#1
Ik heb vandaag kaartje voor Rampage open air gekocht 😍
Ondanks de regen was het wel een goed feest! Gelukkig was onze groep net door de rij naar binnen heen toen het pijpenstelen begon te regenen. We hebben dus even bij de kluisjes moeten wachten todat het iets droger was en zijn vervolgens snel naar een stage gerend.@XMR Hoe was Harmony? Heb op FB al veel voorbij zien komen maar ben benieuwd hoe je dag was!
Ondanks de regen was het wel een goed feest! Gelukkig was onze groep net door de rij naar binnen heen toen het pijpenstelen begon te regenen. We hebben dus even bij de kluisjes moeten wachten todat het iets droger was en vervolgens snel naar een stage gerend.
Ik moet zeggen dat ze ten opzichte van vorig jaar veel verbeteringen hadden gemaakt: er lagen nu overal vloeren, in plaats van die houten vlonders waar modder tussendoor komt, de stages waren anders ingedeeld en bijna allemaal overdekt. Hierdoor had je eigenlijk zo goed als geen last van de regen. Geluid was ook weer super bij elke stage waar ik geweest ben (Footworxx, Extreme Darkness en Ravezone).
Het enigste jammere was dat we bij binnenkomst gelijk naar Noiseflow gingen en die draaide zo'n gigantisch goede set dat ik de rest van het feest een beetje teleurgesteld was, omdat bijna niks aan die set kon tippen (DRS was wel heel goed). Hierdoor bouwde de intensiteit gedurende het feest niet op, maar juist af wat jammer was.
Over het algemeen wel gewoon een gezellige tijd gehad en leuk dat je het vraagt!
Als je Spotify gebruikt kun je de Bandsintown app opzoeken. Deze synchroniseert met je favoriete artiesten en je kan dan in een radius tot 200-250km geloof ik, zien welke van die wanneer optreden.Hoi!
Welke website vinden jullie het meest chill om aankondigingen over festivals in de gaten te houden? Dus voor de aankondiging van artiesten en m.n. wanneer de kaartverkoop start enzo?
Vriendengroep twijfelt tussen welke festival(s) we deze zomer willen bezoeken en ik vind alle websites kut en onduidelijk.
Hoi!
Welke website vinden jullie het meest chill om aankondigingen over festivals in de gaten te houden? Dus voor de aankondiging van artiesten en m.n. wanneer de kaartverkoop start enzo?
Vriendengroep twijfelt tussen welke festival(s) we deze zomer willen bezoeken en ik vind alle websites kut en onduidelijk.
Hi,
Ben misschien ouderwets, maar gebruik(te) voorheen vaak :
www.partyflock.nl
Weetwel dat die geen notificaties zal sturen van ja dan dan en dan is kvk line up etc.
Die is voor mij iig overzichtelijk.
Verder meld ik me voor de nieuwsbrief aan van de festivals die later in het jaar zijn zodat ik gelijk op de hoogte ben voor tickets.
Facebook evenementen pagina's werken voor mij niet.
Mocht je wel FB gebruiker zijn dan is via FB dat wel een fijne manier van op de hoogte zijn van wanneer kvk is of welke artiesten etc er zijn.
Dit was pakweg 15 jaar geleden het grootste online platform van Nederland. Heb daar nog meer gespammed dan hier. Ieeets ander sfeertje dan hier ook😆Partyflock is ook mijn go-to website on feestjes uit te zoeken. Kan makkelijk selecteren op genre. En er staat heel veel op. Niet alles, maar wel heel veel.
Als ik specifiek een artiest wil zien, kan je ook op partyflock zien wat hun komende optredens zijn (als ze er staan). En anders de tour list van de artiest zelf opzoeken.
Ik gebruik altijd de appic app: https://appic.events/nl . Hier kun je ook je persoonlijke timetable samenstellen wanneer alles bekend is. Dan krijg je een melding vlak voordat de set begint van de artiesten die je gemarkeerd hebt.Hoi!
Welke website vinden jullie het meest chill om aankondigingen over festivals in de gaten te houden? Dus voor de aankondiging van artiesten en m.n. wanneer de kaartverkoop start enzo?
Vriendengroep twijfelt tussen welke festival(s) we deze zomer willen bezoeken en ik vind alle websites kut en onduidelijk.
Ik gebruik altijd de appic app: https://appic.events/nl . Hier kun je ook je persoonlijke timetable samenstellen wanneer alles bekend is. Dan krijg je een melding vlak voordat de set begint van de artiesten die je gemarkeerd hebt.
Herinner me ook dat ze zelfs een feest hebben georganiseerd n.a.v. 5 jarig bestaan van het platform😅 Was een malle bende met al die plastic zuilen in het Gelredome om verschillende stages van elkaar te scheiden.Dit was pakweg 15 jaar geleden het grootste online platform van Nederland. Heb daar nog meer gespammed dan hier. Ieeets ander sfeertje dan hier ook😆
Maar net wat je zegt: "als ze er staan". Het wordt niet meer zo strict bijgehouden als voorheen, wat ook niet gek is met alle social media van tegenwoordig. Eigenlijk bijzonder dàt het nog bestaat. Net even ingelogd om te koekeloeren. Wel leuk om foto's op feestjes van midden '00s terug te zien van jezelf... toen er nog een partyflock fotograaf op de feestjes rondliep en je hun kaartje kreeg om later in de week de foto's terug te vinden.
909 festival weekend tickets ✅
Awakenings Hilvarenbeek weekend tickets ✅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."