#1
Hoe vind je dat idee?Geen idee krijgt ooit ook een rechtszitting wegens poging tot zware mishandeling
Dan zou het zomaar een FVK kunnen worden
Forensische verslaving's kliniek
Hoe vind je dat idee?Geen idee krijgt ooit ook een rechtszitting wegens poging tot zware mishandeling
Dan zou het zomaar een FVK kunnen worden
Forensische verslaving's kliniek
Een goed idee als dat zo zou gebeurenHoe vind je dat idee?
Ga je ook nog met je persoonlijke gezondheid aan de gang? Want goed in je vel zitten werkt ook positief.
ik heb met fivoor te maken ik zit er al vrijwillig in (dus in die zin heb ik er al mee te maken , heb zelf op AFZ gezeten waar je het forensische al meemaakte (overal camera's)Ik heb ervaring met forensische zorg in mijn arbeidsverleden. Ik kan je een ding vertellen en dat is dat je daar niet wil zitten.
Flink de zweep erover lijkt me een passend planJe hebt het al vaker over forensische zorg gehad. Je lijkt het haast te willen en erop te kicken🫠
Ik heb ervaring met forensische zorg in mijn arbeidsverleden. Ik kan je een ding vertellen en dat is dat je daar niet wil zitten.
Ja, ik denk ook dat dat misschien de enige passende oplossing voor @MR_CHIP op dit moment, de teugels even niet te veel in eigen hand hebben.Flink de zweep erover lijkt me een passend plan![]()
Kan je wel mooi afkicken daar.ik heb met fivoor te maken ik zit er al vrijwillig in (dus in die zin heb ik er al mee te maken , heb zelf op AFZ gezeten waar je het forensische al meemaakte (overal camera's)
het is nu maanden/weken/oid lang wachten op de dagvaarding die gaat komen
Flink de zweep erover lijkt me een passend plan![]()
Ben ik het beide zeker mee eens alleen het is niet iets om te willen of om op te kicken imo.Ja, ik denk ook dat dat misschien de enige passende oplossing voor @MR_CHIP op dit moment, de teugels even niet te veel in eigen hand hebben.
Denk dat dat deels is wat verslaving en al die andere psychische problematiek doet: je remmen in je sociale en emotionele ontwikkeling. Dus inderdaad, dan ben je 27 zoals Robin, maar emotioneel gezien nog een 'boze puber' en verre van volwassen. De treurige realiteit. Denk dat de meesten van ons dat ongelofelijk frustrerend vinden. Ik snap je in ieder geval volledig!Mindset van een boze puber. Wil niks, kan niks, ligt altijd ergens anders aan en ben nergens verantwoordelijk voor.
Ik ontvolg deze misère.
Dan heb je het flink bont gemaakt als ze al niet meer met je in de auto willen zitten en gesprekken altijd met zijn 2en willen zijn. Ga eens bij jezelf te rade wat wil je nou met je leven. Maak een plan, maak doelen en nog belangrijker: hoe past middelengebruik hierin. Hou een dagboek bij, dan wordt vanzelf duidelijk hoe je dagen zijn wanneer je niet gebruikt en wanneer je wel gebruikt. Ook de dagen voor en na gebeurtenissen. Misschien dat dat je meer inzicht geeft maar ook helpt bij de overtuiging dat gebruik niet meer kan.Vanmiddag MDO gehad met Fivoor, coaches, curator en Robin. We hebben het gehad over wat zich de afgelopen tijd allemaal heeft afgespeeld en dat er een stijgende lijn zit in de frequentie en zwaarte van gebeurtenissen, waardoor Robin voor begeleiding niet meer is in te schatten. Daarom is nu het volgende afgesproken: - Begeleiding gaan vanaf nu niet meer mee met Robin in een auto. Hij regelt zelf al zijn vervoer als hij ergens heen moet. Geen uitzonderingen - Begeleiding gaat het gesprek aan met z'n tweeën. Dit kan afhangen van de situatie en de begeleiding maar in principe is dit vanaf nu de bedoeling Na het gesprek is Robin naar moeder vertrokken en kwam later op de avond weer terug. Hij heeft medicatie ingenomen.
Zitten ook delinquenten en als je daar gevoelig voor bent wordt je lekker meegezogen in delictgedrag. Je wordt ook behandeld als een delquent, of je daar nou vrijwillig zit of niet. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.Je hebt het al vaker over forensische zorg gehad. Je lijkt het haast te willen en erop te kicken🫠
Ik heb ervaring met forensische zorg in mijn arbeidsverleden. Ik kan je een ding vertellen en dat is dat je daar niet wil zitten.
Hahaha deze kende ik nog niet . Geniaal 🤣Hahaha, good old times. Pilletjes poppen in de rij voor de rave. Jawel hoor...... 🙋♀️😅
Laat die diagnose maar eens gaan en ga eens ontdekken wie je echt bent. Kom er maar achter vandaan en neem de verantwoordelijkheid voor je gedrag en je leven. Dan wordt 't iets moois.Ik heb dan ook een disharmonisch iQ profiel
Ga je ook nog met je persoonlijke gezondheid aan de gang? Want goed in je vel zitten werkt ook positief.
Op dit moment boeit het me niet
Is er iets in het leven dat je op dit moment wél boeit, of kun je nergens enthousiasme voor opbrengen?Op dit moment boeit het me niet
trek dat me toch meer als gedacht daarom contactformulier ingevuld of ik als iemand die onder curatele mag weten welke organisatie mij aangemeld heeft
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."