Overheid is zo aan het overdrijven, en ze weten wellicht ook dat dit onder de rechtse mensen bepaalde dingen los gaat maken.
Onder het mom van dingen verbieden.
Wanneer houd het op met dingen verbieden?
Kijk naar onze buurlanden hier word VOLGAS vuurwerk afgestoken.
Afgelopen Maart was ik als vuurwerkliefhebber in Valencia. Deze mega stad draaid zo goed als op vuurwerk (toerisme etc etc).
Kijk ook naar België hier word hele jaar gewoon vuurwerk verkocht :').
Nu gaat Nederland als enigste land van de EU ineens weer raar doen. Ja sorry hoor.
Die klaplopers met cobra 6 en en dan vooral de klaplopers die ze op de deur plakken dat zijn de problemen.
NIET het siervuurwerk, NIET de traditie. NIET een gelukkig en licht puntje op einde jaar de 31ste december.
In mijn ogen, hoort daar oliebollen , top 2000 en uiteraard om 00:00 vuurwerk bij. (Uiteraard liever de oude regels, waarbij je gewoon vanaf 10;00 smorgens mocht stoken, één dag in één jaar.)
Heb me eerste vuurwerkbestelling gedaan en kan niet wachten de straat weer een mooi spektakel(tje) te geven op de 31ste om 00:00.
![:)]()