Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
343 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
al die mensen die klagen over dat ik niks doe
long live de mensen die wel zien dat ik dingen doe medebewoners begeleiders ouders etc niet een of ander klagend volk forum mensen wat mij echt 0.0 iets doet
dat het allemaal niet hier te zien is niet goed is volgens jullie standaarden etc........

ennne @annihilation ik doe het enige werk wat ik mag doen genaamd vrijwilligerswerk (notabene bij de zorginstelling waar ik woon) , echt werk kan en mag ik nooit doen
long live wajong en 100% afgekeurd zijn door uwv als je dat eenmaal hebt , dan kom je daar niet vanaf, al zou ik dat ook niet willenn
Klik om te vergroten...
Vrijwilligerswerk is ook werk. Daar is helemaal niets mis mee.

Toen je niet gebruikte ondernam je volgens mij een stuk meer, en klonk je veel positiever.

Pas op met je zwarte inkomsten benoemen op een publiek toegankelijk forum kerel.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Bekijk bijlage 57953
Klik om te vergroten...
Met regelmaat zie ik rapportages en e-mails van anderen. Maar wat wil je nou eigenlijk zelf?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
ik hoor niet alleen wat ik wil horen
navraag gedaan bij uwv over het type wajong wat ik heb
en bij verdienen is maximaal 150 per maand en dat mag voor 8 maanden lang dus niet het hele jaar
ik verdien zwart 300 elke maand met mijn vrijwilligerswerk
Klik om te vergroten...
1710151997582.png
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alweer een terugval gehad als ik het allemaal goed begrijp....wanner ga je nou serieus aan het werk om iets te doen met alle advies en moeite die door medeleden zijn gegeven om jou te kunnen helpen?!
Je maakt er een beetje een zooitje van, bro....
Men zegt al 48 pagina's met tijdsverspilling.
Pak jezelf nou eens bij elkaar en d o e er iets aan voordat je echt in de shit gaat raken!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Met regelmaat zie ik rapportages en e-mails van anderen. Maar wat wil je nou eigenlijk zelf?
Klik om te vergroten...
weg uit deze bw zal ik moeten dus daarinn heb ik niks te willen
en de keuze om nu echt voor een klinische opname te gaan als fivoor dat kan regelen komt uit me eigen en is niet opgelegd door andere
en het idee van een bw waar je mag gebruiken is inmiddels bij iedereen van de baan
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
Bekijk bijlage 57953
Klik om te vergroten...
Klopt, wat je bijverdiend word deels ingehouden op je uitkering maar je mag een klein percentage houden.

Maar typisch dat je alleen hier weer op in gaat.

En laat het UWV het niet horen dat je zwart 300,- per maand bijverdiend want dan ben je de sjaak😉
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
th-20.jpeg Hier speciaal voor jullie.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
al die mensen die klagen over dat ik niks doe
long live de mensen die wel zien dat ik dingen doe medebewoners begeleiders ouders etc niet een of ander klagend volk forum mensen wat mij echt 0.0 iets doet
dat het allemaal niet hier te zien is niet goed is volgens jullie standaarden etc........

ennne @annihilation ik doe het enige werk wat ik mag doen genaamd vrijwilligerswerk (notabene bij de zorginstelling waar ik woon) , echt werk kan en mag ik nooit doen
long live wajong en 100% afgekeurd zijn door uwv als je dat eenmaal hebt , dan kom je daar niet vanaf, al zou ik dat ook niet willenn
Klik om te vergroten...
Slachtofferrol zo blijf je er wel in
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Koffieb00n zei:
Jammer kerel. Twentse heroine. Zo noemen ze het niet voor niets hier. Troep en link spul qua OD risico.
Klik om te vergroten...
Dit bericht geciteerd om dit te onderstrepen. G hoor ik je ook voor het eerst noemen. Je stapt er wel makkelijk overheen @MR_CHIP . Wel ander kaliber spul dan je uppers he. Waar risico op een hartinfarct tot nu als grootste zwaard van Damocles boven je hoofd hing heb je er nu nog één naast hangen: het risico dat je out gaat tijdens 1 van je stimfap sessies, eenzaam in je kamer en stikt in je eigen braaksel zonder dat iemand er weet van heeft.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
nee
ik heb nu al paar dagen sinds dus die politie mensen niet meer gebruik nu dus zoan 4 dagen geleden en hoor soms nog steeds stemmen op de achtergrond
Klik om te vergroten...
Het is op zich normaal als zoiets even aanhoudt — dat heb ik ook meegemaakt — maar als er een duidelijke oorzaak is zoals drugsgebruik dan zou ik toch heel voorzichtig zijn met een diagnose schizofrenie. Maar goed, uiteindelijk is dat tussen jou en je behandelaar.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
Het is op zich normaal als zoiets even aanhoudt — dat heb ik ook meegemaakt — maar als er een duidelijke oorzaak is zoals drugsgebruik dan zou ik toch heel voorzichtig zijn met een diagnose schizofrenie. Maar goed, uiteindelijk is dat tussen jou en je behandelaar.
Klik om te vergroten...
die zei gewoon van je krijgt dit
uitgeschreven door de verslaving 'arts van fivoor
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
i know maar ik ben inmiddels de diagnose schizofrenie, en het doel is uiteindelijk in een kliniek komen voor herstel/verslaving
blijkbaar is dat ook erfelijk en slaat het meestal 1 generatie over
dus oma had het (die is overleden inmiddels )
mijn moeder heeft borderline
ik heb schizofrenie erbij gekregm
Klik om te vergroten...
Zie eerst maar eens clean te worden, dat zal veel schelen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
die zei gewoon van je krijgt dit
uitgeschreven door de verslaving 'arts van fivoor
Klik om te vergroten...
Die olanzapine bedoel je? Ik begrijp op zich wel dat je olanzapine voorgeschreven krijgt. Dat kun je bij psychotische symptomen ook al doen en die heb je zeker. Olanzapine heeft mij goed geholpen. Hopelijk krijg je daar een beetje rust van in je hoofd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
ja
de begeleiders die ik heb bedreigd heb met een mes gaan aangifte doen en yulius afzonderlijk ook
en daarmee gaan ze ook proberen een rechterlijke machtiging aan te vragen
Klik om te vergroten...
Het wordt toch wel hoog tijd voor constructieve verandering. Respect dat je hier nog wel regelmatig updates neerzet.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
gaan ze ook proberen een rechterlijke machtiging aan te vragen
Klik om te vergroten...
Lijkt me een goed idee man. Misschien niet leuk, maar je hebt dan wel meer kans dat je gepaste hulp krijgt. En meestal hangt er detentie aan vast wat een goede stok achter de deur kan zijn
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeetje joh wat een verdrietige toestand. Weet er niet zo veel over te zeggen, maar wens je heel veel sterkte de komende tijd!! ♥️
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ape zei:
Lijkt me een goed idee man. Misschien niet leuk, maar je hebt dan wel meer kans dat je gepaste hulp krijgt. En meestal hangt er detentie aan vast wat een goede stok achter de deur kan zijn
Klik om te vergroten...
Misschien geen slecht idee inderdaad, want het lijkt er op dat alle takken, stokken en bomen achter deuren tot nu toe niet stevig genoeg waren
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
klacht btw ingediend tegen de manier waarop ik meegenomem ben door politie echt bijna tot bloedens toe , werd net gebeld wil je dat dit een klacht blijft of wil je aangifte doen , heb voor laatste gekozen , dus ben benieuwd ik zou teruggebeld worden door afdeling integriteit
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
klacht btw ingediend tegen de manier waarop ik meegenomem ben door politie echt bijna tot bloedens toe , werd net gebeld wil je dat dit een klacht blijft of wil je aangifte doen , heb voor laatste gekozen , dus ben benieuwd ik zou teruggebeld worden door afdeling integriteit
Klik om te vergroten...
Ik had medelijden met je omdat jij constant in de strijd met jezelf zit oa door ( met) je diagnoses, je verslaving en je persoonlijkheid.
Dat neemt niet af dat ik de sommige daden van je en je gedachtengang best vaak raar vond, op het zachtst gezegd.
Jij gaat aangifte doen tegen politie toen je in fucking psychose zat en bedreigde mensen om je heen en wilde niet meewerken?Dat je in verzet was , onvoorspelbaar en agressief? Wat een lafaard bent je toch.
Wat een belachelijke zieke actie.

PS : ik weet dat mijn toon niet netjes is, but I don’t give a shit anymore. Ik ben total klaar met jou. Dat jij bepaalde diagnoses hebt neemt niet af dat jij een manipulatieve mens bent die een slachtoffer wilt spelen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
klacht btw ingediend tegen de manier waarop ik meegenomem ben door politie echt bijna tot bloedens toe , werd net gebeld wil je dat dit een klacht blijft of wil je aangifte doen , heb voor laatste gekozen , dus ben benieuwd ik zou teruggebeld worden door afdeling integriteit
Klik om te vergroten...
Wat heb je dan gedaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...151152153154155...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."