#1
Ja duidelijk! Nou laat dat stemmetje dan niet winnen zou ik zeggen.. Jij kan dit!Ja inderdaad beetje een dooddoener ja.... Ik blow eigenlijk vanaf mijn 15de tot zeg twee jaar terug, dus zeg 24 a 25 jaar en dan met name alleen 's avonds voor het slapen. Eigenlijk een soort zelfmedicatie voor de slaap problemen die ik eigenlijk al zolang ik me kan herinneren heb.
Doordat het met diverse andere middelen even totaal niet goed ging belande ik in detox 2 jaar terug en sindsdien probeer ik dus ook van het blowen af te komen.
Voornaamste reden om te stoppen met blowen is ten eerste de kosten. De prijs is zo erg omhoog geschoten waardoor het me dan zo zeg 5euro per dag kost.
Ten tweede en eigenlijk nog wel mijn primaire reden is dat ik in m'n buscamper (heb je al een foto van gezien toch op de app?) wil gaan rondreizen/wonen nadat ik het hele zooitje hier heb verkocht.
Echter is een zak wiet op zak in veel landen nog verboden. Dus als ik dan nog afhankelijk ben van wiet voor mijn slaap, wordt dat toch wel een probleem/risico. Zie mezelf namelijk niet graag in een spaans celletje oid terecht komen eerlijk gezegd haha 😅 .
Dit dus zo'n beetje in het kort 🙂
Toffe plannen!! En wat heerlijk dat je die vrijheid hebt. Je buscamper heb ik idd gezien, heel tof!
