Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jammer voor iedereen die naar WTTF zou gaan...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
En CRAFT....... :cry: :cry:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaaaa zo hard balen :( Had zo lang naar Wttf uitgekeken....
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hawkwind vanavond, ben heel benieuwd of ze het nog kunnen:

http://classicrockmag.nl/specials/interviews/hawkwind/
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Yeeej eindelijk Loveland vandaag :hearteyes:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zaterdag naar Fabric met Seth Troxler, Adam Shelton, Subb-An & Air London. Niet echt dj's die ik goed ken, en schijnt ook echt een grote club te zijn (entree is fucking 20 pond hallo), dus ben benieuwd.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze kunnen het nog:


Veel plezier op Loveland :)
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo naar Gaasper Pleasure toe.
mn eerste festival nuchter :openmouth:

en daarna, acid time :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#10
morgen naar Radion, nog nooit geweest. Heeft iemand er ervaringen mee?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik ben 1x in Radion geweest maar toen was het nog niet helemaal af, waren ze nog bezig met sommige delen/zalen verbouwen. Ik heb me er prima weten te vermaken hoor die avond maar denk dat ik Studio 80 leuker vindt.

Sfeer was prima opzich, wel wat aan de drukke/krappe kant toen maar kan ook door die verbouwing komen. Had wel het idee dat er een stuk meer mensen aan de alcohol zaten dan bijv in de 80.

Wat/wie is er morgen in Radion eigenlijk? Misschien wel leuke after voor na Wonderland festival :P
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Timmie94 zei:
Ja ik ben 1x in Radion geweest maar toen was het nog niet helemaal af, waren ze nog bezig met sommige delen/zalen verbouwen. Ik heb me er prima weten te vermaken hoor die avond maar denk dat ik Studio 80 leuker vindt.

Sfeer was prima opzich, wel wat aan de drukke/krappe kant toen maar kan ook door die verbouwing komen. Had wel het idee dat er een stuk meer mensen aan de alcohol zaten dan bijv in de 80.

Wat/wie is er morgen in Radion eigenlijk? Misschien wel leuke after voor na Wonderland festival :P
Klik om te vergroten...

beadnkt voor je reactie :grin: . Morgen zijn Ringo Live, Submerge, Folkert zwart, Sub devision en last but not least Gal tsadok-Hai. Ik ga erheen voor Gal maar de rest is ook niet verkeerd.

https://soundcloud.com/ringolive
https://soundcloud.com/submerge
https://soundcloud.com/folkerzwart
https://soundcloud.com/sub_division
https://soundcloud.com/gal-tsadok-hai
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Timmie94 zei:
Zegt me allemaal niks haha, alleen van Ringo wel is gehoord :P

In ieder geval have fun en laat weten hoe je het vond :wink:
Klik om te vergroten...

thanks! komt goed :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
Klik om te vergroten...

En van de drugs afblijven hè! :wink:

OT
Lege agenda momenteel #huilenmetdepetop :cry:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@kokosmakroon, wij gaan afteren in Radion :P
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Timmie94 zei:
@kokosmakroon, wij gaan afteren in Radion :P
Klik om te vergroten...

Hoe vond je het? :grin:

Ik ben uiteindelijk niet gegaan omdat ik ben genaaid door de mensen waarmee ik zou gaan. 1 belde op het laatste moment af en de ander had een familie uitje wat een beetje uit de hand was gelopen :angry:. Dus ik heb mijn zaterdagavond alleen doorgebracht :(
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ahh balen, ja uiteindelijk liep het bij ons lastminute ook anders en zijn we niet gegaan. Chicks die moesten nog naar Utrecht en die zouden anders geen ov meer hebben ofzo. En ik was eigenlijk ook al best wel gesloopt. Maar wat ik hoorde van andere vriend was het wel echt heel vet.

Misschien dat we elkaar ergens anders nog wel tegenkomen :tongueout:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#18
19 september salon berlin, dan met ADE een feestje (denk Luminosity of in trance we trust) en dan pas weer met oud en nieuw :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
MusicIsLife zei:
leipebaviaan zei:
Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
Klik om te vergroten...

En van de drugs afblijven hè! :wink:

OT
Lege agenda momenteel #huilenmetdepetop :cry:
Klik om te vergroten...

Jaazeker, dat wordt weer rammen op redbull. :sunglasses: Jij helemaal geen festival de komende maanden?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kokosmakroon900 zei:
morgen naar Radion, nog nooit geweest. Heeft iemand er ervaringen mee?
Klik om te vergroten...
Ik ben daar twee keer geweest en was top! Erg vette zaal. Hij is in de breedte, met een verhoging achterin (daar is ook de bar) dus daar kun je lekker staan en over de zaal/dj booth uitkijken. Beneden is dan de rookruimte en toiletten. Wel weinig plek om even te zitten, alleen in de rookruimte. Maar qua ruimte verder erg vet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."