Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
214 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
"No Cato, you fool, this is not the time"

Maar dan een paar frames verder: "This is !"

Toch, deze nacht gaat het nix meer worden. Dat weet ik.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeven zegels rectaal? :openmouth: Toe maar, reportje??
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Hier kun je weg drijven met andere 'lonely' quys and girls on the acid.Lekker ouwehoeren en slap typen, spelfouten en breezah ellende is hier wel toegestaan louter en bouter omdat ik zelf ook typ als mongool op de lsd.
Zelf ben ik nog niet onder invloed maar dat gaat nu niet lang meer duren.
Live reports kunnen vanaf hier hun take off doen en natuurlijk kunnen de peppers en de trippers ook kruizen.

May God be with us.

Stonie
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
7 zgwrsls .. latek

WsaH Typewn is moelijhk

XD

naar het is hiet iig wel cool :grin: XD :stoned: :wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou ik heb net een behoorlijk stuk hasjcake achter me kiezen...:grin:. merk er nu nog weinig van...ben alleen stoned van de joint die ik nu aan het roken ben.....
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
applaus
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom niet nu ?
Je word alleen mar moeier !!

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit nu in de na-trip van een trip op een feestje na het testen van een halve maya zegel die ik daar ter plekke had gekocht. Veel en veel en veel sterker dan ik had verwacht van een halfje, ik had écht niet gedacht dat een halfje zo veel zou doen. Vandaar dat ondanks dat ik het om 1 uur deze nacht genomen had nog steeds af en toe wat lettertjes zie golven.

Insomnia topic slaat klopt trouwens wel echt goed, ik ben de nacht nu maar aan het doorhalen omdat het nu niet zo gek veel zin meer heeft om te gaan slapen.

Toch denk ik niet dat dit topic heel veel gebruikt gaat worden behalve door mij als ik weer eens van de feestje terugkom en de lettertjes nog een beetje na aan het golven zijn.

Er komt trouwens een tripreport.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi Azgaza,

Maya's op Blijburg ? Zo sterk dat je van een halfje al raar op keek ?
Ik heb ze niet voorbij zien komen wij ( ik en mijn leifje ) kwamen jou wel tegen ....
Was wederom te verlegen en teveel uit mijn bol om even slap hallo te zeggen. Maar goed, ik was vanochtend al vroeg thuis ik bevroor daar gewoon.

Deze topic komt wel vol hoor, als de home trippers het eenmaal weten te vinden.

Stonie
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
bwa als ik vollenbak trip ga ik niet direct op drugsforum komen.. mss na een feestje als ik niet wil slapen ofzo en nog een beetje trip ma nie als ik zwaar den bos in ben :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik begin aan mijn tripje ^^^

nee geen hulp nodig ..

over 15 min lekker spacen de zegel smelt nu al 18 miun
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ja ik zie je straks wel weer weg kwijlen ....


:hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
ijk zit n hire met sponghele ofizeyts in miojn oren te luisterenr
heelijkr weg te spacern op de lsdf :grin:

:stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
7 zegels .... whahwhawa .... ben je nog op ?

:hearteyes:

Hoe was het natte koude bos ?

:wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben niet lang in het bos geweest .. haha net iets Te koud het bos was wel gaaf alle bomen Mooi krom ..

LSD

rectaal haha ...

Pff :hearteyes:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
rectaal :confused: :openmouth:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
inferno33 zei:
Zeven zegels rectaal? :openmouth: Toe maar, reportje??
Klik om te vergroten...

nee 4 zegels rectaal

en daarna

oraal dat ging wat simpeler

en reportje ..

nu geen tijd voor mss later

en voor iedere keer dat ik lsd neem :P

ga ik geen reportje maken haha

EN GODVERDOMME

JE MOET op LSD

Shpongle - Devine Moments Of Thruth Luisteren

WOooh inspiratie .. Godverdomme wat is dat mooi

DMT lsd... tutututututu :hearteyes:
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Stonie
Klik om te vergroten...


Wanneer heb je eigenlijk te veel genomen?
Geld dat vanaf 5, 6, 7, 8....? :grin:
Of tellen de mic's?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geduld is een schone zaak :wink:
Veel plezier alvast :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
lichtendonker zei:
lysergine25 zei:
Whwhahwa te laat stom van je om te veel te nemen. Hoe dan ook welkom in de LSD Insomnia topic.

Stonie
Klik om te vergroten...


Wanneer heb je eigenlijk te veel genomen?
Geld dat vanaf 5, 6, 7, 8....? :grin:
Of tellen de mic's?
Klik om te vergroten...

Misschien als je vind dat je te hard gaat en even behoefte hebt aan communicatie ofzo? Of als je gewoon tript, en toevallig op het forum zit..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."