#1
takala zei:beautiful déé toodéé, wie tript er mééééé...???
ExceptionalInsight zei:jcutter123 zei:Johannes de Tripper zei:verdomme heb echt zin in ACID baby! Snel , hoop ik!! En heb ook wel eens zin om weer eens met onbekenden (forumgangers?) te trippen, was vorige keer goed bevallen....![]()
Dat lijkt mij ook heel gezellig![]()
mocridhe zei:Ochja een tripmeeting,lijkt me ok wel vetinferno33 zei:Johannes de Tripper zei:verdomme heb echt zin in ACID baby! Snel , hoop ik!! En heb ook wel eens zin om weer eens met onbekenden (forumgangers?) te trippen, was vorige keer goed bevallen....![]()
Hier nog een vrijwilliger.. Lijkt me fijn om bij mn eerste trip een ervaren gebruiker erbij te hebbenMaargoed, heb er Sowieso wel vertrouwen in dat het goed gaat worden
![]()
![]()
Dat is misschien wel het slechtste moment, voor mij dan. Ik heb dan een acidtrip, een paddotrip en een party geplanned.inferno33 zei:Mss ergens rond,, de 26e?![]()
hans zei:Anders ren je buiten een rondje in je onderbroek.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."