#1
Vrijwilligerswerk is ook werk. Daar is helemaal niets mis mee.al die mensen die klagen over dat ik niks doe
long live de mensen die wel zien dat ik dingen doe medebewoners begeleiders ouders etc niet een of ander klagend volk forum mensen wat mij echt 0.0 iets doet
dat het allemaal niet hier te zien is niet goed is volgens jullie standaarden etc........
ennne @annihilation ik doe het enige werk wat ik mag doen genaamd vrijwilligerswerk (notabene bij de zorginstelling waar ik woon) , echt werk kan en mag ik nooit doen
long live wajong en 100% afgekeurd zijn door uwv als je dat eenmaal hebt , dan kom je daar niet vanaf, al zou ik dat ook niet willenn
Toen je niet gebruikte ondernam je volgens mij een stuk meer, en klonk je veel positiever.
Pas op met je zwarte inkomsten benoemen op een publiek toegankelijk forum kerel.

