Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja heb hulp nodig.... maar anders dan dit topic als bedoelt was hehe heb nu 2 keer een zegel lsd geprobeerd. beide waren van verschillende dealers afkomstig (de eerste was een groenig zegeltje zonder verdere duidelijke opdruk of afbeelding. de 2e hadden de rolling stones logo) gek genoeg hebben beide keren totaal 0,0 uitwerking gehad... heb de zegels ook minstens een half uur onder mijn tong laten zitten voor ik erop begon te kauwen en het uiteindelijk door te slikken. dus de tijd hebben de zegels gehad. van de 1e groene zegel wist ik dat het lichte waren en de "rollingstone"-zegel zou een normale tot sterke dosis zitten. (allemaal ervaringen op dezelfde zegels door kennissen of vrienden.) maar gek genoeg mag ik tot dusver nog niet meegenieten van dit goedje... (ook niet eens een heel klein beetje... gewoon ontnuchterend NUCHTER dus... ) wat doe ik verkeerd ?"
"nou ga van het weekend weer een herkansing doen... deze keer gelijk 2 zegels tegelijk onder mijn tong"
"ik ben er echt immuun voor geloof ik heb dit weekend 2 zegels geprobeerd weer van een ander en deze zouden dubbel gedrenkt zijn ook nog eens... tis een medisch wonder boys"
"heb toch wel een aantal keer de 100 uur gehaald. maar eet en drink wel die dagen en lig ook iedere dag wel een uur of 2 a 3 op bed met een muziekje zachtjes op de achtergrond ... is toch rust voor je lichaam"
"ik heb 1 van mijn zegels aan een vriendin gegeven en we hebben ze tegelijk genomen en zij ging er zeer goed op! evengoed waar kan je ze laten testen ?"
"ik heb een keer 2 zakjes van die baby woodrosezaden gekocht bij de smartshop en er zat ongeveer 15 zaden per zakje in en die hebben we in een zakje gedaan na ze gebroken te hebben. heel regelmatig het zakje ook aangedrukt in het water en dit opgedronken met zijn 3en en we voelden er alle 3 amper iets van"
"Seneca zei: Maar ter zake, fysiek gezien kan zijn speed-gebruik bij mijn weten geen invloed hebben op de miskramen; èchter, psychologisch gezien wordt een deel van de ellende die jij meemaakt waarschijnlijk veroorzaakt door zijn gebruik. De stress die daar het gevolg van is, kan schadelijk zijn voor zowel jou als een ongeboren kind. Het is denkbaar dat dat psychologische aspect van stress een dusdanig effect op je lichaam heeft dat er zich een miskraam voordoet. Klik om te vergroten... ik ben het helemaal eens met het psychologische kant die je aanhaalt, maar ik ben van mening dat het drugsgebruik van haar vriend wel degelijk een rol kan hebben gespeeld. een goede vriendin van me heeft helaas een miskraam gehad ongeveer 1,5 jaar geleden nu. de foetus kon zich niet goed ontwikkelen in de baarmoeder en volgens de doctoren kon dat wel degelijk aan het drugsgebruik van haar vriend liggen wat door de jaren heen zijn zaadcellen had vervuilt en misvormt had.... . talley >> neem met dit soort vragen niks van ons aan maar ga hiermee naar je arts als je antwoorden zoekt ! het is nogal een pittige situatie wat ik zo lees en ik wens je er veel sterkte mee !"
"hmm na een beetje lezen op dit forum denk ik dat de pep die ik ook gebruikt heb in de uren voor de zegels het effect voor mij dus waarschijnlijk geheel geblockt hebben. ik weeg zelf 140 kilo en vraag mij ook serieus af of mijn gewicht van invloed kan zijn ? vind het gewoon vreemd dat ik echt helemaal geen effect ervan had..."