Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
356 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
dankjewel meestal niet gewend dat mensen op een niet sarcastische manier zeggen dpet me goed 🥰
Klik om te vergroten...
Nee maar als je gewoon even realistisch nadenkt dan snap je ook waarom dat is toch?

Als je vaak a zegt en dan toch b doet en soms rammelt het verhaal een beetje ja dan is het niet heel gek dat mensen een beetje sarcastisch reageren lijkt mij?
Maar nu leek je inderdaad wel goed bezig te zijn maar dan koop je toch weer drugs?

Heb jij nog nummers van dealers in je mobiel? Hebben dealers jouw nummer en vallen ze je lastig en kan je die druk niet aan?

Blokkeer/verwijder die nummers of verander zelf van nummer. En je zegt het zelf al dat ze strenger zijn geworden. Waarom alles riskeren terwijl je zo dicht bij hulp bent? Gooi die drugs mooi weg het brengt je alleen maar ellende!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
ik koop ze ja
ik heb ze niet op de woonvorm aanwezig , en zal ze ook niet gebruiken buiten de woonvorm om waar dan ook
Klik om te vergroten...
Ik zie nu voor me dat t in de bosjes ligt, ik ken de trucjes sinds ik met iemand omging die hopeloos verloren was. Die leeft nu op straat, als hij nog leeft.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Nee maar als je gewoon even realistisch nadenkt dan snap je ook waarom dat is toch?

Als je vaak a zegt en dan toch b doet en soms rammelt het verhaal een beetje ja dan is het niet heel gek dat mensen een beetje sarcastisch reageren lijkt mij?
Maar nu leek je inderdaad wel goed bezig te zijn maar dan koop je toch weer drugs?

Heb jij nog nummers van dealers in je mobiel? Hebben dealers jouw nummer en vallen ze je lastig en kan je die druk niet aan?

Blokkeer/verwijder die nummers of verander zelf van nummer. En je zegt het zelf al dat ze strenger zijn geworden. Waarom alles riskeren terwijl je zo dicht bij hulp bent? Gooi die drugs mooi weg het brengt je alleen maar ellende!
Klik om te vergroten...
ik ga die drugs niet gebruiken en diegene waar het ligt woont 30 min fietsen bij me vandaan

ik heb nummers van dealers maar dat is niet waar ik de research chemicals koop gewoon online
en ik ben nog gewoon goed bezig nog totaal geen zucht
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ik ga die drugs niet gebruiken en diegene waar het ligt woont 30 min fietsen bij me vandaan

ik heb nummers van dealers maar dat is niet waar ik de research chemicals koop gewoon online
en ik ben nog gewoon goed bezig nog totaal geen zucht
Klik om te vergroten...
Maar als je morgen of volgende week wel zucht heb dan ga je toch gebruiken?

Snap jij het concept clean worden/zijn/herstel wel?

eigenlijk zouden ze je nu al op straat moeten gooien misschien snap je het dan? Maar jij koopt drugs zonder het te gaan gebruiken zeker. Dan ben je de eerste 😂
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk ben jij mentaal niet capabel genoeg om bepaalde privileges te hebben voor je eigen veiligheid. Maar ook zeker voor de hulpverleners die tijd en moeite in jou steken.

Maar dit is dan weer lullig om te zeggen maar ik doe het toch maar.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga het topic verlaten, het triggert me.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Maar als je morgen of volgende week wel zucht heb dan ga je toch gebruiken?

Snap jij het concept clean worden/zijn/herstel wel?

eigenlijk zouden ze je nu al op straat moeten gooien misschien snap je het dan? Maar jij koopt drugs zonder het te gaan gebruiken zeker. Dan ben je de eerste 😂
Klik om te vergroten...
uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
je bent wel erg fel in je reacties maar goed daar heb ik altijd al een hekel aan gehad aan die toon vanmede forumgebruikers sommige in het bijzonder doet me vrij weinig ik weet van mezelf wat ik wel/niet kan en wat ik wel/niet doe wat andere daar van vinden kan me aan me reet roesten
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
Klik om te vergroten...
Waarom heb je het dan?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
Klik om te vergroten...
Als je niet van plan bent het te gebruiken, waarom koop je het dan? In hoeverre ben je 'in herstel' als je ondertussen gewoon bezig bent je volgende gebruik mogelijk te maken?

En je hebt inmiddels meermaals laten zien dat je ontzettend gemotiveerd bent clean te blijven, totdat je dat niet meer bent. En dat die switch in 10 minuten om kan gaan.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
ik heb zelf van begeleiding te horen gekregen meerdere keren dat bewoners er geen overlast van ervaren fyi
Klik om te vergroten...
Oke wat jij wil.

Dan heeft niemand last van jou en jij zelf ook niet en kun je gewoon door blijven gebruiken en doen wat je altijd al doet. :lolol:

Waar hebben we het dan eigenlijk nog over. Dan gaat alles toch goed/prima.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zie je niets aan het handje.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
Zie je niets aan het handje.
Klik om te vergroten...
dat zeg ik niet maar goed lezen is moeilijk
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Naja je komt bestwel nonchalant over op mij. Alsof het je eigenlijk allemaal vrij weinig boeit.
En je zelf de ernst er niet van inziet.

Maja het is gelukkig jou leven en niet die van mij.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Naja je komt bestwel nonchalant over op mij. Alsof het je eigenlijk allemaal vrij weinig boeit.
En je zelf de ernst er niet van inziet.

Maja het is gelukkig jou leven en niet die van mij.
Klik om te vergroten...
Dat valt je nu pas op?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Dat valt je nu pas op?
Klik om te vergroten...
Nee.....

Ik blijf gewoon graag in iemand geloven :cheerpompom:
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Nee.....

Ik blijf gewoon graag in iemand geloven :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
O ja ik hoop ook het beste voor hem. Alleen soms moet je iets laten om uiteindelijk ergens te komen. En dat iets laten ziet hij blijkbaar anders en dat is wel jammer.

Hopelijk komt dat nog maar het gaat wel steeds moeilijker worden op deze manier.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jullie hebben echt veel energie
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ulixes zei:
Jullie hebben echt veel energie
Klik om te vergroten...
Dankjewel. 💪
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Mevrouw Pløp ik weet dat ik via dm had gevraagd dit topic voorgoed te sluiten please dont
langzaam maar zeker begint het besef te komen (en ja ik heb dit vaker gezegd.... "ezel stoot zich geen 3de keer aan dezelfde steen..... of toch wel :'( )
dat ik door die drugs alles aan het kwijtraken bent

anyway dit is wat ik erover wou zeggen
merk ook wel dat die diazepam begint uit te werken steeds weer meer emoties (en daarmee dus af en toe huilbuien)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
daarmee dus af en toe huilbuien)
Klik om te vergroten...
Goedzo.. Huil maar lekker... Is goed voor je, kan alles eruit. 🍀

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...143144145146147...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."