#1
3 en 0 is negen.
Ellesblalalalaladieee.
Waarom is het allemaaal zo logisch, en vooral dat knipoogje er achteraan.
Zal ik maar stoppen voordat ik begin? Of zal ik doorgaan tot het stopt? Of zal ik beginnen met stoppen zodat we langer kunnen doorgaan?!
Ellesblalalalaladieee.
Waarom is het allemaaal zo logisch, en vooral dat knipoogje er achteraan.
Zal ik maar stoppen voordat ik begin? Of zal ik doorgaan tot het stopt? Of zal ik beginnen met stoppen zodat we langer kunnen doorgaan?!