Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

Er is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

248 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben dankbaar voor de lieve DF leden die er in welk geval dan ook er altijd proberen te zijn voor mij met goede tips, adviezen en persoonlijke ervaringen.

Ik vind het echt heel waardevol!❤️
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
Dirkdirk
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
“Thank you for acknowledging my feelings”.
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3

Hans zegt even de zinloosheid van religie en bidden uit in een 10 minuten lang durend filmpje. DIT is komedie zoals het bedoeld is. Fantastische show, van een fantastisch brein.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Dankbaar voor @Blyatman

We hebben elkaar leren kennen in pure ellende, kregen een relatie door pure ellende heen, uit elkaar gegaan, elkaar de tijd gegeven en we begrijpen elkaar veel beter en helpen elkaar met alles. Beide gegroeid en sterker als individueel mens.

Bedankt voor alles ❤️ dit zijn de echte levens lessen.
Alsof het zo moest zijn.
Klik om te vergroten...
Jij bedankt, want de zware en moeilijke periodes hebben elkaar beter leren kennen en vooral mijzelf. Dankbaar dat het samen met jou is geweest. ❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben dankbaar voor mijn hulphond, dat ik deze gekregen heb.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben dankbaar voor mij.

Met vriendelijke groet,
Mij
x
xeno1975Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gepast voor een drugsforum: ik ben blij met XTC.

Mijn partner en ik hebben jaren geworsteld met een libido probleem; zij geen, ik hoog. Vanalles geprobeerd: psychologie, sexuologie, gyneacologie, edocrinologie, tijd nemen voor onszelf, niet dwingen, klein beginnen, etc. Allemaal zonder gevolg, tenzij je de frustratie, woede, angst en verdriet langs beide zijden meerekent. Gestrandt in een soort aanvaarding, omdat het alternatief nog erger was. Uiteindelijk in "niets te verliezen" moment samen met een bevriend koppel XTC genomen. Zij hadden ervaring daarmee, en hebben ons begeleid. Wij hadden geen verwachtingen, want de magische pil hadden we al lang vruchteloos gezocht.

Voor het eerst in jaren terug de connectie en intimiteit gevonden die we al jaren kwijt waren. De muren in ons hoofd bleken gesloopt, en met niets van de woede of frustratie die je zou verwachten. Ook de dagen nadien bleef die therapeutische magie zijn werk doen. Ondertussen hebben we al een keer of 4 XTC samen genomen - met die vrienden, maar ook alleen - en elke keer groeien we dichter naar elkaar. De voorbije 6 maanden zijn de gelukkigste van de laatste 10 jaar.

Dus, daar ben ik bijzonder dankbaar voor.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben dankbaar voor spiertje 💜🍑
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dankbaar dat ik eindelijk de liefde van m´n leven heb gevonden:blush:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dankbaar voor mijn vriendschap met @CeeCee Het was gezellig 👍🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jane Margolis zei:
Ik ben dankbaar voor spiertje 💜🍑
Klik om te vergroten...
Ik ben ook heel dankbaar voor jou vriendin ❤️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben dankbaar voor alle hulp die ik krijg. Als ik toch lees hoe sommige mensen die diep in de put zitten zomaar hulpeloos aan hun lot worden overgelaten of met medicijnen de deur worden gewezen, krijg ik toch de beste hulp die ik kan wensen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Bekijk bijlage 48623
🥺❤️❤️
Klik om te vergroten...
Screenshot_20230412_220332.jpg
I DON'T FUCKING DESERVE THIS😭😭😭😭😭💕
Ongelofelijke mensen om me heen, blijf me erover verbazen.

Ook heel dankbaar voor alle lieve reacties van mijn collega's na mijn presentatie en excursie vanmiddag. Moe maar blij💕
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Bekijk bijlage 50571
I DON'T FUCKING DESERVE THIS😭😭😭😭😭💕
Ongelofelijke mensen om me heen, blijf me erover verbazen.

Ook heel dankbaar voor alle lieve reacties van mijn collega's na mijn presentatie en excursie vanmiddag. Moe maar blij💕
Klik om te vergroten...
Ooo wauw wat ontzettend lief dit ❤️
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker? zei:
Ooo wauw wat ontzettend lief dit ❤️
Klik om te vergroten...
Jaaaaaa ken wel janke (maar ik doe het niet)!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Jaaaaaa ken wel janke (maar ik doe het niet)!
Klik om te vergroten...
En al deed je het wel, het is zo lief dat het mag 🥰. Lieve mensen!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben dankbaar voor mijn heerlijke tuin
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vergeet altijd in welk sub-forum dit topic staat. Maar heb hem weer gevonden haha

Ik heb vandaag voor de tweede keer mijn levensverhaal mogen doen. Kreeg van meerdere personen terug dat er deze keer veel gevoel in zat en dat het echt uit mijn hart leek te komen.

Dat is het beste compliment wat ik kan krijgen imo. Daar ben ik dankbaar voor.

Dat ik in de kliniek 'de robot' werd genoemd. Soms zelfs het verwijt kreeg dat ik zonder gevoel sprak in de sessies. Dat ik mijn muur ophield. Maar ik kon er vaak gewoon oprecht niet bij. Ik heb het een tijdje gewijt aan de diagnose ASS die uiteindelijk is gesteld. Maar straks wordt ik nog een gevoelsmens.

Ja mooi haha

En ook dankbaar dat ik terugkreeg dat anderen veel herkenning hadden en ook iets hadden aan het herstel wat ik kan delen.

Ik heb echt nog een waslijst met dingen om dankbaar voor te zijn op het moment. Soms kan ik het zelf bijna niet geloven...

Het mooist misschien toch wel dat ik mn moeder de afgelopen tijd een paar keer ècht ontroerd heb gezien over mij. Maar dan deze keer in positieve zin.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Druktemaker? zei:
En al deed je het wel, het is zo lief dat het mag 🥰. Lieve mensen!
Klik om te vergroten...
Oja dat was juist de bedoeling heeeee😂😅
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben dankbaar voor mijn talent om dingen die mij beangstigen in mijn bitch te veranderen ipv andersom.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."