Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
331 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Ohh kerel wat goed!

Je gaat zo veel leren.

Ik duim voor je.
Klik om te vergroten...

Hier sluit ik me helemaal bij aan. You can do itπŸ’ͺ
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar ben je nou helemaal mee bezig joh? Gebruik je middelen zodat je wordt opgenomen? De wereld op z'n kop.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze rapportage maakte me wel aan het huilen er is idd een kans dat ik de mensen hier tot a.s maandag voor het laatst zie zeker als de opname langdurig wordt


Rapportage

Robin doet goed zijn best bij dagbesteding was blij maar gelijk zenuwachtig toen hij hoorde van zijn opname plek maandag. Mocht Robin nog terug keren is het wenselijk dagbestedingsdoelen te maken.


Fak effe anonimiteit iedereen mag weten hoe ik heet en hoe ik er tegen aan ga
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Succes kerel komt allemaal wel goed. πŸ‘πŸ’ͺ
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Succes man, geloof in en vertrouw op jezelf πŸ’ͺ🏻
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dank jullie wel allemaal het wil nog niet helemaal landen maar ik ga me er volledig voor inzetten
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
toch bijzonder hoe snel zo iets uiteindelijk geregeld kan worden afgelopen maanndag is de aanmelding gedaan woensdag is die nog een keer met spoed doorgezet (doormiddel van nieuwe verwijzijng vanuit psychiater en behandelaar van fivoor zelf naar hun eigen kliniek met als urgentie zsm ) en nu vandaag heb ik te horen gekregen dat ik a.s maandag opgenomen wordt

echt onwerkelijk nog maar ook daar ga ik goed aangeven dat mijn doel een langdurige opname is
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fijn dat je daar terecht kan, gaat goed komen met jou!! πŸ‘ŠπŸ» heel veel sterkte toegewenst!! πŸ’ͺ🏻
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je denkt dat dat nodig is, het je helpt en je er achter staat DOEN DOEN DOEN
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
toch bijzonder hoe snel zo iets uiteindelijk geregeld kan worden afgelopen maanndag is de aanmelding gedaan woensdag is die nog een keer met spoed doorgezet (doormiddel van nieuwe verwijzijng vanuit psychiater en behandelaar van fivoor zelf naar hun eigen kliniek met als urgentie zsm ) en nu vandaag heb ik te horen gekregen dat ik a.s maandag opgenomen wordt

echt onwerkelijk nog maar ook daar ga ik goed aangeven dat mijn doel een langdurige opname is
Klik om te vergroten...
Ja man. Ga het doen. Geef niet op en blijf. Zet je trots aan de kant. Ga inzien dat je niet altijd gelijk hebt, dat niemand in de kliniek er op uit is om je pijn te doen, ook al zal het soms confronterend en lastig zijn. Ga doen wat er van je gevraagd wordt, werk mee in plaats van tegen en je leven wordt lichter en leuker.

Het wordt vrij makkelijk als je niet in de weerstand gaat en je ego aan de kant zet. Dat lukt niet in een dag, of een week. Misschien zelfs niet in een maand, maar stribbel zo min mogelijk tegen dan ga je stappen zetten.

Pak aan waar je je hele leven al mee worstelt. Nu kan het. Nu krijg je de hulp. Pak de kans.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
MyLittlePonyPack zei:
Zet hem op πŸ’ͺ
Maar krijg je helemaal geen therapie verder daar?
Klik om te vergroten...
Nope bij de kortdurende nog niet pas mocht ik over gaan op de langdurige en mag de 1ste 2 weken ook niet naar buiten
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Nope bij de kortdurende nog niet pas mocht ik over gaan op de langdurige en mag de 1ste 2 weken ook niet naar buiten
Klik om te vergroten...

Dus je krijgt nou 7 weken detox maar helemaal niks aan behandeling alleen dagbesteding? Dat vind ik wel apart want detox is toch ook juist om te leren hoe je met verslaving om moet gaan en wat je kunt veranderen.
De eerste week/2 weken niet naar buiten mogen/verlof hebben is wel gebruikelijk idd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
MyLittlePonyPack zei:
Dus je krijgt nou 7 weken detox maar helemaal niks aan behandeling alleen dagbesteding? Dat vind ik wel apart want detox is toch ook juist om te leren hoe je met verslaving om moet gaan en wat je kunt veranderen.
De eerste week/2 weken niet naar buiten mogen/verlof hebben is wel gebruikelijk idd.
Klik om te vergroten...
Ik krijg niks ook geen dagbesteding
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Ik krijg niks ook geen dagbesteding
Klik om te vergroten...

Maar wat moet je dan de hele dag doen?
Dan ga je je toch dood vervelen en dat is toch juist ontzettend irritant als je aan het afkicken bent. Want juist als je je verveelt krijg je vaak trek πŸ™ˆ
Rare manier van zaken hoor daar dan vind ik. Je kunt mensen toch niet 7 weken lang alleen op een kamertje laten zitten zonder programma πŸ€”
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry voor de wat late reactie maar ik wens je veel sterkte MR.CHIP. Een spannende en ook moeilijke tijd zal het ongetwijfeld worden dus ik begrijp heel goed dat je nerveus was/bent. Maar je zal er sterker uit komen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
MyLittlePonyPack zei:
Maar wat moet je dan de hele dag doen?
Dan ga je je toch dood vervelen en dat is toch juist ontzettend irritant als je aan het afkicken bent. Want juist als je je verveelt krijg je vaak trek πŸ™ˆ
Klik om te vergroten...
Tsja
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#17
MyLittlePonyPack zei:
Maar wat moet je dan de hele dag doen?
Dan ga je je toch dood vervelen en dat is toch juist ontzettend irritant als je aan het afkicken bent. Want juist als je je verveelt krijg je vaak trek πŸ™ˆ
Klik om te vergroten...
Tja, dit lijkt me dan ook wel wat vreemd. Voldoende afleiding door sporten, wandelen, gesprekken lijkt me toch ook erg belangrijk voor verslaafden..
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deadwing zei:
Tja, dit lijkt me dan ook wel wat vreemd. Voldoende afleiding door sporten, wandelen, gesprekken lijkt me toch ook erg belangrijk voor verslaafden..
Klik om te vergroten...

Ja precies.
Ik had even gekeken maar ik ben mijn programma kwijt van de kliniek. Maar wij hadden wel gewoon vaste momenten met wandelen, psycho-educatie, PMT, gezamenlijke koffiemomenten, corvee etc.
Je kunt mensen toch niet 7 weken lang alleen op een kamertje laten zitten zonder programma. Lijkt me niet echt heel helpend πŸ™ˆ
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij kunt dit manπŸ’ͺ

Heel goed dat je bent gegaan!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rust lekker uit, sterk je aan en effe paar weken chillen zonder problemen. Gaat je goed doen, met of zonder activiteiten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...154155156157158...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."