Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Best wel zuur :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is dan best kut, gek genoeg zijn de meeste mensen hier meestal prima aanspreekbaar. :P
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
even een vraagje! weet iemand toevallig tot hoelaat het optreden van paul kalkbrenner duurt op 18 februari?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Donderdag 5 oktober
Amon Tobin (ninja tune)
Liefhebbers van Ninja Tune hebben op 5 oktober de UNIEKE kans om een van de paradepaardjes van dit label te zien draaien in Simplon! De Braziliaanse dj en producer Amon Tobin is bekend van zijn sample-georienteerde, filmsoundtrack-achtige muziek waarbij ritmes en basslijnen belangrijke ingrediënten vormen.
21.30, €7,- vvk/ €9,- deur
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elektronik_dynamite zei:
Donderdag 5 oktober
Amon Tobin (ninja tune)
Liefhebbers van Ninja Tune hebben op 5 oktober de UNIEKE kans om een van de paradepaardjes van dit label te zien draaien in Simplon! De Braziliaanse dj en producer Amon Tobin is bekend van zijn sample-georienteerde, filmsoundtrack-achtige muziek waarbij ritmes en basslijnen belangrijke ingrediënten vormen.
21.30, €7,- vvk/ €9,- deur
Klik om te vergroten...

Jaaaaaaaaa Amon Tobin!!!!!!! Vet, bedankt voor dit nieuwtje!!
Waar draait de man? Toch niet in Groningen? :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is simplon wel in groningen :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Intoxicated zei:
Volgens mij is simplon wel in groningen :(
Klik om te vergroten...

volgens mij ook :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hm oja dat staat in de post erboven. Shit!
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
ach groningen is niet zo ver en de entree is maar 9 euro en het is wel even amon tobin dat heb je er toch wel voor over? :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor mij is het toch bijna 3 uur met de trein, oei.

Ik zie net trouwens dat Mogwai op zondag 8 oktober optreedt in de Melkweg.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vrijdag 29 september

Afsluitact:
Luie Hond

+D-A-A-N
+Sawed Off
+Bonafide
en

+Irie
+Zunrize
+Resoluto

19.30
entree: € nikz
Klik om te vergroten...

In Romein, te Leeuwarden.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mt Chemical Romance 13 Oktober in Paradiso :)
s
sugarbellysoundsystemLid
01-01-2024, 00:00
#13
voor de mensen die het niet erg vinden om van een concert een uitstapje te maken is er dit weekend 1 oktober in antwerpen een groot concert voor verdraagzaamheid met o.a. dEUS, zita swoon...

check www.0110.be
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Morgen audiotransparent en we vs death in Vera
Zaterdag Breakfast in club29

Fokking relaxte shit!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vrijdag misschien ff naar Baroeg...

Vr 29 September

Necrophobic (S black / death)
Raise Hell (S black / thrash)
Origin Blood (S death / thrash)
Entree 10 euro. Zaal open 20.00 uur.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
7 oktober

Lampshade + El Camino
Hedon, Zwolle
€7,-

Lampshade
De zangeres van deze Deense band heet (heel eenvoudig) Rebekkamaria en doet wel een beetje aan de IJslandse Björk denken, maar de herfstige gitaarmuziek van Lampshade duwt de creperende meisjeszang toch een heel andere richting uit. Dat wordt pas goed duidelijk in het sombere 'Angel in Stockholm'. Lampshade heeft dat speelse van Bettie Serveert, en het is ook een verademing om te horen hoe de melancholische popmuziek met veel ongewone instrumenten wordt verrijkt. Vooral Rebekkamaria wijkt regelmatig af van de gebruikelijke gitaar-bas-drumcombinatie. Klokkenspel, piano, orgel en trompet, dat zijn de wonderlijke instrumenten die zijn te horen.
[bron: kindamuzik]

El Camino
Sfeervolle post-rock uit Haarlem met invloeden van Slint, Mogwai, Explosions In The Sky en Godspeed You Black Emperor. Hun nummers drijven voort op filmische gitaarpartijen en soundscapes gelardeerd met sferisch toetsengebruik. Niet zelden mondt dit uit in erupties van gitaargeweld. Een voortdurende zoektocht naar het spanningsveld in lang uitgesponnen geluidsfragmenten. Zang is geleidelijk een ondergeschikte rol gaan vervullen.
Klik om te vergroten...

El Camino is vet!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hubby gaat 5 okt. naar Status Quo
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Namasté - Welcome Home; The Arc of Goa

http://www.goatrance.nl/partyb ... selectcountry=&userstyle=

saturday, october 28, 2006

23:00-09:00 Dj's:

LINE-UP CASTE 1:
PROGRESSIVE / PSY-TRANCE
Zen Mechanics LIVE (Neurobiotic Records, NL)
Johnny Stardust (Progressive Xperience, NL) & Nuri (Progressive Xperience, IS)
Bart (Namasté, NL) & Back to Mars (Cytopia Records, NL)
Riches (Aknatronix, NL)
Tintal (Empathy, NL) & Shitaki (Evolution, NL)

LINE-UP CASTE 2:
ELECTROHOUSE / BREAKBEATS
Stikka LIVE (Unsigned, DE / NZ / NL)
Esther Allures (Elf, NL)
Stubbsy (Funktional / Ministry of Sound, UK)
Hepcat (Loudspeaker, NL)
Viajay (Burning Man Festival, USA)

LINE-UP CASTE 3:
LIVE BALKAN BEATS / KLEZMER
Caspian Hat Dance LIVE (Klezmer, Balkan, Gypsy)
Hoppa Collective (No-J Edo / Ramses)

CLAN OF SPEACE (TRIPHOP /AMBIENT / DUB)
Tameesh (Namasté, NL) & Saaf (Namasté, NL)
Steven H*C (Ozmali Records / Namasté, NL) & Kriya (Namasté, NL)

THE CHAISHOP (WORLD PSY / LIVE JAM-SESSION)
Sid Raido (Soundscapes, Didgeridoo, Vocals, NL)
Terence Samson (Hang, Percussion Artist, NL)
Babak (Vocals, Acoustic guitar, IR)
Funk Sitarman (Sitar, NL)
Kareem (Ud, NL / TR)
Rudy Tuhusula (Slitdrum, Bass guitar, NL/ID)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sweet_Shadow zei:
7 oktober

Lampshade + El Camino
Hedon, Zwolle
€7,-

Lampshade
De zangeres van deze Deense band heet (heel eenvoudig) Rebekkamaria en doet wel een beetje aan de IJslandse Björk denken, maar de herfstige gitaarmuziek van Lampshade duwt de creperende meisjeszang toch een heel andere richting uit. Dat wordt pas goed duidelijk in het sombere 'Angel in Stockholm'. Lampshade heeft dat speelse van Bettie Serveert, en het is ook een verademing om te horen hoe de melancholische popmuziek met veel ongewone instrumenten wordt verrijkt. Vooral Rebekkamaria wijkt regelmatig af van de gebruikelijke gitaar-bas-drumcombinatie. Klokkenspel, piano, orgel en trompet, dat zijn de wonderlijke instrumenten die zijn te horen.
[bron: kindamuzik]

El Camino
Sfeervolle post-rock uit Haarlem met invloeden van Slint, Mogwai, Explosions In The Sky en Godspeed You Black Emperor. Hun nummers drijven voort op filmische gitaarpartijen en soundscapes gelardeerd met sferisch toetsengebruik. Niet zelden mondt dit uit in erupties van gitaargeweld. Een voortdurende zoektocht naar het spanningsveld in lang uitgesponnen geluidsfragmenten. Zang is geleidelijk een ondergeschikte rol gaan vervullen.
Klik om te vergroten...

El Camino is vet!
Klik om te vergroten...

Ga je daarheen sweet shadow? Lijkt me ook best tof.. en is dicht in de buurt :P
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja kzag later pas dak in de verkeerde topic zat, mi'scuzi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."