Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
209 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel geluk met je reis bonie :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, ik heb dit topic nog gevonden
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ga je ook nr Kindzadza ?
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm na een beetje lezen op dit forum denk ik dat de pep die ik ook gebruikt heb in de uren voor de zegels het effect voor mij dus waarschijnlijk geheel geblockt hebben. ik weeg zelf 140 kilo en vraag mij ook serieus af of mijn gewicht van invloed kan zijn ?

vind het gewoon vreemd dat ik echt helemaal geen effect ervan had...
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha goed dat ik dit topic heb gevonden. dat is voor als ik tuiskom deze nacht :P binnen een paar uurtjes zal ik de grote hoffman eens dag gaan zeggen in de psychedelische hemel. hoffmannekes zullen me wel in de juiste richting katapulteren :grin:

greetzzz
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja heb hulp nodig.... maar anders dan dit topic als bedoelt was hehe :grin:

heb nu 2 keer een zegel lsd geprobeerd. beide waren van verschillende dealers afkomstig (de eerste was een groenig zegeltje zonder verdere duidelijke opdruk of afbeelding. de 2e hadden de rolling stones logo)

gek genoeg hebben beide keren totaal 0,0 uitwerking gehad... :(

heb de zegels ook minstens een half uur onder mijn tong laten zitten voor ik erop begon te kauwen en het uiteindelijk door te slikken. dus de tijd hebben de zegels gehad. van de 1e groene zegel wist ik dat het lichte waren en de "rollingstone"-zegel zou een normale tot sterke dosis zitten. (allemaal ervaringen op dezelfde zegels door kennissen of vrienden.)

maar gek genoeg mag ik tot dusver nog niet meegenieten van dit goedje...

(ook niet eens een heel klein beetje... gewoon ontnuchterend NUCHTER dus... :openmouth: )

wat doe ik verkeerd ? :confused:
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
is zeker van invloed, het effect werkt als hoeveelheid per kilo lichaamsgewicht
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
:)
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#9
:)
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#10
En, space je em al een beetje? :hearteyes:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#11
:)
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#12
:)
t
tempotempoLid
01-01-2024, 00:00
#13
nou ga van het weekend weer een herkansing doen... deze keer gelijk 2 zegels tegelijk onder mijn tong :sunglasses:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb hulp nodig met de volgende zaken:

De joint moeten gerolt worden.
Mijn bad moet gevult worden.
Ik heb honger, kan iemand me eten koken.

Ik had eerst bovenstaande zaken eerst moeten regelen en toen pas dat Hartje moeten opsabbelen.
O mijn God wat ga ik hard !!
Hoe hard het ook regent, hier schijnt niet alleen de zon maar ook de maan.

Bon viaje mis queridos amigos y amigas.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Nou mag ik hier eindelijk posten en weet ik niks.. nee eigenlijk geen hulp nodig, het is een top trip.. maar toch had ik hier graag iets in een trip gepost en nu weet ik niks.
Klik om te vergroten...

Veel plezier :wave: !
Volgende week ben ik van plan om ook weer eens acid te gaan doen. :)
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inmiddels weer terug op aarde man man man wat een trip
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hoezo jeukt het?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Nou mag ik hier eindelijk posten en weet ik niks.. nee eigenlijk geen hulp nodig, het is een top trip.. maar toch had ik hier graag iets in een trip gepost en nu weet ik niks.
Klik om te vergroten...

De échte wijze weet dat ze niks weet. :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
INDEED
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
oprollen ouwe ....

cappie vullen ..beetje lube erop

:wink:

ik voel de niets

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."