Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Grote drugsvangst" Topic

Het "Grote drugsvangst" Topic

349 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mischien leuk om aan het drugs forum te doneren?
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#2
www.tubantia.nl

Kilo's cocaïne gevonden tussen bananen in supermarkt in Gronau

GRONAU - De Duitse politie heeft woensdag kilo's cocaïne ontdekt in kist vol bananen in een supermarkt in Gronau. Dat schrijft de <a href="https://www.wn.de/Muensterland/Kreis-Borken/Gronau/4046902-Fund-in-K-K-Filiale-Kokain-in-Bananenkiste-in-Gronauer-Supermarkt-entdeckt"...
www.tubantia.nl www.tubantia.nl

Niet in Nederland maar wel echt het over de grens. Oeps foutje bedankt😂😂😂
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
StimsalaBanne zei:
In een container zat 1,3 ton heroïne verstopt tussen handdoeken en badjassen. Nog nooit eerder werd er zoveel onderschept door de Britten.
Klik om te vergroten...
LunaMila zei:
www.tubantia.nl

Kilo's cocaïne gevonden tussen bananen in supermarkt in Gronau

GRONAU - De Duitse politie heeft woensdag kilo's cocaïne ontdekt in kist vol bananen in een supermarkt in Gronau. Dat schrijft de <a href="https://www.wn.de/Muensterland/Kreis-Borken/Gronau/4046902-Fund-in-K-K-Filiale-Kokain-in-Bananenkiste-in-Gronauer-Supermarkt-entdeckt"...
www.tubantia.nl www.tubantia.nl
Niet in Nederland maar wel echt het over de grens. Oeps foutje bedankt😂😂😂
Klik om te vergroten...
benzzzy zei:
Mischien leuk om aan het drugs forum te doneren?
Klik om te vergroten...
Zonde dit hé. ^^

Vraag me altijd af wat de politie er mee doet, in Antwerpen wil zogezegd nog wel eens een containertje cocaïne verdwijnen onder de neus van politie.
Er zou toch iets mogelijk moeten wezen lijkt mij, genoeg 'pijnpatiëntjes' op het forum. :grimacing:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grootste slag tegen drugshandel in Uruguay: Recordvangst van 4418 kilo cocaïne

www.ad.nl

Grootste slag tegen drugshandel in Uruguay: Recordvangst van 4418 kilo cocaïne

De Uruguayaanse autoriteiten hebben gisteren bijna 4,5 ton cocaïne in beslag genomen in de haven van hoofdstad Montevideo. De vangst is een absoluut record voor het land. De Uruguayaanse marine spreekt over ‘de grootste slag tegen de drugshandel in de geschiedenis van ons land’.
www.ad.nl www.ad.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
“Vijf verdachten aangehouden na vondst 1459 kilo cocaïne”

www.ad.nl

Vijf verdachten aangehouden na vondst 1459 kilo cocaïne

Justitie heeft vijf verdachten aangehouden na de vondst van 1459 kilo cocaïne in de Rotterdamse haven. De drugsvondst kwam in beeld na een tip. Dit heeft het Openbaar Ministerie vandaag bekendgemaakt.
www.ad.nl www.ad.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
“Vier ton cocaïne onderschept in Antwerpse haven, veertien Nederlanders opgepakt”

www.ad.nl

Vier ton cocaïne onderschept in Antwerpse haven, veertien mannen uit Nederland opgepakt

De Belgische politie heeft woensdag een enorme drugsvangst gedaan in een loods in de haven van Antwerpen. Veertien mannen uit Nederland zijn daarbij opgepakt. Er is ongeveer vier ton aan cocaïne in beslag genomen, bevestigt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Antwerpen.
www.ad.nl www.ad.nl
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nederlandse drugsbende probeert met gekloonde container douanecontrole te passeren

www.destentor.nl

Nederlandse drugsbende probeert met gekloonde container douanecontrole te passeren

Een drugsbende heeft in de haven van Antwerpen een nieuwe werkwijze uitgeprobeerd om een lading cocaïne veilig uit een container te halen. Zij hebben een koelcontainer gekloond. Die wisselden ze in de haven om met een container vol inktvis en bijna 5 ton cocaïne om zo te proberen door de...
www.destentor.nl www.destentor.nl
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Politie vindt groot lab voor crystal meth en arresteert drie personen https://www.nu.nl/algemeen/6050327/...crystal-meth-en-arresteert-drie-personen.html (via @NUnl)

Je hoort er nu toch wel steeds vaker over in Nederland.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja die war of drugs is ook wat vergezocht.
Maar zon mobiel kost 1000 en maandelijks 1500
Er hebben zich een hoop veilig gewaand daar. Dus ze zullen zeker een hoop vinden die ook veroordeeld worden.maar dan heb je het niet over de big fishes
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mrloverdj zei:
Ja die war of drugs is ook wat vergezocht.
Maar zon mobiel kost 1000 en maandelijks 1500
Er hebben zich een hoop veilig gewaand daar. Dus ze zullen zeker een hoop vinden die ook veroordeeld worden.maar dan heb je het niet over de big fishes
Klik om te vergroten...

De firma die de app heeft ontwikkeld zei deze morgen dat er helemaal niks gehacked is.


:thinking:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
De firma die de app heeft ontwikkeld zei deze morgen dat er helemaal niks gehacked is.


:thinking:
Klik om te vergroten...
Logisch, toegeven zou imagoschade opleveren.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Logisch, toegeven zou imagoschade opleveren.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, maar het is altijd oppassen met dit soort van hoera berichten.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
Screenshot_20210310_174509.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Juun zei:
Bitterzoete inval van Franse politie: lading MDMA blijkt Haribo-snoep
https://www.nu.nl/buitenland/612297...-politie-lading-mdma-blijkt-haribo-snoep.html
Klik om te vergroten...
Ik had m ook gedeeld in Media dump. Wat een giller he? 😂😂
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Of ze zijn de politie te slim afgeweest(want er moet een aanleiding zijn om een loods binnen te vallen) en ze lachen zich nu kapot.

Of ze lichten klanten op.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Treinreizigers zonder mondkapje blijken kilo's MDMA op zak te hebben https://www.nu.nl/binnenland/614292...apje-blijken-kilos-mdma-op-zak-te-hebben.html (via @NUnl)

Wijze les, doe je mondkapje dus nog netjes op 🙈
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Of ze zijn de politie te slim afgeweest(want er moet een aanleiding zijn om een loods binnen te vallen) en ze lachen zich nu kapot.

Of ze lichten klanten op.
Klik om te vergroten...

Volgens mij dat eerste. :yum:
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
België onderschept bijna 30.000 kilo cocaïne door kraken cryptodienst Sky

www.destentor.nl

België onderschept bijna 30.000 kilo cocaïne door kraken cryptodienst Sky

De Belgische politie en douane hebben de afgelopen maand meer dan 27,6 ton cocaïne onderschept in de Antwerpse haven. <a href="https://www.ad.nl/binnenland/harde-klap-voor-georganiseerde-misdaad-cryptodienst-sky-onderuit-gehaald~ad6b9de6/">De vondsten komen voort uit het oprollen van de...
www.destentor.nl www.destentor.nl

Alle Vlamingen hier 😭
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
We kunnen niet blijven zeggen dat het kleine vangsten zijn.
Klik om te vergroten...
Check je PM.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, de drugsoorlog is gewonnen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."