Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

Ben je NU zwaar aan de LSD en heb je hulp nodig ?

947 antwoorden
191 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 en 0 is negen.

Ellesblalalalaladieee.

Waarom is het allemaaal zo logisch, en vooral dat knipoogje er achteraan.

Zal ik maar stoppen voordat ik begin? Of zal ik doorgaan tot het stopt? Of zal ik beginnen met stoppen zodat we langer kunnen doorgaan?!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
:hearteyes: jij hebt volgens mij echt de lol van je leven, tripze!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ha. Toeval bestaat niet. En het lot is maar een lachertje. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmm, laatste post was niet zo. Ik kan beter. Maar nu is het mooi geweest. Geslaagde vlucht. :grin:

En oh wat is dit :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
DrippTone zei:
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toch nog zelf even terug blikken op dit stukje uit de trip.

Het is te geniaal, ergens kan ik maar moeilijk geloven dat dit grapje in mijn hoofd zit en los komt door de acid. Zou het de acid molecuul zijn die mij elke keer beloont, wanneer ik de juiste frequentie vind, door met mij het beste grapje in de wereld uit te halen en mij grinnekend als een liefdevolle idioot achterlaat.

Wanneer ik het diepst ga dan komt dat mannetje weer te voorschijn, die me dan een vriendelijke knipoog geeft, mijn wereld 3 keer over de kop laat gaan en me daarna belooft dat ik er morgen helemaal niks meer van weet zodat ik het elke keer weer als een verrassing en beloning kan aantreffen in een goede trip.

Toch moeilijk te geloven dat ik dat niet ben, dat mijn geest zo geniaal is dat ik mezelf voor gek kan zetten zonder dat ik het in de gaten heb. Of iemand komt hier met enige herkenning in mijn verhaal nu zich nader verklaren. Of ik heb gewoon een geniaal stuk geest waar ik wel wat vaker toegang tot zou willen hebben. :hearteyes:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezus FUCKING CHRISTUS.

Dacht altijd dat alice flink mindere mindfuck had dan paddo's. Maar redeneer mezelf nu toch wel flink wat keren in 1 seconde krom.
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
DrippTone zei:
Elke keer tuin ik er weer in, 3 stappen loop ik achter, de perfecte grap op het gezicht van dat ene mannetje daar. 3 maal in het rond, over de kop, binnenste buiten. Een vette grijnz op je smoel en een verstrooide geest. LSD, n2o, ket. Met een omhaal, een vriendelijke knipoog en een "pow! right in the kisser". :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toch nog zelf even terug blikken op dit stukje uit de trip.

Het is te geniaal, ergens kan ik maar moeilijk geloven dat dit grapje in mijn hoofd zit en los komt door de acid. Zou het de acid molecuul zijn die mij elke keer beloont, wanneer ik de juiste frequentie vind, door met mij het beste grapje in de wereld uit te halen en mij grinnekend als een liefdevolle idioot achterlaat.

Wanneer ik het diepst ga dan komt dat mannetje weer te voorschijn, die me dan een vriendelijke knipoog geeft, mijn wereld 3 keer over de kop laat gaan en me daarna belooft dat ik er morgen helemaal niks meer van weet zodat ik het elke keer weer als een verrassing en beloning kan aantreffen in een goede trip.

Toch moeilijk te geloven dat ik dat niet ben, dat mijn geest zo geniaal is dat ik mezelf voor gek kan zetten zonder dat ik het in de gaten heb. Of iemand komt hier met enige herkenning in mijn verhaal nu zich nader verklaren. Of ik heb gewoon een geniaal stuk geest waar ik wel wat vaker toegang tot zou willen hebben. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Sjo, heb dit lap tekst ff 5 x opnieuw proberen te lezen, maar 't valt me niet mee.
ah gvd, kan me echt meer scherpstellen
weet niet eens meer wat ik wil zeggen gvd mss zometeen
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#8
WHAT DE FUCKKK !!!!! NEEEEEEEEE! Ik lees nu de tijd tussen mn vorige 2 posts en dat was gewoon GEEN FLIKKER! ik had t idee dat er al uren om waren, dus ben eigenlijk net uit die mindfuck~! Nee ik zit er nog steeds in

en gvd en nu snap ik het pas

ARHGH

en weer

ik kan net zo goed backspace drukken, ik word helemaal gek
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet trouwens weer mn reactie op die 2 posts hierboven, die grap!
Ik snapte alleen de laatste zin van de grap, maar die viel wel goed op z'n plaats.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bent wel goed aan het trippen denk ik zo, hehe.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ervaar LSD in een danssituatie ook totaal anders dan als ik op een mooie dag in t gras in t park lig :)
Set en setting zijn gewoon ongelofelijk belangrijk voor het effect, zeker bij tripmiddelen, en omdat iedereen sowieso al een andere mindset heeft ervaart iedereen het anders.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar je kunt jouw meetrippers wel meetrekken in wat jij beleeft.
Ik herinner mij nog goed dat we in een kringetje tegen een boom stonden en allemaal toevallig naar dezelfde eikel aan het kijken waren.
Waar allemaal schimmen uit kwamen vanaf iemand zei dat dat echt gebeurde.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Correct. En op het moment dat je dan uit wil gaan leggen ben je al vijf keer andere geniale dingen aan het denken.
Klik om te vergroten...

Meer zo van, je bent veel te in de war om te praten, en daarom lukt je het niet?

:grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wou hier van alles typen, maar het moment bleek toch niet juist, maar nu komt ie dan toch:

LSD zou gemarked moeten worden, zonder verdere omschrijving als, "LSD - zelf diagnose".
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Drientje zei:
Correct. En op het moment dat je dan uit wil gaan leggen ben je al vijf keer andere geniale dingen aan het denken.
Klik om te vergroten...

Meer zo van, je bent veel te in de war om te praten, en daarom lukt je het niet?

:grin:
Klik om te vergroten...
Nee juist niet, alles is zo helder en klaar. Overbevolking, CO2 uitstoot, ziekten, auto's, God. Alles snap ik alleen op het moment dat ik begin met vertellen hoe ik de dingen op dat moment zie ben alweer bij het volgende onderwerp in mijn hoofd. Gedachten die te snel en te geniaal zijn om uitgesproken te worden.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
gNuxx zei:
Drientje zei:
Correct. En op het moment dat je dan uit wil gaan leggen ben je al vijf keer andere geniale dingen aan het denken.
Klik om te vergroten...

Meer zo van, je bent veel te in de war om te praten, en daarom lukt je het niet?

:grin:
Klik om te vergroten...
Nee juist niet, alles is zo helder en klaar. Overbevolking, CO2 uitstoot, ziekten, auto's, God. Alles snap ik alleen op het moment dat ik begin met vertellen hoe ik de dingen op dat moment zie ben alweer bij het volgende onderwerp in mijn hoofd. Gedachten die te snel en te geniaal zijn om uitgesproken te worden.
Klik om te vergroten...

Maar zijn die gedachtes echt wel zo geniaal, of acht de gemiddelde LSD gebruiker zich gewoon heel wijs onder een trip?
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
Maar zijn die gedachtes echt wel zo geniaal, of acht de gemiddelde LSD gebruiker zich gewoon heel wijs onder een trip?
Klik om te vergroten...

Dat weet je alleen door 't op te schrijven of uit te type, en als je nuchter bent na een goede nacht/dag rust de boel een keer terug te lezen. Verbazingwekkend genoeg blijft een hele hoop toch best geniaal.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
Maar zijn die gedachtes echt wel zo geniaal, of acht de gemiddelde LSD gebruiker zich gewoon heel wijs onder een trip?
Klik om te vergroten...

Hahaha, dat is ook wel weer waar. LSD heeft een fijn soort simpelheid over zich wat ik erg kan waarderen. Hele ingewikkelde constructies zoals hoe we aan ons belastingstelsel gekomen zijn en hoe de mensheid geëvolueerd is, zijn ineens makkelijk te begrijpen. De werking van dingen wordt tot de meest basale principes terug gebracht (auto is gewoon een doosje op wielen met een paar pedalen en een stuur, die simpelheid waardeer ik zeer).
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
gNuxx zei:
Maar zijn die gedachtes echt wel zo geniaal, of acht de gemiddelde LSD gebruiker zich gewoon heel wijs onder een trip?
Klik om te vergroten...

Dat weet je alleen door 't op te schrijven of uit te type, en als je nuchter bent na een goede nacht/dag rust de boel een keer terug te lezen. Verbazingwekkend genoeg blijft een hele hoop toch best geniaal.
Klik om te vergroten...

Probeer het eerst maar eens op te schrijven, of rijkt je geniaalheid niet tot het vasthouden van een pen en het creëren van de geniale zin op papier? Mijnen vaak niet als ik heftig aan het trippen ben, ik herken heus wel die geniale ideeen, maar ik denk dat dit gewoon wanen zijn. Ik denk echt niet dat je een soort einstein word als je aan het trippen bent op lsd, je bent eigenlijk gewoon keipsychotisch toch?:grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
gNuxx zei:
Maar zijn die gedachtes echt wel zo geniaal, of acht de gemiddelde LSD gebruiker zich gewoon heel wijs onder een trip?
Klik om te vergroten...

Hahaha, dat is ook wel weer waar. LSD heeft een fijn soort simpelheid over zich wat ik erg kan waarderen. Hele ingewikkelde constructies zoals hoe we aan ons belastingstelsel gekomen zijn en hoe de mensheid geëvolueerd is, zijn ineens makkelijk te begrijpen. De werking van dingen wordt tot de meest basale principes terug gebracht (auto is gewoon een doosje op wielen met een paar pedalen en een stuur, die simpelheid waardeer ik zeer).
Klik om te vergroten...

Dit, helemaal.

Niet alleen worden een hoop 'ingewikkelde' dingen vaak vrij makkelijkte begrijpen.. soms kan iet heel simpels ook zo ontzettend moeilijk worden. Net als 't intypen van een bandnaam welke je gevraagd wordt door een vage maat van je die al enige dagen door aant vage is op de pep. ;x Ksnapte toen het concept van taal echt nie D:

gNuxx zei:
Probeer het eerst maar eens op te schrijven, of rijkt je geniaalheid niet tot het vasthouden van een pen en het creëren van de geniale zin op papier? Mijnen vaak niet als ik heftig aan het trippen ben, ik herken heus wel die geniale ideeen, maar ik denk dat dit gewoon wanen zijn. Ik denk echt niet dat je een soort einstein word als je aan het trippen bent op lsd, je bent eigenlijk gewoon keipsychotisch toch?:grin:
Klik om te vergroten...

Mjaaaa ik heb er ook wel vaak moeite mee. Maar als 't lukt, lukt 't best aardig. Kmoet me dan alleen niet zo mee late slepen door die fractals en andere patronen die op 't papier komen welke ik wel eens automatisch wil gaan volgen met potlood/pen/stift. ;x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."