Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Grote drugsvangst" Topic

Het "Grote drugsvangst" Topic

349 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon alles legaliseren en belasting laten betalen win win situatie.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
annihilation zei:
alles
Klik om te vergroten...
Niet alles, maar een aantal zaken wel zoals Mdma en lsd. Lijstje zal wel langer zijn.

Een tussenstap zou nog kunnen zijn reguleren en na evaluatie legaliseren.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Screenshot_20260202_175138_Teletekst.jpg
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Bekijk bijlage 69094
Klik om te vergroten...
Vraag me soms af dat het wonderlijk is dat er nooit 1 partij per ongeluk in de supermarkten van terechtgekomen is / of misschien gaat dat nog keer gebeuren en zien ze het als bakmeel aan. Iedereen gelijk aan de bakmeel massaal inslaan en weet ik wat. Maar gok dat er inmiddels met drones ladingen wordt opgehaald nadat 1 persoon een zeecontainer coke even van het slot haalt. Dan zal de prijs van cocaïne ineens flink kunnen dalen lol.

Schijnt nu het meest gebruikte drugs te zijn in Nederland naast MDMA etc.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Vraag me soms af dat het wonderlijk is dat er nooit 1 partij per ongeluk in de supermarkten van terechtgekomen is / of misschien gaat dat nog keer gebeuren en zien ze het als bakmeel aan. Iedereen gelijk aan de bakmeel massaal inslaan en weet ik wat. Maar gok dat er inmiddels met drones ladingen wordt opgehaald nadat 1 persoon een zeecontainer coke even van het slot haalt. Dan zal de prijs van cocaïne ineens flink kunnen dalen lol.

Schijnt nu het meest gebruikte drugs te zijn in Nederland naast MDMA etc.
Klik om te vergroten...

Haha ja ik heb helaas nog nooit coke tussen mijn tros bananen uit de supermarkt gehad😓
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
MyLittlePonyPack zei:
Haha ja ik heb helaas nog nooit coke tussen mijn tros bananen uit de supermarkt gehad😓
Klik om te vergroten...
Gok dat mocht het gebeurt zijn de eigenaar of koper het niet gaat melden maar ineens veel meer fruit 🍓 🍑 eet 😂
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Mwah, het ik zou het geen grensgebied noemen. Wil je naar België, moet je eerst over Goes via de tunnel over Terneuzen richting Gent. Dat is stiekem nog best ver weg. Zeker een uur.

Maar inderdaad, het is een havenstad. Van oudsher zijn dat toch wat 'vieze' steden. Daarnaast zitten veel van de sociale voorzieningen van het eiland ook daar. De daklozenopvang, maar ook andere sociale diensten.

Het is nu betrekkelijk rustig afgezien van de drugs die opgerold wordt. Een jaar geleden hadden we heel veel schietpartijen. Al sinds september 2024 mag de politie op veel plekken preventief fouilleren. Dat is nog steeds een paar maanden van kracht. Ik ben benieuwd of het dan weer verlengd wordt. Het is in elk geval wel ietsje rustiger geworden de laatste maanden.

Deze zomer is er iemand doodgeschoten in de Jumbo. Dat was heel heftig voor de wijk. Bizar af en toe.
Klik om te vergroten...
Het is voor ons de dichtstbijzijnde plek waar we als Vlaming wiet mogen kopen. Coffeeshop Purple is best prima.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Het is voor ons de dichtstbijzijnde plek waar we als Vlaming wiet mogen kopen. Coffeeshop Purple is best prima.
Klik om te vergroten...

Ik vond de purple niet heel super, maar ben er ook weinig geweest. Kwam wel vaak bij Aarden. Toen ik hierheen verhuisde blowde ik al niet meer.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Ik vond de purple niet heel super, maar ben er ook weinig geweest. Kwam wel vaak bij Aarden. Toen ik hierheen verhuisde blowde ik al niet meer.
Klik om te vergroten...
Hun menu is niet zo uitgebreid maar ik blijf toch bij m’n klassiekers als White Widow en Enemy of the State. Met 2g kom ik wel een half jaartje verder.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
nos.nl

Friese politie ontmantelt derde drugslab in vijf dagen tijd

Dit keer was het raak in een loods in Oudehaske. Er zijn twee verdachten opgepakt.
nos.nl nos.nl

Goede vangst in een midweekje, daar in Friesland Bobbuh
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://www.telegraaf.nl/buitenland/28801738/__460_mln_aan_heroine_onderschept__.html

Hoppa! Hoop centjes!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28725682/__Man_met_47_kilo_xtc_gepakt__.html

47 kilo aan ztc pillen. Hieveel pillen zouden dat nou zijn?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dunnetjess33 zei:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28725682/__Man_met_47_kilo_xtc_gepakt__.html

47 kilo aan ztc pillen. Hieveel pillen zouden dat nou zijn?
Klik om te vergroten...

Een gemiddelde pil weegt 500 mg totaalgewicht. Dat is 2 pillen per gram en 2000 pillen per kilo. Dat komt op een kleine 100.000 pillen.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een voorbeeld van dichtbij meegemaakt
Ze tellen de pillen, pakken de inhoud,
Zetten het om naar mdma en daarvoor krijg je je straf.
26.000 pillenkwam neer op ietsmeer als 9kg

Duseen kilo gewicht aan xtc slaat nergens op
Bindmiddel is niet illegaal
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekZ zei:
Een gemiddelde pil weegt 500 mg totaalgewicht. Dat is 2 pillen per gram en 2000 pillen per kilo. Dat komt op een kleine 100.000 pillen.
Klik om te vergroten...
Dat zijn een hele hoop feessies :lolol:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
https://www.nu.nl/binnenland/499220...aatsheuvel-drugslab-in-pand-aangetroffen.html

De politie heeft vrijdag twee doden aangetroffen in een tuin van een woning in Kaatsheuvel. Een ander persoon is afgevoerd naar het ziekenhuis. In het pand bevindt zich een drugslab.
De politie had een melding gekregen over een reanimatie van twee personen. Omdat dit vragen opriep, ging de politie kijken en ontstond het vermoeden dat mogelijk een drugslab een rol speelde.

De brandweer verricht op dit moment metingen rond het pand aan het Prins Mauritsplein, dat in een woonwijk ligt. De omgeving is afgezet in verband met het vrijkomen van mogelijk gevaarlijke dampen uit het drugslab. Een aantal woningen is uit voorzorg ontruimd en ook zijn er omliggende straten afgesloten voor verkeer.

Volgens de veiligheidsregio Midden-West-Brabant zijn er veel hulpdiensten aanwezig. Ook komt de Landelijke Faciliteit Ondersteuning van de forensische opsporing ter plaatse. Zij zijn gespecialiseerd in het ontmantelen van drugslaboratoria.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
319 kilo coke ontdekt tussen de diepgevroren vis
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wow, das al de moeite!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vraag me dan gelijk af, aangezien het om zoveel gaat. Gaan "wij" (speed liefhebbers) dit merken? Komt er "weer" meer minder zuivere speed en word het allicht zelfs duurder?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
https://www.bd.nl/tilburg/grondstof...-zeer-brandbaar-giftig-en-explosief~ae0017f3/

7598E06C-6178-4C94-8A26-2350BE3F22C8.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."