#1
Gewoon alles legaliseren en belasting laten betalen win win situatie.
Niet alles, maar een aantal zaken wel zoals Mdma en lsd. Lijstje zal wel langer zijn.alles
Vraag me soms af dat het wonderlijk is dat er nooit 1 partij per ongeluk in de supermarkten van terechtgekomen is / of misschien gaat dat nog keer gebeuren en zien ze het als bakmeel aan. Iedereen gelijk aan de bakmeel massaal inslaan en weet ik wat. Maar gok dat er inmiddels met drones ladingen wordt opgehaald nadat 1 persoon een zeecontainer coke even van het slot haalt. Dan zal de prijs van cocaïne ineens flink kunnen dalen lol.
Vraag me soms af dat het wonderlijk is dat er nooit 1 partij per ongeluk in de supermarkten van terechtgekomen is / of misschien gaat dat nog keer gebeuren en zien ze het als bakmeel aan. Iedereen gelijk aan de bakmeel massaal inslaan en weet ik wat. Maar gok dat er inmiddels met drones ladingen wordt opgehaald nadat 1 persoon een zeecontainer coke even van het slot haalt. Dan zal de prijs van cocaïne ineens flink kunnen dalen lol.
Schijnt nu het meest gebruikte drugs te zijn in Nederland naast MDMA etc.
Gok dat mocht het gebeurt zijn de eigenaar of koper het niet gaat melden maar ineens veel meer fruit 🍓 🍑 eet 😂Haha ja ik heb helaas nog nooit coke tussen mijn tros bananen uit de supermarkt gehad😓
Het is voor ons de dichtstbijzijnde plek waar we als Vlaming wiet mogen kopen. Coffeeshop Purple is best prima.Mwah, het ik zou het geen grensgebied noemen. Wil je naar België, moet je eerst over Goes via de tunnel over Terneuzen richting Gent. Dat is stiekem nog best ver weg. Zeker een uur.
Maar inderdaad, het is een havenstad. Van oudsher zijn dat toch wat 'vieze' steden. Daarnaast zitten veel van de sociale voorzieningen van het eiland ook daar. De daklozenopvang, maar ook andere sociale diensten.
Het is nu betrekkelijk rustig afgezien van de drugs die opgerold wordt. Een jaar geleden hadden we heel veel schietpartijen. Al sinds september 2024 mag de politie op veel plekken preventief fouilleren. Dat is nog steeds een paar maanden van kracht. Ik ben benieuwd of het dan weer verlengd wordt. Het is in elk geval wel ietsje rustiger geworden de laatste maanden.
Deze zomer is er iemand doodgeschoten in de Jumbo. Dat was heel heftig voor de wijk. Bizar af en toe.
Het is voor ons de dichtstbijzijnde plek waar we als Vlaming wiet mogen kopen. Coffeeshop Purple is best prima.
Hun menu is niet zo uitgebreid maar ik blijf toch bij m’n klassiekers als White Widow en Enemy of the State. Met 2g kom ik wel een half jaartje verder.Ik vond de purple niet heel super, maar ben er ook weinig geweest. Kwam wel vaak bij Aarden. Toen ik hierheen verhuisde blowde ik al niet meer.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28725682/__Man_met_47_kilo_xtc_gepakt__.html
47 kilo aan ztc pillen. Hieveel pillen zouden dat nou zijn?
Dat zijn een hele hoop feessiesEen gemiddelde pil weegt 500 mg totaalgewicht. Dat is 2 pillen per gram en 2000 pillen per kilo. Dat komt op een kleine 100.000 pillen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."