#1
Oh My God dank je voor dit @ljuv !!!!Hij heeft toch al aangegeven dat zijn slaapproblemen zijn begonnen ver voor hij ooit drugs gebruikte… wat is er zo moeilijk aan dat accepteren? Ik heb ook geen persoonlijke ervaring met acute insomnia maar het lijkt me inmiddels heel evident dat Mezelf last heeft van dit soort reacties, dat heeftie nu al een paar keer aangegeven namelijk. Wiet was lang het middel om met die insomnia te dealen en dat wil hij nu zonder proberen.
Dat rationaliseren vanuit je verslavingsverleden is heel vaak heel nuttig op dit forum maar doet in dit geval meer kwaad dat goed. Ik snap het: dat is wat jij kent. Maar je leest toch dat iemand struggelt en alleen maar meer struggelt door dit soort opmerkingen? Snap het niet….
Ben blij dat ik eerst jou reactie las dan die van @_shikantaza , hoe goed bedoelt ook...... OHH Myy God... ik snap het niet hoor... lezen mensen niet of ben ik echt zo onduidelijk dat alleen enkele hier zoals jij het snapt? Ben ik nou zo moeilijk te begrijpen, ligt dit aan mij.... of ... ?
🥰 Dank je lieverdJe hoeft je voor ons natuurlijk niet te verantwoorden hè. We waren al trots op je.
Absoluut hoor ik houd dat ook echt zoveel mogelijk voor eigen dat het met liefde en goede intenties gebeurd. Lukt niet altijd en meestal als het niet lukt uit ik het niet naar die personen zelf. Iam not perfect en soms glipt de frustratie erdoor maar bedankt... voel me wel weer even begrepen door jou en enkele andere hier... Vooral de schaapjes tellen tip @Zanza laat echt merken dat die (eikel) me volledig begrijpt !Misschien niet wat je nu wil horen maar: Weet dat al je die frustrerende reacties vanuit je naasten vanuit dezelfde intentie komt. Empathie is het inleven in de ander. Ook al slagen ze er niet in: dat proberen ze wel net als met je meedenken. Daar zit liefde in, en ik hoop dat het je helpt die kant te zien want daar heb je veeeeeel meer aan dan die frustratie bovenop je slaapfrustratie.
Zet hem op de komende weken💕 Knap dat je het durft aan te gaan, en wie weet wat het héle traject je nog gaat brengen. Houd hoop!!!
Ps: nou kwam ik hierheen om iets heel specifieks te doen. Zag een zooitje reactie en pm's boven in fel rood staan, aandacht weg, wat ik nou kwam doen weg..... Foetsie.... kom er niet meer op
