#1
Jammer voor iedereen die naar WTTF zou gaan...
Timmie94 zei:Ja ik ben 1x in Radion geweest maar toen was het nog niet helemaal af, waren ze nog bezig met sommige delen/zalen verbouwen. Ik heb me er prima weten te vermaken hoor die avond maar denk dat ik Studio 80 leuker vindt.
Sfeer was prima opzich, wel wat aan de drukke/krappe kant toen maar kan ook door die verbouwing komen. Had wel het idee dat er een stuk meer mensen aan de alcohol zaten dan bijv in de 80.
Wat/wie is er morgen in Radion eigenlijk? Misschien wel leuke after voor na Wonderland festival :P
Timmie94 zei:Zegt me allemaal niks haha, alleen van Ringo wel is gehoord :P
In ieder geval have fun en laat weten hoe je het vond![]()
leipebaviaan zei:Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
Timmie94 zei:@kokosmakroon, wij gaan afteren in Radion :P
MusicIsLife zei:leipebaviaan zei:Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
En van de drugs afblijven hè!
OT
Lege agenda momenteel #huilenmetdepetop![]()
Ik ben daar twee keer geweest en was top! Erg vette zaal. Hij is in de breedte, met een verhoging achterin (daar is ook de bar) dus daar kun je lekker staan en over de zaal/dj booth uitkijken. Beneden is dan de rookruimte en toiletten. Wel weinig plek om even te zitten, alleen in de rookruimte. Maar qua ruimte verder erg vet.kokosmakroon900 zei:morgen naar Radion, nog nooit geweest. Heeft iemand er ervaringen mee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."