a shit anymore. Ik ben total klaar met jou. Dat jij bepaalde diagnoses hebt neemt niet af dat jij een manipulatieve mens bent die een slachtoffer wilt spelen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
klacht btw ingediend tegen de manier waarop ik meegenomem ben door politie echt bijna tot bloedens toe , werd net gebeld wil je dat dit een klacht blijft of wil je aangifte doen , heb voor laatste gekozen , dus ben benieuwd ik zou teruggebeld worden door afdeling integriteit
Klik om te vergroten...
Wat heb je dan gedaan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ape zei:
Wat heb je dan gedaan?
Klik om te vergroten...
zie hierboven


dat ik handboeien verdiende ben ik het volledig mee eens alleen zit daar ook een grens aan aan wat de politie doet en op welke manier

daarom praat ik mijn gedrag niet goed
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
zie hierboven


dat ik handboeien verdiende ben ik het volledig mee eens alleen zit daar ook een grens aan aan wat de politie doet en op welke manier

daarom praat ik mijn gedrag niet goed
Klik om te vergroten...
Niet zo gek dat ze je dan hardhandig aanpakken. Je hebt geen sterke basis voor een aangifte maar succes
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Steek je energie in jouw eigen herstelproces in plaats van de politie zou ik zeggen. Je bent op dit moment een gevaar voor jezelf én voor je omgeving. Eerder schreef je, citaat uit een rapport, dat je dreigde de eerste de beste persoon neer te steken.

Als je in vervolg een foto deelt van de striemen van jouw pols, zou je dan ook een foto willen delen van professionals die doodsangsten uitstaan omdat jij ze psychotisch door drugs dreigt van het leven te beroven? Je bezorgt mensen verdomme een trauma en dan ga je huilen over dit soort zaken.

Moraal: kijk jezelf eens in de spiegel aan. Volgens mij is gedwongen opname de enige manier uit deze spiraal. Veel sterkte.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry ik post niet meer zo vaak de laatste tijd ben clean , op naar 10de week
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ape zei:
Niet zo gek dat ze je dan hardhandig aanpakken. Je hebt geen sterke basis voor een aangifte maar succes
Klik om te vergroten...
we gaan het zien
camera beelden worden uitgelezen hangt op elke etage in de gang
dossiers/meldingen worden ingezien en tzt wordt ik teruggebeld
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
en ohja hoor geen stemmen meer, aka doei medicatie ben alleen benieuwd hoe het vanavond gaat ben nog bij moeders ( verplicht : Later rond 13:00 ziet og Robin naar de lift lopen, Geeft aan dat hij naar dagbesteding moet. Robin zegt naar moeder te gaan. Og zegt dat hij dan pas weer om 22:00 welkom is op de BW. Aangezien hij dagbesteding zou hebben en deze dus niet volgt moet hij na vannacht ook morgen de BW verlaten. Dan is hij ook morgen pas weer welkom vanaf 22:00.)
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet je soms moet je dingen in perspectief zien en de boel een beetje relativeren.

Dat ze jou überhaupt nog willen helpen. Of willen ik denk dat het moeten is want jij wil toch niets maar dat terzijde. Soms heel soms moet je gewoon je mond houden en op de blaren zitten die je zelf gecreëerd hebt. Natuurlijk tot op zekere hoogte maar ik ga ervan uit dat ze jou niet zwaar mishandeld hebben. Volgend mij ben jij geen 1,50 op 55 kilo. Dus dat ze dan wat agressiever reageren lijkt mij vrij normaal. Helemaal met jouw geschiedenis en ik meende iets te lezen over een mes.

Maar goed soms zitten er consequenties aan je gedrag maar dat ben jij niet gewend lijkt het wel want jij wordt nogsteeds geholpen. Wees daar nou een dankbaar voor man en bied je excuses aan en trek die aanklacht in.

Gelukkig kwam ik normaal uit m’n woorden nu 😁
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heftig man, maar dit is nog maar het begin natuurlijk.
Gelukkig sta jij aan het roer en heb je wel de mogelijkheid om een andere richting te kiezen voor de toekomst! Probeer de zon op te zoeken, die zwarte wolken voor je, moet je vermijden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...150151152153154...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."