#1
Ik ben dankbaar voor mijn hulphond, dat ik deze gekregen heb.
Ik ben ook heel dankbaar voor jou vriendin ❤️Ik ben dankbaar voor spiertje 💜🍑
Ooo wauw wat ontzettend lief dit ❤️Bekijk bijlage 50571
I DON'T FUCKING DESERVE THIS😭😭😭😭😭💕
Ongelofelijke mensen om me heen, blijf me erover verbazen.
Ook heel dankbaar voor alle lieve reacties van mijn collega's na mijn presentatie en excursie vanmiddag. Moe maar blij💕
Jaaaaaa ken wel janke (maar ik doe het niet)!Ooo wauw wat ontzettend lief dit ❤️
En al deed je het wel, het is zo lief dat het mag 🥰. Lieve mensen!Jaaaaaa ken wel janke (maar ik doe het niet)!
Oja dat was juist de bedoeling heeeee😂😅En al deed je het wel, het is zo lief dat het mag 🥰. Lieve mensen!
Als je behoefte hebt aan pm you know where to find me 😉Ik ben dankbaar dat ik weer een dagje dichter bij de dood ben kan niet wachten om bevrijd te zijn uit deze shithole.
Dankjewel dat is lief!Als je behoefte hebt aan pm you know where to find me 😉
Ah, ik kwam er niet op (ondanks er te zijn geweest, shame on me...) en die E leek wel wat rune-achtig.Het is slechts Grieks schrift. Ik moet je teleurstellen, helaas. Geen runen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."