Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Da's knap veel voor een eerste keer. Ik doe normaal ook een heel weekend met een hele gram. Wel fijn dat je je goed geamuseerd hebt. Ik ben wel benieuwd of je nog kon slapen.."
"Grappig dat er geen reacties meer zijn geweest op deze thread gezien GHB afgelopen dagen veel in t nieuws is geweest . Lijkt me in elk geval zeker dat 't aan populariteit gaat winnen met zoveel media aandacht. Het is wel een drug die aanzienlijk grotere impact heeft als lsd en xtc, zowel verslavings- als doseer/combigevaar. Daarnaast de toch wel vervelende/gevaarlijke afkick.. Ben benieuwd.."
"hoi, ik snap geen snars meer van de doseringen. ik doseer een eetlepel bij GHB en een theelepel bij GBL gebruik. Deze dosering heb ik altijd aangehouden en werkt prima. Nu lees ik alleen overal dat een theelepel eq aan 5ml is, terwijl ik iedereen zie schrijven GBL ±2ml? Zijn er meer mensen die gewoon doseren met lepeltjes en deze dosering normaal vinden? Is het volume van een gemiddelde theelepel idd 5ml, of is 5ml toch een normale dosis ? gz"
"nou nee, ik hanteer dezelfde dosering als dat ik mn eerste keren ook heb gebruikt. daarnaast heb ik laatst een 2 maanden break gehad en is de GBL 99,99% (geen china)... en ook al van verschillende firma's gehad. kan er ook een persoonlijke tolerantie zijn die zoveel verschil geeft soms ?"
"kan natuurlijk, maar deze manier werkt voor mij gewoon goed."
"nu ben ik ook beneuwd, ga morgen ff een spuitje halen"
"beetje pep."
"net LSD gepakt.. zijn millenium en niet sterk, dus maar 2 trips ineens genomen. zal nog wel ff duren eer ze werken. Ik wil mischien GHB pakken tijdens de trip, indien dat gaat. Ik heb een nieuw topic gestart GHB tijdens LSD, dus mocht dit te doen zijn, en hebben mensen hier ervaring mee, graag op dat topic posten. Bvd."
"Helemaal vergeten dat ik onder dit topic gepost had. Ik had gisternacht en vanmorgen nog gepost op het topic "LSD combi GHB". Maarja, ik was wel meer vergeten gisternacht"
"ik heb deze net aangeschaft. t gekke is dat op de achterkant de formule geprint staat. iemand ervaring met deze ? anders laat ik ze na t weekend ook eens testen."