Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar een vergissingkje is het wel hoor :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxicated zei:
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?
Klik om te vergroten...

hier hebben we het al een keer over gehad..
ik excuseer me niet ik zeg alleendat het een vergissingkje is..
omdat het eigk niet echt mn stijl is.. laat dat nu voor eens en altijd duidelijk zijn dankje :wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Ik ga wel Roger Waters denk ik, zou wel eens de laatste kans kunnen zijn om hem te zien.
Klik om te vergroten...

Damn, als ik geld had...

maar dat roep ik zo vaak. Op arrow speelde hij ook Set Control For The Heart Of The Sun, hoe vet!
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vnaaf opgezwolle in Oss hierzo, vriend van me is superfan en ik vind de muziek wel relaxt + in zaal blowen
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet naar Roger Waters geweest, was ook wel erg snel na Arrow Rock en ik moet niet een nog erger verwend kreng worden :wink:

Op 9 november weer een concert van Tool, deze keer in Ahoy', is dat wat? Ik ben er nog nooit geweest. Ik verwacht slecht geluid maar eh oh dat is mijn verwende kant weer.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ga 1 dag naar reggae sundance
alpha blondy :hearteyes: en israel vibrations en nog veel meer leuks , achja reggae festival is sowieso te gek :stoned:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
22 sept: Intwine
24 nov: The sheer
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha The Sheer, als je die gozer wil ontmoeten moet je naar de Sounds (platenzaak) in Haarlem komen, daar werkt hij. Hm weet niet of hij er tegenwoordig nog werkt maar ik heb hem daar vaak gezien. Vind alleen z'n muziek niks :P
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vertrek vannacht naar portugal !!
BOOM FEST HERE WE COME

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo 15 okt 20:00 Eek a Mouse + Dj's Janssen en Janssen

Wa do Dem
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sweet_Shadow zei:
Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek :grin:
Klik om te vergroten...

Ow ja, daar wil ik heen!

We are the masters of the universe!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
pasquali zei:
Laatst tickets gekocht voor Muse in de brabant hallen=verweggistan voor ons....maar wel cool!
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Daar wou k ook heen.. Had geen geld meer over van mn salaris voor kaartjes.. Potsidikkie :(
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Das echt jammer!!!
We waren al bijna van plan om voor postbank te crashen maar dat was gelukkig niet nodig.....mijn vader doet dat altijd voor kaartjes van de who en rollingstones en zo...rock n roll in hart en nieren die oewe van mij..! :mrgreen:

Ja kaartjes tegewoordig zijn best duur....kun je niet wat van je ouders lenen?


Lfs Nicole
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
pasquali zei:
Das echt jammer!!!
We waren al bijna van plan om voor postbank te crashen maar dat was gelukkig niet nodig.....mijn vader doet dat altijd voor kaartjes van de who en rollingstones en zo...rock n roll in hart en nieren die oewe van mij..! :mrgreen:

Ja kaartjes tegewoordig zijn best duur....kun je niet wat van je ouders lenen?


Lfs Nicole
Klik om te vergroten...

mn ouders tegen tegen dat soort concerten, dus moet k t zelf betalen..
Maar helaas, next concert dan maar... :openmouth:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wil naar evanescence in paradiso.. 30 pleuro opzich kan k t spare.. maar ik wil ook wel naar the sheer :tongueout: dus ja moet k kiezen en evanescence duur langer dacht k dus k zie wel mss doe k alletwee wel :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een fukking woekerprijs. Toch, Amy Lee is wel appetijtelijk.

(en ja, stiekem zijn de nummers ook wel gaaf, godverdomme).
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
hun nummers zijn geweldig man :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, nee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."