Wow!
![:smiley:]()
Ik moest lachen om de reden dat je geen MDMA tripreports schrijft, want wat je zegt klopt. Uitgebreide reactie komt later, want teveel typen op telefoon vind ik irritant.
Super om te horen dat je het zo naar je zin heb gehad op het feest en op. 6-APB
Thanks
![:grin:]()
ja, het was geweldig!
Mooi rapport!
Aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar een rc dat mij een soort van vergelijkbare ervaring zou kunnen geven als xtc, is dit 6 APB wellicht de moeite waard om te proberen.
Ik hoop dit jaar in september een nacht los te gaan in een giga discotheek, en voor deze gelegenheid wil ik graag voor één keer een soort van xtc middel mee te nemen en een nachtje dóór te kunnen feesten.
Hopelijk wordt jouw ervaring nóg mooier dan de mijne
Mooi spul hè!
Ik vind het ook beter dan MDMA op de meeste vlakken. Niet qua kater, want die ervaar ik helaas wel als vervelender.
Het valt me verder op dat jij de beleving van tijd als normaal ervaart. Niet als sneller of langzamer dan normaal. Voor mij voelt het echt alsof de tijd flink vertraagt is, waardoor ik nog langer lijk te kunnen genieten van alles.
Natuurlijk gaat slapen sowieso moeizaam door de langwerkende stimulatie van 6-apb, maar het helpt ook niet echt om eerst een bak suiker naar binnen te werken, nét voordat je gaat slapen.
Prachtspul! De kater is, tot nu toe in ieder geval, nonexistent.
Grappig dat jij de tijd zelfs trager ervaarde dan normaal. Misschien kwam dat door het verschil in setting? Jij neemt entactogenen voor zover ik weet meestal alleen om te mediteren, als je met je favoriete mensen maar een topfeest gaat lijkt de tijd vaak sowieso sneller te gaan. Misschie dat de versnelde tijd en vertraagde tijd zichzelf bij mij tegen elkaar hebben afgestreept
Misschien niet heel handig inderdaad maar ik had al de hele avond honger. Vergeten een tosti te halen
Even serieus, dit was wel duidelijk stim-slapeloosheid.
Leuk reportje
@Fenrir
Je hebt je roeping gemist als 'vertegenwoordiger'/ verkoper van 6-APB man! Klinkt allemaal heerlijk. MDMA is al superlekker maar duurt altijd zo waanzinnig kort. Lijkt me echt heerlijk om dat gevoel wat langer uit te kunnen rekken. Een normale tijdsperceptie helpt dan ook wel want MDMA is bij mij vaak in een vloek en een zucht voorbij.
Misschien toch ooit maar eens proberen op een festival...
Thanks! Wie zegt dat dit bericht geen betaalde sluikreclame is..?
De langere werkingsduur en normaal tijdsbesef zijn echt heerlijk inderdaad, ik ga 6-APB denk ik op WAE of Psy-Fi ook eens uitproberen. Liefst allebei, maar er zit maar anderhalve maand tussen of zo... snik.
Klinkt idd allemaal als een godendrankje uit het paradijs!
Enige reserve houd ik toch wel een beetje.
Want een dergelijk positief gevoel had ik bij 3mmc, en bkepdb óók.
Dat liep wel wat anders af.
Maar, het staat op de wensenlijst.
Altijd voorzichtig blijven ja. Hoe liep het met die stoffen die je noemt dan?
Mooi beschreven Fenrir! Je hebt me overtuigd om de volgende keer eens voor 6abp te gaan ipv xtc.
Thanks! Geniet ervan
Leuk dat je zo’n positieve ervaring hebt met 6-APB!
![:)]()
Heb het nog liggen en jouw reportje trekt me over de streep om het toch ook nog een keer te proberen; zoals al eerder gezegd is mijn - eenmalige - ervaring ermee niet heel positief, ik vond het niet in de buurt komen van MDMA. Het had voor mij met name de negatieve maar niet de positieve effecten van MDMA, ik werd er vreemd suffig van en ik vond het ook minder ‘psychedelisch’ (tussen aanhalingstekens omdat MDMA dat eigenlijk al niet echt is, maar dat kan voor mij nog echt wel een kleurig en trippy randje hebben). Maar goed, een eenmalige ervaring zegt niet zoveel, ik heb het ook thuis uitgeprobeerd though, niet op een party. Dit geeft toch wel aan dat het echt een leuk spulletje kan zijn als het goed valt. Tof dat je je geamuseerd hebt, verdien je. ^^
* Edit: Dit herinnert me eraan dat ik je vorige tripreport godverdorie nog stééds niet heb gelezen!
![:fearscream:]()
Ga ik nu doen. Psilo-LSD combi kan niet anders dan boeiende materie zijn. Ik hou je niet bij man, jij übertripper. xD
Blijf het stom vinden voor je, die ervaring. Ik heb het idee dat setting veel invloed heeft bij dit goedje inderdaad. De psychedelische effect worden trouwens meestal gerapporteerd bij hele hoge doseringen, 160mg (of mijn 130mg+30mg) kwalificeert denk ik niet als "heel hoog".
Hopelijk vind je het vorige reportje wat!
Boeiend report! Grappig dat je schrijft dat je op dit spul gewoon kunt plassen.. dat is echt een van mijn grootste ergenis op MDMA. Dus alleen daarom al zou ik dit ook wel een keer heel graag willen proberen. Voelde je je ook een stuk relaxter op dit spul dan het "gehaaste" van MDMA? Op MDMA is wel bekend dat je nogal je spieren kunt gaan aanspannen (niet kunnen plassen, met je kaken malen, bewegingsdrang), dus lijkt me dat als je hier niet echt last van hebt dat je hele lichaam ook een stuk meer zen aanvoelt?
Wat fijn om te horen dat het zo lang duurt en je nog een redelijk tijdsbesef hebt. Op MDMA heeft het wel eens gevoelt alsof ik maar een uurtje bezig was omdat de tijd zo snel gaat.. Super jammer.
De perfecte remedie voor een ketamine drip (of cocaïne, of speed) is appelsap trouwens, misschien heb je daar iets aan. Ben er maanden geleden geheel toevallig achter gekomen, misschien doordat het zo zurig is? Maar het werkt perfect en het is in een klap weg
Chill ook dat je er niet wasted uit gaat zien op dit spul, dat is ook echt een nadelig effect van MDMA. Die "mopshond bakkes" - eigenlijk voor mij ook een van de redenen waarom ik MDMA gewoon niet meer buitenshuis gebruik.
Het enige wat me wel zorgen baart is de duur van de trip, het is natuurlijk super fijn dat je zo lang doorgaat maar aan de andere kant vraag ik me wel serieus af wat voor schade dit kan aanbrengen aan je hersenen - MDMA op zichzelf is al vrij schadelijk natuurlijk. Het lijkt me alleen maar logisch dat als je serotonine voorraad nog eens extra uitgeput raakt door deze drug dat de schade ook groter is. Als dat zo zou zijn zou het wel een middel zijn dat je beter maar sporadisch kunt gebruiken.. better safe than sorry. Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of mensen deze kater extremer ervaren dan die van MDMA, als ze normaliter van MDMA al een redelijke kater ervaren.. buiten een (non-existing, haha) lichamelijke kater, hoe voel je je nu mentaal? Valt dat wel mee of merk je toch wel dat je wat meer geïrriteerd en/of ongelukkiger bent dan normaal gesproken?
Al met al een leuk report, en ik vind het fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad! Klinkt als een hele mooie, jaloersmakende ervaring
Thanks
![:)]()
zeker een mooie ervaring! Jaloers zijn hoeft niet, jij hebt ook aardig wat mooie ervaringen achter de rug. We hebben gewoon allebei een inhaalslag te maken ten opzichte van elkaar, en dat is goed nieuws voor de toekomst!
Gewoon naar het toilet kunnen was inderdaad heerlijk, al zijn er ook mensen die het fijn vinden dat ze de hele avond niet hoeven kennelijk.
Ik was zowel fysiek als mentaal helemaal relaxed, maar wel energiek. Echt heerlijk.
(Niet naar de WC kunnen komt overigens niet zozeer door normale upperspierspanning, maar door de afgifte van vasopressine. De reports van 6-APB zijn verdeeld over dit effect; sommige mensen kunnen gewoon plassen, anderen niet. Daar moet je denk ik zelf achter komen.)
Bedankt voor de appelsaptip!
![:heartsuit:]()
Over twee weken weer een keta-avondje (zoveel drugs de laatste tijd, foei Fenrir!), dan ga ik het eens proberen.
Wat betreft schadelijkheid: we weten het gewoon nog niet. 6-APB is gesynthetiseerd als non-neurotoxisch alternatief voor MDMA, iets met andere metabolieten die aangemaakt worden..? Ik geloof echterniet dat iets dat zo'n effect heeft niet schadelijk kan zijn. Ik behandel het gewoon net als MDMA, en andere uppers: sporadisch gebruiken, niet te veel, goed voor je lijf zorgen voor, tijdens en na gebruik.
(Overigens is de hoeveelheid serotonine die vrijkomt niet recht evenredig met je dosering, boven een bepaalde threshold. Ik denk dus niet dat 6-APB "meer" verbruikt.)
Nog een aside: ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik een avond vol wil maken op MDMA moet ik wel drie keer bijpakken. Ik denk dat één of twee keer 6-APB nemen minder schadelijk zal zijn dan vier keer MDMA.
Wat kater betreft zijn de meningen ook verdeeld. De helft zegt een ergere kater te hebben dan bij MDMA, de andere helft minder of helemaal niet.
Zelf heb ik niet alleen geen kater of dip; ik heb zelfs een dagenlange afterglow en voel me eerder beter dan normaal. Ik ben benieuwd of dat na meerdere keren gebruik nog zo is maar voor nu ben ik in ieder geval onder de indruk!
Best een dappere eerste dosis hahaha, zal hem straks lezen ziet er leuk uit.
130mg+30mg is nog wel redelijk toch?
hmmm begin nou toch ook wel geïnteresseerd te raken naar dit goedje. Lijkt me vooral lekker voor op een festival. Meer in de zin van, M voor thuis en 6-apb voor een festival. Je blijft wat helderder en de tijd gaat niet zo snel als met M. Er niet zo waus uitzien is natuurlijk ook een mooie bijkomstigheid
![:)]()
.
Ik heb met M ook nog wel eens vaak dat ik mezelf echt overeind moet helpen na het inslaan, want anders blijf ik zo de hele avond alleen maar zitten om mensen te kijken of te praten ipv ook lekker te feesten.
Alleen maak ik me wel zorgen voor de dagen erna en slapen is ook nog wel een dingetje met 6-apb. Met M kan ik namelijk altijd gewoon goed slapen zodra het uit begint te werken. Ook is mij nog een beetje onduidelijk of de dagen erna met 6-apb minder erg is als met M
Ik denk dat het ideaal is voor een festival!
De slapeloosheid is kut, maar vergelijkbaar met die na speedgebruik. De dagen erna heb ik helemaal geen last gehad!
Wat mij enigszins zorgen baart wat betreft 6-APB is dat het een zeer potente 5-HT2B receptor agonist is. Dergelijk 5-HT2B agonisme is gelinkt aan cardiotoxiciteit, maar of zich dat voordoet bij incidenteel gebruik?
Bijzonder ook trouwens dat ervaringen zo verschillen en dat sommigen echt een voorkeur hebben voor 6-APB terwijl anderen toch echt zweren bij MDMA.
Brrrr, dat klinkt dan wel weer eng... daarentegen denk ik dat een half pakje per dag me eerder zal vellen dan drie keer per jaar een avondje 6-APB.
Dat was me inderdaad opgevallen toen ik onderzoek deed naar 6-APB, de helft van de mensen vind het niks en de andere helft is helemaal verliefd. Grappig dat je iets zo verschillend kan ervaren
Een voordeel van 6 apb lijkt me, dat het makkelijker te verkrijgen is??
Yup!