Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ik vind van mezelf dat ik dat verplicht ben eigenlijk

zaterdag maar aan kaarten zien te komen :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
AMON TOBIN op Motel Mozaique, 14 april.

Aaaaaaaah!! Daar wil ik bij zijn.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
matthijs zei:
Zaterdag in Simplon, Nieuw Vuil. House, Tchno, Electro feestje (+ de beste DnB-crew van Nederland).
Met o.a. Noisia en Krause.
Vette shiiiiht!!!!!
Klik om te vergroten...

Daar gaan matten van mij heen. :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
matthijs zei:
Zaterdag in Simplon, Nieuw Vuil. House, Tchno, Electro feestje (+ de beste DnB-crew van Nederland).
Met o.a. Noisia en Krause.
Vette shiiiiht!!!!!
Klik om te vergroten...

Daar gaan matten van mij heen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Is al geweest man xD

Maar komt binnenkort wel weer een editie... nieuw vuil en machtig organiseren dat samen. :grin: :hearteyes:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga naar the who :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk leuk! veel plezier dan maar hè? :wave:
Gaat vast en zeker helemaal super worden!

Ik luister toch liever naar die hoofdpijn muziek :mrgreen:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
dank je :) gaat vast lukken :wave:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jethro Tull
zaterdag 02 juni 2007
Waerdse Tempel - Podium - Heerhugowaard
Aanvang: 20:00
€ 45,00

Jethro Tull behoort tot de meest belangrijke progressieve rockbands van de jaren 70 en heeft elf gouden en vijf platina albums op haar naam staan. Toonaangevende Jethro Tull albums zijn ‘Aqualung’, ‘Living In The Past’ en ‘Thick As a Brick’ - met name laatst genoemde plaat is een heuse rockclassic. Sterker nog: het is de blauwdruk van het 'progressieve rock' genre zoals we dat heden ten dage kennen. Dit album heeft 34 jaar na datum niets aan vitaliteit en zeggingskracht ingeboet. De band is nog steeds onverminderd populair en treedt overal voor uitverkochte zalen op.
Klik om te vergroten...
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
vr 25 mei | 21:00 uur | 20:00 uur | € 14,00 + lidm | Oude Zaal | vvk
gestart.
KID KOALA
Ninja Tune's king of turntablism.
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=43983
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vanavond naar Daniel Johnston :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
27 April:The Haunted, Municipal Waste en Wolf
Vera/Grote Zaal, Groningen
damage: €12,-
Klik om te vergroten...
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
volgende week Maximo Park :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gister Amsterdam Klezmer Band samen met C-Mon en Kypski... viel een beetje tegen moet ik zeggen.
Samenewrking vond ik niet echt passen..apart zijn ze leuker.
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heh daniel johnston was ik ook heen. Die mensen die voor hem dingen stonden te doen moesten maar snel plek vrij maken voor meneertje Daniel vond ik. Tof dat de orgelheer van De Kift meedeed trouwens.

Amsterdam Klezmer Band moet zowieso weer ouwe school gaan spelen. Maar ik geloof dat het hip is om vlakke beats door balkanbrass heen te gooien. Ik vond het wel een vet concert hoor, het kwam alleen wat traag op gang, maar toen ze die dub/reggae riedel hadden gespeeld stond ik wel te stuiteren.

Russendisko was een tijdje terug ook in de vera, dat barstte ook van de wervelende oost europese en russische stamp en hop deuntjes.

Fatima Spar & the freedom fries komen ook binnenkort. Kheb maar 1 liedje gehoord maar dat zit ook in dezelfde hoek geloof ik. Soort swingmuziek met balkan invloeden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Glorf zei:
Heh daniel johnston was ik ook heen. Die mensen die voor hem dingen stonden te doen moesten maar snel plek vrij maken voor meneertje Daniel vond ik. Tof dat de orgelheer van De Kift meedeed trouwens.

Amsterdam Klezmer Band moet zowieso weer ouwe school gaan spelen. Maar ik geloof dat het hip is om vlakke beats door balkanbrass heen te gooien. Ik vond het wel een vet concert hoor, het kwam alleen wat traag op gang, maar toen ze die dub/reggae riedel hadden gespeeld stond ik wel te stuiteren.

Russendisko was een tijdje terug ook in de vera, dat barstte ook van de wervelende oost europese en russische stamp en hop deuntjes.

Fatima Spar & the freedom fries komen ook binnenkort. Kheb maar 1 liedje gehoord maar dat zit ook in dezelfde hoek geloof ik. Soort swingmuziek met balkan invloeden.
Klik om te vergroten...

Wat vond je van Daniel Johnston dan?
Ben je trouwens vrijwilliger in Vera? Vast wel als je al de concerten bezoekt :tongueout:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga je ook naar the melvins?
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heh, nee geen helpende hand van de vera, slechts financieel wellicht. Kheb wat meer geld over sinds ik gestopt ben roken. En drie concerten in 1 week is niet echt normaal hoor, maar vrienden vroegen of ik meeging naar Daniel.

Ik vond Daniel Johnston erg leuk, kben tijdens dat nummer I was living in a Devil Town weggegaan toen had ik het ook wel weer gehad.
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja denk het wel want ze hebben twee drummers en ik hoorde dat Big Business lomp doet tegen het publiek dus dat lijkt me wel lachen.

Heb nog niks van ze gehoord alleen een paar nummers van Big Business. A man named Porn schijnt ook goed te zijn.

Als ik ga kunnen we wel een vredespijp roken lijkt me.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
VITALIC IN TIVOLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28 April!



http://www.tivoli.nl/
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is ongelooflijk maar ik heb een ticket voor Opgezwolle 18 maart. Lol. Duurt nog ff. Verder is m'n agenda ook vrij leegjes, maar ik ga proberen in Londen nog wat leuke gigs te scoren!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."