#1
veel geluk met je reis bonie ![:wink:]()
azgaza zei:Nou mag ik hier eindelijk posten en weet ik niks.. nee eigenlijk geen hulp nodig, het is een top trip.. maar toch had ik hier graag iets in een trip gepost en nu weet ik niks.
!azgaza zei:Nou mag ik hier eindelijk posten en weet ik niks.. nee eigenlijk geen hulp nodig, het is een top trip.. maar toch had ik hier graag iets in een trip gepost en nu weet ik niks.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."