#1
Mischien leuk om aan het drugs forum te doneren?
In een container zat 1,3 ton heroïne verstopt tussen handdoeken en badjassen. Nog nooit eerder werd er zoveel onderschept door de Britten.
Niet in Nederland maar wel echt het over de grens. Oeps foutje bedankt😂😂😂![]()
Kilo's cocaïne gevonden tussen bananen in supermarkt in Gronau
GRONAU - De Duitse politie heeft woensdag kilo's cocaïne ontdekt in kist vol bananen in een supermarkt in Gronau. Dat schrijft de <a href="https://www.wn.de/Muensterland/Kreis-Borken/Gronau/4046902-Fund-in-K-K-Filiale-Kokain-in-Bananenkiste-in-Gronauer-Supermarkt-entdeckt"...www.tubantia.nl
Zonde dit hé. ^^Mischien leuk om aan het drugs forum te doneren?
Ja die war of drugs is ook wat vergezocht.
Maar zon mobiel kost 1000 en maandelijks 1500
Er hebben zich een hoop veilig gewaand daar. Dus ze zullen zeker een hoop vinden die ook veroordeeld worden.maar dan heb je het niet over de big fishes
Logisch, toegeven zou imagoschade opleveren.De firma die de app heeft ontwikkeld zei deze morgen dat er helemaal niks gehacked is.
![]()
Logisch, toegeven zou imagoschade opleveren.
Ik had m ook gedeeld in Media dump. Wat een giller he? 😂😂Bitterzoete inval van Franse politie: lading MDMA blijkt Haribo-snoep
https://www.nu.nl/buitenland/612297...-politie-lading-mdma-blijkt-haribo-snoep.html
Of ze zijn de politie te slim afgeweest(want er moet een aanleiding zijn om een loods binnen te vallen) en ze lachen zich nu kapot.
Of ze lichten klanten op.
Check je PM.We kunnen niet blijven zeggen dat het kleine vangsten zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."