#1
Ohh kerel wat goed!
Je gaat zo veel leren.
Ik duim voor je.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. You can do itπͺ
Ohh kerel wat goed!
Je gaat zo veel leren.
Ik duim voor je.
Ja man. Ga het doen. Geef niet op en blijf. Zet je trots aan de kant. Ga inzien dat je niet altijd gelijk hebt, dat niemand in de kliniek er op uit is om je pijn te doen, ook al zal het soms confronterend en lastig zijn. Ga doen wat er van je gevraagd wordt, werk mee in plaats van tegen en je leven wordt lichter en leuker.toch bijzonder hoe snel zo iets uiteindelijk geregeld kan worden afgelopen maanndag is de aanmelding gedaan woensdag is die nog een keer met spoed doorgezet (doormiddel van nieuwe verwijzijng vanuit psychiater en behandelaar van fivoor zelf naar hun eigen kliniek met als urgentie zsm ) en nu vandaag heb ik te horen gekregen dat ik a.s maandag opgenomen wordt
echt onwerkelijk nog maar ook daar ga ik goed aangeven dat mijn doel een langdurige opname is
Nope bij de kortdurende nog niet pas mocht ik over gaan op de langdurige en mag de 1ste 2 weken ook niet naar buitenZet hem op πͺ
Maar krijg je helemaal geen therapie verder daar?
Nope bij de kortdurende nog niet pas mocht ik over gaan op de langdurige en mag de 1ste 2 weken ook niet naar buiten
Ik krijg niks ook geen dagbestedingDus je krijgt nou 7 weken detox maar helemaal niks aan behandeling alleen dagbesteding? Dat vind ik wel apart want detox is toch ook juist om te leren hoe je met verslaving om moet gaan en wat je kunt veranderen.
De eerste week/2 weken niet naar buiten mogen/verlof hebben is wel gebruikelijk idd.
Ik krijg niks ook geen dagbesteding
TsjaMaar wat moet je dan de hele dag doen?
Dan ga je je toch dood vervelen en dat is toch juist ontzettend irritant als je aan het afkicken bent. Want juist als je je verveelt krijg je vaak trek π
Tja, dit lijkt me dan ook wel wat vreemd. Voldoende afleiding door sporten, wandelen, gesprekken lijkt me toch ook erg belangrijk voor verslaafden..Maar wat moet je dan de hele dag doen?
Dan ga je je toch dood vervelen en dat is toch juist ontzettend irritant als je aan het afkicken bent. Want juist als je je verveelt krijg je vaak trek π
Tja, dit lijkt me dan ook wel wat vreemd. Voldoende afleiding door sporten, wandelen, gesprekken lijkt me toch ook erg belangrijk voor verslaafden..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."