Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

Er is al een topic, met waar ben je blij om? Maar ik ben ook erg benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn. ❤️

248 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben dankbaar voor mijn hulphond, dat ik deze gekregen heb.
D
Druktemaker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben dankbaar voor mij.

Met vriendelijke groet,
Mij
x
xeno1975Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gepast voor een drugsforum: ik ben blij met XTC.

Mijn partner en ik hebben jaren geworsteld met een libido probleem; zij geen, ik hoog. Vanalles geprobeerd: psychologie, sexuologie, gyneacologie, edocrinologie, tijd nemen voor onszelf, niet dwingen, klein beginnen, etc. Allemaal zonder gevolg, tenzij je de frustratie, woede, angst en verdriet langs beide zijden meerekent. Gestrandt in een soort aanvaarding, omdat het alternatief nog erger was. Uiteindelijk in "niets te verliezen" moment samen met een bevriend koppel XTC genomen. Zij hadden ervaring daarmee, en hebben ons begeleid. Wij hadden geen verwachtingen, want de magische pil hadden we al lang vruchteloos gezocht.

Voor het eerst in jaren terug de connectie en intimiteit gevonden die we al jaren kwijt waren. De muren in ons hoofd bleken gesloopt, en met niets van de woede of frustratie die je zou verwachten. Ook de dagen nadien bleef die therapeutische magie zijn werk doen. Ondertussen hebben we al een keer of 4 XTC samen genomen - met die vrienden, maar ook alleen - en elke keer groeien we dichter naar elkaar. De voorbije 6 maanden zijn de gelukkigste van de laatste 10 jaar.

Dus, daar ben ik bijzonder dankbaar voor.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben dankbaar voor spiertje 💜🍑
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankbaar dat ik eindelijk de liefde van m´n leven heb gevonden:blush:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dankbaar voor mijn vriendschap met @CeeCee Het was gezellig 👍🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jane Margolis zei:
Ik ben dankbaar voor spiertje 💜🍑
Klik om te vergroten...
Ik ben ook heel dankbaar voor jou vriendin ❤️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben dankbaar voor alle hulp die ik krijg. Als ik toch lees hoe sommige mensen die diep in de put zitten zomaar hulpeloos aan hun lot worden overgelaten of met medicijnen de deur worden gewezen, krijg ik toch de beste hulp die ik kan wensen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Bekijk bijlage 48623
🥺❤️❤️
Klik om te vergroten...
Screenshot_20230412_220332.jpg
I DON'T FUCKING DESERVE THIS😭😭😭😭😭💕
Ongelofelijke mensen om me heen, blijf me erover verbazen.

Ook heel dankbaar voor alle lieve reacties van mijn collega's na mijn presentatie en excursie vanmiddag. Moe maar blij💕
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Bekijk bijlage 50571
I DON'T FUCKING DESERVE THIS😭😭😭😭😭💕
Ongelofelijke mensen om me heen, blijf me erover verbazen.

Ook heel dankbaar voor alle lieve reacties van mijn collega's na mijn presentatie en excursie vanmiddag. Moe maar blij💕
Klik om te vergroten...
Ooo wauw wat ontzettend lief dit ❤️
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Druktemaker? zei:
Ooo wauw wat ontzettend lief dit ❤️
Klik om te vergroten...
Jaaaaaa ken wel janke (maar ik doe het niet)!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Jaaaaaa ken wel janke (maar ik doe het niet)!
Klik om te vergroten...
En al deed je het wel, het is zo lief dat het mag 🥰. Lieve mensen!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben dankbaar voor mijn heerlijke tuin
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vergeet altijd in welk sub-forum dit topic staat. Maar heb hem weer gevonden haha

Ik heb vandaag voor de tweede keer mijn levensverhaal mogen doen. Kreeg van meerdere personen terug dat er deze keer veel gevoel in zat en dat het echt uit mijn hart leek te komen.

Dat is het beste compliment wat ik kan krijgen imo. Daar ben ik dankbaar voor.

Dat ik in de kliniek 'de robot' werd genoemd. Soms zelfs het verwijt kreeg dat ik zonder gevoel sprak in de sessies. Dat ik mijn muur ophield. Maar ik kon er vaak gewoon oprecht niet bij. Ik heb het een tijdje gewijt aan de diagnose ASS die uiteindelijk is gesteld. Maar straks wordt ik nog een gevoelsmens.

Ja mooi haha

En ook dankbaar dat ik terugkreeg dat anderen veel herkenning hadden en ook iets hadden aan het herstel wat ik kan delen.

Ik heb echt nog een waslijst met dingen om dankbaar voor te zijn op het moment. Soms kan ik het zelf bijna niet geloven...

Het mooist misschien toch wel dat ik mn moeder de afgelopen tijd een paar keer ècht ontroerd heb gezien over mij. Maar dan deze keer in positieve zin.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker? zei:
En al deed je het wel, het is zo lief dat het mag 🥰. Lieve mensen!
Klik om te vergroten...
Oja dat was juist de bedoeling heeeee😂😅
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat ik mijn hondje Pien van mijn vriend gekregen heb! Maar dus ook dat ik mijn vriend heb
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kleurendoof zei:
Ik ben dankbaar dat ik weer een dagje dichter bij de dood ben kan niet wachten om bevrijd te zijn uit deze shithole.
Klik om te vergroten...
Als je behoefte hebt aan pm you know where to find me 😉

ik weet het een en ander over suïcidaliteit en depressie en nare gevoelens. Misschien kan ik helpen.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben dankbaar dat ik weer een dagje dichter bij de dood ben kan niet wachten om bevrijd te zijn uit deze shithole.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Als je behoefte hebt aan pm you know where to find me 😉
Klik om te vergroten...
Dankjewel dat is lief!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Σανσα zei:
Het is slechts Grieks schrift. Ik moet je teleurstellen, helaas. Geen runen.
Klik om te vergroten...
Ah, ik kwam er niet op (ondanks er te zijn geweest, shame on me...) en die E leek wel wat rune-achtig.

Heb je Griekse roots? :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."