Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
216 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sweet :hearteyes:

Ik hopelijk ook weer komende week als de drukte het toe laat en het zonnetje blijft schijnen. :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
HOOEED KOM ONLINEEEE WE HEBBEN JE NODIG!!!!!!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hehe, your having the time of you life?

Of is 'de waarheid' te confronterend? Leg het uit..? Voor alle beginnende trippers hierzo :mrgreen: :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Hehe, your having the time of you life?

Of is 'de waarheid' te confronterend? Leg het uit..? Voor alle beginnende trippers hierzo :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...


OOooeeee beste mensen, DIT is een perfect moment. Dít, deze post hier, is een absoluut perfect getroffen moment, net zoals dat je, als je zal kunnen zien als je nu naar post één van dít topic gaat, zal zien dat dit topic in zijn bestaan kwam op een minstens zo perfect moment, al is dat moment, en zo met dit topic, een beetje verloren gegaan. Als je het zo terug leest, betekent het helemaal niks, maar als je ín een trip terug kijkt op die herinnering dan weet je ineens weer wat dit topic waard is. En om dit goed te snappen zou je nu mijn trip moeten hebben, die absoluurd NIEMAND OP DE HELE WERELD NU HEEFT hebben
...

..

de woorden zitten in mijn vingers, maar helaas zitten de vingers niet aan deze woorden, dus daar bij geen verdere uitleg..

ach

het is gedoemd te falen, een uitleg aan elke beginnende tripper over wat een trip inhoudt..

eennn


HIER KOMTIE DAN :grin::grin::grin:


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: LEKKER FF KLEURTJES KIJKEN WANT HET IS ZOOOOOOO HEERLIJK :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

want dat is LSD

het is zoooo heerlijk
zo diep
zo geworteld
maar oooh zo fijn
je voelt het als het ware door je aderen stromen en het is zo heerlijk, de heerlijkheid die de trip is, die alles zo perfect en zo mooi betript..

(jezus wat de woorden naast die die ik typ nu doen Oo9u412jefin@$@($(!!!!! jezus..)

...



...



..


Er is ondertussen veel gebeurd.

en wáááárom gaat dat lachgas gevoel niet weg?


MAAR

(mede dankzij het efit dat een lijntje keta misschien het lachgas effect veroorzaakt heeft, 3 uur geleden dan wel niet, maar álsnog, keta uitgewerkt dus dat is nu duidelijk


weet je laat amar


er moet nu



EPISCH een biertje geopened worden..

en rik sprak:

de trip is voorbij het is tijd voor bier.


--

Zie hier, het 4e biertje van de avond en wellicht de eerste ECHTE van de avond.


--


Zo.


Dit is een trip.


Denk ik.


Als je in de zeer vroege comedown van je harste trip ooit een lijn keta doet en NIET meer normaal je trip in terug kan komen


effect.


Zooo.

Helaas niet de openhartige LSD post die het zou moeten worden, nee, deze post spreekt: dit is geschreven vannuit 225 ug lsd, zo'n 50 mg ketamine, enkele lachgas patronen en wat joints, en misschien 4 slokken bier waarvan ik me niet herinner dat ik het goed in een blikje heb gezien :)

zo.

Hier.

Mijn post of LSD aan DF.


Beste DF, doe er mee wat je wilt, en wellicht, net zoals dit topic, eindig als een korte zucht van herinnering
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb mijn post net trippend geanalyseerd

GENIAAL ZEG


moet je zien


dat

MAAR


(ajroapiwnja lul verhaal


weet je laat mara


GENIAAAAAAAAL! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn hiel is gelikt.

Mijn ziel is gelikt.

Kwamen we ook zelf pas halwerwege achter, dus als je het niet snapt: een troost, wij ook pas haleverwege !!!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
You're half way there. :wink:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wauw.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damm, jij moet het echt goed naar je zin hebben volgens mij.

225 ug lsd.
50mg keta.
lachgas.
joints.
bier.

Your'e living in a paradise :grin:

Verder is het idd moeilijk als beginnende tripper die niet tript in je verhaal te komen maar ik begin langzamer hand het te snappen..
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#10
1.5 zegels (alex grey) hoeveelheid onbekend.
Alles begint hier toch wel al aardig te golven. +/- 1 uur na inname :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
3 en 0 is negen.

Ellesblalalalaladieee.

Waarom is het allemaaal zo logisch, en vooral dat knipoogje er achteraan.

Zal ik maar stoppen voordat ik begin? Of zal ik doorgaan tot het stopt? Of zal ik beginnen met stoppen zodat we langer kunnen doorgaan?!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
:hearteyes: jij hebt volgens mij echt de lol van je leven, tripze!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ha. Toeval bestaat niet. En het lot is maar een lachertje. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmmm, laatste post was niet zo. Ik kan beter. Maar nu is het mooi geweest. Geslaagde vlucht. :grin:

En oh wat is dit :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toch nog zelf even terug blikken op dit stukje uit de trip.

Het is te geniaal, ergens kan ik maar moeilijk geloven dat dit grapje in mijn hoofd zit en los komt door de acid. Zou het de acid molecuul zijn die mij elke keer beloont, wanneer ik de juiste frequentie vind, door met mij het beste grapje in de wereld uit te halen en mij grinnekend als een liefdevolle idioot achterlaat.

Wanneer ik het diepst ga dan komt dat mannetje weer te voorschijn, die me dan een vriendelijke knipoog geeft, mijn wereld 3 keer over de kop laat gaan en me daarna belooft dat ik er morgen helemaal niks meer van weet zodat ik het elke keer weer als een verrassing en beloning kan aantreffen in een goede trip.

Toch moeilijk te geloven dat ik dat niet ben, dat mijn geest zo geniaal is dat ik mezelf voor gek kan zetten zonder dat ik het in de gaten heb. Of iemand komt hier met enige herkenning in mijn verhaal nu zich nader verklaren. Of ik heb gewoon een geniaal stuk geest waar ik wel wat vaker toegang tot zou willen hebben. :hearteyes:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jezus FUCKING CHRISTUS.

Dacht altijd dat alice flink mindere mindfuck had dan paddo's. Maar redeneer mezelf nu toch wel flink wat keren in 1 seconde krom.
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
DrippTone zei:
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toch nog zelf even terug blikken op dit stukje uit de trip.

Het is te geniaal, ergens kan ik maar moeilijk geloven dat dit grapje in mijn hoofd zit en los komt door de acid. Zou het de acid molecuul zijn die mij elke keer beloont, wanneer ik de juiste frequentie vind, door met mij het beste grapje in de wereld uit te halen en mij grinnekend als een liefdevolle idioot achterlaat.

Wanneer ik het diepst ga dan komt dat mannetje weer te voorschijn, die me dan een vriendelijke knipoog geeft, mijn wereld 3 keer over de kop laat gaan en me daarna belooft dat ik er morgen helemaal niks meer van weet zodat ik het elke keer weer als een verrassing en beloning kan aantreffen in een goede trip.

Toch moeilijk te geloven dat ik dat niet ben, dat mijn geest zo geniaal is dat ik mezelf voor gek kan zetten zonder dat ik het in de gaten heb. Of iemand komt hier met enige herkenning in mijn verhaal nu zich nader verklaren. Of ik heb gewoon een geniaal stuk geest waar ik wel wat vaker toegang tot zou willen hebben. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Sjo, heb dit lap tekst ff 5 x opnieuw proberen te lezen, maar 't valt me niet mee.
ah gvd, kan me echt meer scherpstellen
weet niet eens meer wat ik wil zeggen gvd mss zometeen
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#19
WHAT DE FUCKKK !!!!! NEEEEEEEEE! Ik lees nu de tijd tussen mn vorige 2 posts en dat was gewoon GEEN FLIKKER! ik had t idee dat er al uren om waren, dus ben eigenlijk net uit die mindfuck~! Nee ik zit er nog steeds in

en gvd en nu snap ik het pas

ARHGH

en weer

ik kan net zo goed backspace drukken, ik word helemaal gek
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet trouwens weer mn reactie op die 2 posts hierboven, die grap!
Ik snapte alleen de laatste zin van de grap, maar die viel wel goed op z'n plaats.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."