Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
213 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
DrippTone zei:
Aan het na genieten van een 250 ug tripje. Verry nice. :grin:
Klik om te vergroten...
Ga jij ayahuasca doen bij Almasto?

Heb je geen mail gehad?

Not drinking any alcohol at least 3 days before the ceremony.
Not using GHB at least 3 days before the ceremony.
Not using XTC at least 1 week before the ceremony.
Not using speed at leat 1 week before the ceremony.
Not using coke at least 3 weeks before the ceremony.
Not using LSD at least 1 month before the ceremony.
Try also not to drink coffee at the day of the ceremony.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, oppassen met die mao-remmers in de ayahuasca ( denk dat het daarom zal gaan toch? )
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
J0rrit zei:
Drientje zei:
DrippTone zei:
Aan het na genieten van een 250 ug tripje. Verry nice. :grin:
Klik om te vergroten...
Ga jij ayahuasca doen bij Almasto?

Heb je geen mail gehad?

Not drinking any alcohol at least 3 days before the ceremony.
Not using GHB at least 3 days before the ceremony.
Not using XTC at least 1 week before the ceremony.
Not using speed at leat 1 week before the ceremony.
Not using coke at least 3 weeks before the ceremony.
Not using LSD at least 1 month before the ceremony.
Try also not to drink coffee at the day of the ceremony.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, oppassen met die mao-remmers in de ayahuasca ( denk dat het daarom zal gaan toch? )
Klik om te vergroten...

Deels, ook gewoon omdat de spirit van ayahuasca gewoon niet goed samengaat met die middelen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ga me binnenkort met een maat van me inschrijven,
hopelijk bevalt het me :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
lucifer in the sky zei:
ga me binnenkort met een maat van me inschrijven,
hopelijk bevalt het me :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het je niet bevalt, dat je zwaar op je donder krijgt, jankt, kotst, smeekt en daarna zo dankbaar bent voor alles wat je hebt mogen zien en ontvangen dat je meteen de volgende keer weer gaat.

Zo werkt het nou eenmaal. Grootmoeder is niet mals en voor de poes...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
DrippTone zei:
Aan het na genieten van een 250 ug tripje. Verry nice. :grin:
Klik om te vergroten...
Ga jij ayahuasca doen bij Almasto?

Heb je geen mail gehad?

Not drinking any alcohol at least 3 days before the ceremony.
Not using GHB at least 3 days before the ceremony.
Not using XTC at least 1 week before the ceremony.
Not using speed at leat 1 week before the ceremony.
Not using coke at least 3 weeks before the ceremony.
Not using LSD at least 1 month before the ceremony.
Try also not to drink coffee at the day of the ceremony.
Klik om te vergroten...

Die mail heb ik nog niet ontvangen nee. Maar goed dat ik het nu weet. Jammer dat ik het niet wist van die LSD dat het een maand niet mocht. Maar dit is sowieso het laatste wat ik gebruik voor de ceremonie. Maar als ik het wist had ik het niet gedaan. Beetje jammer, maar heel erg bedankt voor de info. Beter laat dan nooit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raar dat je geen mail gehad hebt! Maar het is niet zo'n heel erg probleem. Mijn eerste ceremonie heb ik de week ervoor nog speed gebruikt en de tweede nog MDMA een week ervoor.

Nu ben ik veel serieuzer bezig. Geen zuivel, veel fruit en groente en geen rood vlees.

Tip: soja melk (ik moet elke dag cornflakes en met melk) en tofu zijn ideale vervangers. Nog gezonder ook.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Raar dat je geen mail gehad hebt! Maar het is niet zo'n heel erg probleem. Mijn eerste ceremonie heb ik de week ervoor nog speed gebruikt en de tweede nog MDMA een week ervoor.

Nu ben ik veel serieuzer bezig. Geen zuivel, veel fruit en groente en geen rood vlees.

Tip: soja melk (ik moet elke dag cornflakes en met melk) en tofu zijn ideale vervangers. Nog gezonder ook.
Klik om te vergroten...

Niet voor een man, in soja producten zit teveel vrouwelijke hormonen (of dergelijke).
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha tering Azgaza je bent geniaal :grin:
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#9
kan het zo moeilijk in woorden uitbrengen hoe ik me de afgelopen uren voel.. wil telkens ongelovelijke posts neerzetten van wat ik zie maar de woorden komen niet :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier komt zéker een tripreport van, dit was mogelijk mijn hardste trip ooit, en godzijdank gebeurde er niet zo veel tegelijk zodat het allemaal nog op te schrijven is ook. Ik zag zo veel intense patronen, visuals en fractals dat alles wat meer dan 4-5 meter van mij vandaan was alleen nog te onderscheiden en herkennen was aan de kleuren die er nog een beetje door heen kwamen (en veel te vel waren). In de piek zag ik: mijn vriend niet meer in de visuals als die aan de andere kant van de kamer stond. Ik had hele zware geluids hallucinaties en ik zag gesprekken door de kamer bewegen, elke zin had een uiterlijk. Ik zág echt het geluid veel letterlijker dan de gewone patronen-bewegen-op-de-muziek. Ik zag elke klank echt door de kamer trekken en stromen. Als ik naar buiten keek zag ik niet wat alles was, alleen een enorme morphende massa patronen met af en toe concrete afbeeldingen er in, dan weer keiharde fractals. Ik kon de halve piek lang geen letter lezen, waar ik ook keek, het vervormde zo ver door dat ik 100% visual-blind was. In mijn bank heb ik hele volkeren zien ontwikkelen en afsterven. O mijn gód wat ging dit diep zeg. Die visuals.. ik moet ze echt op schrijven. Hier moet een report van komen.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Hier komt zéker een tripreport van, dit was mogelijk mijn hardste trip ooit, en godzijdank gebeurde er niet zo veel tegelijk zodat het allemaal nog op te schrijven is ook. Ik zag zo veel intense patronen, visuals en fractals dat alles wat meer dan 4-5 meter van mij vandaan was alleen nog te onderscheiden en herkennen was aan de kleuren die er nog een beetje door heen kwamen (en veel te vel waren). In de piek zag ik: mijn vriend niet meer in de visuals als die aan de andere kant van de kamer stond. Ik had hele zware geluids hallucinaties en ik zag gesprekken door de kamer bewegen, elke zin had een uiterlijk. Ik zág echt het geluid veel letterlijker dan de gewone patronen-bewegen-op-de-muziek. Ik zag elke klank echt door de kamer trekken en stromen. Als ik naar buiten keek zag ik niet wat alles was, alleen een enorme morphende massa patronen met af en toe concrete afbeeldingen er in, dan weer keiharde fractals. Ik kon de halve piek lang geen letter lezen, waar ik ook keek, het vervormde zo ver door dat ik 100% visual-blind was. In mijn bank heb ik hele volkeren zien ontwikkelen en afsterven. O mijn gód wat ging dit diep zeg. Die visuals.. ik moet ze echt op schrijven. Hier moet een report van komen.
Klik om te vergroten...

wow dat klinkt zo gaaf :)

ik wil ook ooit noggeens zo diep gaan (Y)
van de zomer :hearteyes: :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vroeger hadden ze geen dolbysurround systeem met 8 kanalen en subwoofer.

Daar had je genoeg aan LSD en je 45 toeren plaatjes. Dit is alsof het geluid uit jou komt. En daar kan geen digitaal systeem tegenop.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nice Azgaza! :grin:
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#14
Géniaal topic dit. Heerlijk dat mensen zo ervaringen met elkaar kunnen delen. Het is ook hilarisch om de kromme zinnen en maffe uitspraken te lezen.
Moet ik binnenkort ook maar eens doen :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
tip m zooo zwaaar guerzo... vet leip xd :mrgreen: d
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlackRobBlunt zei:
tip m zooo zwaaar guerzo... vet leip xd :mrgreen: d
Klik om te vergroten...
:grin: Nice. Hoe laat ben je begonnen? :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 uur fzo... gaat lekker :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
En lekker uitgetript nu?
Nog noemenswaardig mooie/leuke/vette/inzichtgevende enz. dingen meegemaakt?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heerlijk. :) Niks geen inzichten of iets, gewoon lekker gespaced. :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Okee, is ook leuk :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."