#1
Zijn voornamelijk in de ooghoeken dat er dan zomaar een schaduw voorbij komt. Of omdat er een maatje die avond ervoor was ik de volgende dag overdag zomaar tegen hem wil praten terwijl hij er al lang niet meer is. Maar voelt dan wel zo....en alles voelt dan ook vredig, rustig, goed,.. tot de crash. En dan staat de slaap hallucinatie opeens weer in de keuken haha. Die van mij is een soort schim ofzo met een hoed? Maar t kan ook random andere shit zijn. Laatst was ik mn handen aan t wassen en zag ik opeens een huge spin over mn handen lopen, schrok me helemaal de #$%*&@€, want hóé dan, een spin onder de kraan.
En geluiden dan .. had echt van die gerommeld en gebonk achtige geluiden waarvan ik dan ergens weet dat het er niet is toch deed het me een keer doen kijken.
Voordat ik de Dex nam was het en moeilijk in slaap komen en na paar uur klaarwakker maar sinds de Dex slaap ik 's avond wel wat makkelijker in.Heb je eigenlijk zelf enig idee wat het ongeveer kan zijn? Gaat je brein niet uit waardoor je wakker blijft, word je heel vaak wakker of word je na een paar uur alweer klaarwakker wakker, of, wat ze ook wel eens zeggen, mensen met ADHD maken later pas melatonine aan?
Meestal binnen het uur dat ik dan wel slaap. Alleen maakt het dus niet echt uit hoe moe ik ben of hoe laat ik ga slapen, na 4uur gemiddeld word ik gewoon weer klaar wakker. Vaak ook in een oogwink... Net aan beseffende dat ik even weg ben geweest.
Op die keren van afgelopen weekend na dan en trouwens dat was ook nog overdag en from out of nowhere dat ik zomaar echt tijd mis....
Verder weet ik of eigenlijk een sterk vermoeden dat ik wel knarsetand in mijn slaap maar apneu zal het niet zijn. Piekeren kan ik het ook niet noemen als is mijn hoofd gerust actief en min of meer altijd wel met iets bezig maar of ik dat piekeren kan noemen.....
Hoe is dit nu in grote lijnen met jou dan wat betreft slaap?
