Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
207 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus wel een aanrader?
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#2
halve zegel was binnen en na een uurtje begonnen met cartouche het probleem was dat de lsd nog niet echt werkte maar de ballonnen waren wel ongelooflijk lekker :grin: dus gevolg was dat de ballonnen al op waren voordat de lsd echt goed ingekickt was. dus hebben we ng halve zegel gepakt :hearteyes: het was geweldig samen met mijn neefje. Het was wel raar soms, we voelden vaak hetzelfde en dachten blijkbaar dikwijls hetzelfde. Toen ik een rilling kreeg en keek naar mijn keek hij ook juist en blijkbaar voelden hij die rilling ook aan. ook hadden we vaak
deja-vus en eindelijk nog eens vette visuals zeker mijn olifanten doek kon er wat van :wink: het was weer lang geleden dat ik zo diep was gegaan de vorige keren was het altijd maar een halve zegel. ik kijk al uit naar mijn volgende trip :P :hearteyes:
nu (de dag erna) ben ik echt uitgeput, moe maar voldaan. :rock:

peace n love
:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel plezier met je vette trip nog :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hhaha die gaat hard :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
Wat gaat die vet vandaag

om de tien minuten kan ik even zien waar ik mee bezig ben.''
Dan loopt de regenboog te lekken, en gummen die druppeltje''''s alles naar beneden,.

Mijn scherm is een pakje boter
af en tie is het olie, en kan ik er doorheen kijken.
glukkig kan; ik blind typen,; want de toetsenbordtoetsen zijn altijd al onleesbaar;,

komt i;e weer.

nee i''k denk binnen een half uur zie ik geen computer meer, maar een foto waar ik naar aan het staren ben.

geen zin om onzindingen te dingen,

''WTF tik ik nu weer
;
Edit, edit edit.
\\
kut morgen dan maar.
Klik om te vergroten...



WTF :tearsofjoy: :tearsofjoy:

het duurde ff maar ik ben er weer. jemig, dat was ff wreed.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
reportje?:grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben er weer, reportje gescgreven... had ik mezelf gequote? ? ? :tearsofjoy: geen idee meer van.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
haha goed report ouwe, jij was echt goed van de kaart :grin:

lekker toch!!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
loadrunner zei:
Wat gaat die vet vandaag

om de tien minuten kan ik even zien waar ik mee bezig ben.''
Dan loopt de regenboog te lekken, en gummen die druppeltje''''s alles naar beneden,.

Mijn scherm is een pakje boter
af en tie is het olie, en kan ik er doorheen kijken.
glukkig kan; ik blind typen,; want de toetsenbordtoetsen zijn altijd al onleesbaar;,

komt i;e weer.

nee i''k denk binnen een half uur zie ik geen computer meer, maar een foto waar ik naar aan het staren ben.

geen zin om onzindingen te dingen,

''WTF tik ik nu weer
;
Edit, edit edit.
\\
kut morgen dan maar.
Klik om te vergroten...

haha je ging lekker :tongueout:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
hm.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hf
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zit aan de 5meo dipt, lekker goedje
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
vogel zei:
Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
Klik om te vergroten...

Als je zo zwaar lijd moet je zorgen dat er een trein tegen je been aanrijd. Alleen je been he! Anders werkt het niet. Ik heb van de AKFA (Anti Kwik Fluor Almagaam) gehoord dat dat zou helpen om het lijden te verzachten en jezelf klaar te maken voor een wedergeboorte.
Graag gedaan :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ook toevallig!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
vogel zei:
Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
Klik om te vergroten...

Als je zo zwaar lijd moet je zorgen dat er een trein tegen je been aanrijd. Alleen je been he! Anders werkt het niet. Ik heb van de AKFA (Anti Kwik Fluor Almagaam) gehoord dat dat zou helpen om het lijden te verzachten en jezelf klaar te maken voor een wedergeboorte.
Graag gedaan :)
Klik om te vergroten...

ach man ,, pleur een end op ,, met je malle geintjes ,.,.ik meen het serieus,
ik ben als autist al gewist, en word nu een sjamaan door de amalgaam
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan zit je alsnog het verkeerde topic te verneuken
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
vogel zei:
TrippyShit zei:
vogel zei:
Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
Klik om te vergroten...

Als je zo zwaar lijd moet je zorgen dat er een trein tegen je been aanrijd. Alleen je been he! Anders werkt het niet. Ik heb van de AKFA (Anti Kwik Fluor Almagaam) gehoord dat dat zou helpen om het lijden te verzachten en jezelf klaar te maken voor een wedergeboorte.
Graag gedaan :)
Klik om te vergroten...

ach man ,, pleur een end op ,, met je malle geintjes ,.,.ik meen het serieus,
ik ben als autist al gewist, en word nu een sjamaan door de amalgaam
Klik om te vergroten...


Ik maak geen malle geintjes beste man. Ik ben zelf ook een sjamaan door de amalgaam. Ik weet hoe je je voelt. In paruguay hebben ze volgende week een bijeenkomst voor ons en lotgenoten. Ga jij ook?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HAHAHAHAHA
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Wooooow!!!! WOOW!!!! Wooowwwww!!!!! WOOWWW!!!!!! Woww!!!!!! JEZUS!!! Woooowwwww dit is ZOOO vet.
Klik om te vergroten...
Amen to that, ik begrijp je volkomen nu :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
vogel zei:
Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
Klik om te vergroten...


Wees een Fenix

De Fenix zal bovenin een boom van kruiden een nest maken en daarin verbranden. Door de geur van de kruiden zal hij herrijzen uit zijn eigen as.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."