#1
Dus wel een aanrader?

loadrunner zei:Wat gaat die vet vandaag
om de tien minuten kan ik even zien waar ik mee bezig ben.''
Dan loopt de regenboog te lekken, en gummen die druppeltje''''s alles naar beneden,.
Mijn scherm is een pakje boter
af en tie is het olie, en kan ik er doorheen kijken.
glukkig kan; ik blind typen,; want de toetsenbordtoetsen zijn altijd al onleesbaar;,
komt i;e weer.
nee i''k denk binnen een half uur zie ik geen computer meer, maar een foto waar ik naar aan het staren ben.
geen zin om onzindingen te dingen,
''WTF tik ik nu weer
;
Edit, edit edit.
\\
kut morgen dan maar.
loadrunner zei:Wat gaat die vet vandaag
om de tien minuten kan ik even zien waar ik mee bezig ben.''
Dan loopt de regenboog te lekken, en gummen die druppeltje''''s alles naar beneden,.
Mijn scherm is een pakje boter
af en tie is het olie, en kan ik er doorheen kijken.
glukkig kan; ik blind typen,; want de toetsenbordtoetsen zijn altijd al onleesbaar;,
komt i;e weer.
nee i''k denk binnen een half uur zie ik geen computer meer, maar een foto waar ik naar aan het staren ben.
geen zin om onzindingen te dingen,
''WTF tik ik nu weer
;
Edit, edit edit.
\\
kut morgen dan maar.
vogel zei:Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
TrippyShit zei:vogel zei:Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
Als je zo zwaar lijd moet je zorgen dat er een trein tegen je been aanrijd. Alleen je been he! Anders werkt het niet. Ik heb van de AKFA (Anti Kwik Fluor Almagaam) gehoord dat dat zou helpen om het lijden te verzachten en jezelf klaar te maken voor een wedergeboorte.
Graag gedaan![]()
vogel zei:TrippyShit zei:vogel zei:Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
Als je zo zwaar lijd moet je zorgen dat er een trein tegen je been aanrijd. Alleen je been he! Anders werkt het niet. Ik heb van de AKFA (Anti Kwik Fluor Almagaam) gehoord dat dat zou helpen om het lijden te verzachten en jezelf klaar te maken voor een wedergeboorte.
Graag gedaan![]()
ach man ,, pleur een end op ,, met je malle geintjes ,.,.ik meen het serieus,
ik ben als autist al gewist, en word nu een sjamaan door de amalgaam
Amen to that, ik begrijp je volkomen nu :Pazgaza zei:Wooooow!!!! WOOW!!!! Wooowwwww!!!!! WOOWWW!!!!!! Woww!!!!!! JEZUS!!! Woooowwwww dit is ZOOO vet.
vogel zei:Zit je NU zwaarlijdend in een initiatieziekte en heb je ook een wedergeboorte nodig
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."