#1
Ik denk dat het meer te maken heeft, helaas en sorry daarvoor, met je eigen ervaringen in het verleden.Hier mag je dus ventileren zonder veroordeeld te worden.
Als je iets kan delen wat erg tegen zit kan het soms even opluchten als mensen met je mee proberen te denken.
Ik ben een Maagd ,vreemd genoeg denk ik met iedereen mee ,en niet tegen.
Natuurlijk kan ik hier in jou geval (denk het niet gezien wat je deelt hier) het mis hebben, maar in veel gevallen komt het door eigen ervaringen waardoor men meer en beter met de ander kan meeleven. Empathie voor de ander gaat veeel makkelijker natuurlijk als je zelf datgene hebt meegemaakt.
Dit even buiten het (je) innerlijke karakter en of de (aangeboren) gevoeligheid (EQ). Waar je dus buiten een maagd/ik kreeft te zijn, een zeer liefdevol persoon zit