Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine is niet meer verkrijgbaar sinds 2022, raar maar waar!

Heroine is niet meer verkrijgbaar sinds 2022, raar maar waar!

63 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt Paranoize, in den Haag was het vroeger heel moeilijk om in dit verstrekkings programma van heroine te komen. Maar
tegenwordig is de vergrijzing zo erg dat er veel plek in dit soort programma's is. Je kunt dan dus binnen 2 weken erin. Voorwaarde
is wel dat je langdurig heroine verslaafd bent, en al minstens 2 jaar methadon hebt, en verschillende afkick programms's hebt
doorlopen, zonder success. Kon zelf binnen 10 dagen erin, probleem was, ik snoof mijn dope en dat kon niet. Chinesen of spuiten
was de enige optie. En daar ik zwaar long patient ben en dus al zeker 25 jaar niet meer chinees was dit geen optie voor mij. En
shotten is het eind station. Dus, kon er toch niet in. Wat raar is, want of je nu shot, chineest of snuift onder toezicht, wat doet het
er toe. je verstrekken ook in poeder. Men kon geen reden opgeven waarom snuiven niet mogelijk was. Hun antwoord was;
Dat is nu eenmaal de regel, geen snuiven.
Dacht dat er regels waren om situaties te vergemakkelijken of te regelen. En wanneer de regel geen doel dient of zelfs tegenwerkt,
dan zou je verwachten dat men de regel in die situatie niet toepast. Maar nee;
Regels zijn regels,
was het antwoord. Ach ja, bureaucratie he...

Leon

(Ben nu alweer 4 jaar clean, op mijn methadon kuur na. Wat een hel is, maar dat is weer een heel ander verhaal. Want de methadon
is van zulk slechte kwaliteit tegenwoordig, dat het gewoon schandalig is. Je kunt daarover meer hier lezen, mocht je dat willen:wink:

Methadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)

Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook). Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar maanden van methadon fabrikant, wat maakte...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Zijn er geen officiële cijfers over?
Klik om te vergroten...
In recente Wedinos testuitslagen is wel degelijk Heroïne te vinden.

000233763
000233764
W053573
W053601

Wel versneden uiteraard maar toch.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natuurlijk is er wel heroine te vinden, maar niet meer de bruine (soms grijze) Afghaanse.
Lijkt wel alsof dit witte heroine is, en die voorradig vanuit Azie. En in Mexico hebben ze natuurlijk
de black tar heroine.

Leon
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
leveldesigner zei:
Natuurlijk is er wel heroine te vinden, maar niet meer de bruine (soms grijze) Afghaanse.
Lijkt wel alsof dit witte heroine is, en die voorradig vanuit Azie. En in Mexico hebben ze natuurlijk
de black tar heroine.

Leon
Klik om te vergroten...

Is die witte heroine niet extreem gevaarlijk? en wordt die ook niet vaak als coke verkocht?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Buiten Pulp Fiction?
Klik om te vergroten...

Waarom is het zo gevaarlijk wanneer witte heroïne als cocaïne verkocht wordt? | Jellinek

Witte heroïne dat verkocht wordt als cocaïne is erg gevaarlijk omdat heroïne veel potenter (sterker) is dan cocaïne. Men heeft van een poeder heroïne veel minder nodig dan van coca
www.jellinek.nl www.jellinek.nl
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind t direct, gewoon op clearnet. zogenaamd mexican huff powder wtf dat ook mag betekenen. poeder dat in zwart teer veranderd wanneer je het "hufft" als ik de advertentie mag geloven. afkomstig uit USA trouwens.

zie er ook 1 uit europa maar die zou minder goed zijn. maar goed tis beetje uit de mode lijkt wel ja, logisch met al die zenes die je gewoon legaal kan kopen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
leveldesigner zei:
Natuurlijk is er wel heroine te vinden, maar niet meer de bruine (soms grijze) Afghaanse.
Lijkt wel alsof dit witte heroine is, en die voorradig vanuit Azie. En in Mexico hebben ze natuurlijk
de black tar heroine.

Leon
Klik om te vergroten...
Geloof mij in Rotterdam is nogsteeds de oldschool Afhaanse dope te vinden en niet eens moeilijk

Prijzen zijn wat omhoog gegaan maar je hebt nog steeds de cookie achtige dope, de lichtbruine dope zonder opium spots en de dokerbruine/zwarte opium/achtige dope
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wees blij dat het niet of moeilijk te krijgen is ,veel gebruikers zijn al van spuiten naar chinezen gegaan vanwege de kwaliteit.
Ik ben al 30 jaar clean van de bruin en methadon ,ja ik gebruikte dubbel ,ik ben er binnen 1 dag vanaf geraakt met naltrexone onder begeleiding.
Na een uur of 4 stuiteren was ik clean en nooit meer wat aangeraakt.
Nu ben ik 4 maanden clean van oxycodon na 7 jaar gebruik voor kapotte rug ,ben in 3 dagen afgekickt met clonidine.
De Oxycontin is de nieuwe heroine wat met hoog tempo omhoog gaat hier in ons land
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:

Waarom is het zo gevaarlijk wanneer witte heroïne als cocaïne verkocht wordt? | Jellinek

Witte heroïne dat verkocht wordt als cocaïne is erg gevaarlijk omdat heroïne veel potenter (sterker) is dan cocaïne. Men heeft van een poeder heroïne veel minder nodig dan van coca
www.jellinek.nl www.jellinek.nl
Klik om te vergroten...

Heb in een discussie over Pulp Fiction gelezen dat het onwaarschijnlijk is dat 'witte' heroïne per ongeluk aangezien werd voor cocaïne, aangezien de witte heroïne meer mat gebroken wit zou zijn en redelijk herkenbaar af zou wijken van de gangbare cocaïne die witter zou zijn en zou glinsteren.

De weinige heroïne die ik ooit in Nederland of Spanje gezien heb was bruin.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Heb in een discussie over Pulp Fiction gelezen dat het onwaarschijnlijk is dat 'witte' heroïne per ongeluk aangezien werd voor cocaïne, aangezien de witte heroïne meer mat gebroken wit zou zijn en redelijk herkenbaar af zou wijken van de gangbare cocaïne die witter zou zijn en zou glinsteren.

De weinige heroïne die ik ooit in Nederland of Spanje gezien heb was bruin.
Klik om te vergroten...

Heb zelf nooit heroïne in "het echt" gezien, maar ging er toch ook van uit dat die bruin was ja.

Terzijde: Pulp Fiction is en blijft een schitterende film, dit jaar alweer 30 jaar oud.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Heb zelf nooit heroïne in "het echt" gezien, maar ging er toch ook van uit dat die bruin was ja.

Terzijde: Pulp Fiction is en blijft een schitterende film, dit jaar alweer 30 jaar oud.
Klik om te vergroten...

Op een documentaire op youtube had ik gezien dat de zuid/west kant van de V.S. Black Tar heroin zou hebben gehad and de noord/oost kant China White en dat de grens de Missippi zou zijn.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Black tar is van zeer slechte kwaliteit ,ik heb nog smack gerookt en gespoten die gewoon helder was op folie en geen zwarte streep achterliet ,dat is dan ook 30 jaar geleden.
Nu mag je blij zijn dat je in sommige landen 4% hero krijgt en de rest is versneden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Soulassasins zei:
Black tar is van zeer slechte kwaliteit ,ik heb nog smack gerookt en gespoten die gewoon helder was op folie en geen zwarte streep achterliet ,dat is dan ook 30 jaar geleden.
Nu mag je blij zijn dat je in sommige landen 4% hero krijgt en de rest is versneden.
Klik om te vergroten...
Black tar kan gewoon van goede kwaliteit zijn, alle soorten H kunnen van goede kwaliteit zijn.....


Maaar Black tar bestaat meer uit 6-MAM en minder Diacetylmorfine(heroine) dan Afghaanse Base dope of SEA #4 China white dope
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paranoize. zei:
Black tar kan gewoon van goede kwaliteit zijn, alle soorten H kunnen van goede kwaliteit zijn.....


Maaar Black tar bestaat meer uit 6-MAM en minder Diacetylmorfine(heroine) dan Afghaanse Base dope of SEA #4 China white dope
Klik om te vergroten...
Vandaar dat hij minder potent is en sterk vervuild ,heb een keer een volgetrokken spuit gezien met black tar en het zag er niet uit ,dat wil je echt niet in je aderen hebben.
  • Purity: When comparing heroin vs black tar heroin, the two are also believed to differ in purity. The purity of black tar heroin is estimated at 25 to 30 percent, while the purity of powder heroin is estimated at 41.2 percent.1
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Soulassasins zei:
Vandaar dat hij minder potent is en sterk vervuild ,heb een keer een volgetrokken spuit gezien met black tar en het zag er niet uit ,dat wil je echt niet in je aderen hebben.
  • Purity: When comparing heroin vs black tar heroin, the two are also believed to differ in purity. The purity of black tar heroin is estimated at 25 to 30 percent, while the purity of powder heroin is estimated at 41.2 percent.1
Klik om te vergroten...
Sterk vervuild heeft er niets mee te maken natuurlijk, goede kwali black tar is beter dan slechte kwali #3

En black tar is wateroplosbaar net als china white dus je kan er zelf een poeder van maken die snuifbaar is, wat voor mensen die niet zo van chinezen houden juist weer top is

Maar black tar is inderdaad maar een klein beetje H en grotendeels 6-MAM, 3-MAM en alle opium alkaloiden, wat dus wel meer een opium achtige ervaring geeft en wat meer dromerig is dan H

Sommige mensen houden daar juist van
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lemmy zei:
Is die witte heroine niet extreem gevaarlijk? en wordt die ook niet vaak als coke verkocht?
Klik om te vergroten...
Het is wel eens voorgekomen. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Amsterdam_drug_deaths

Maar een kenner zal het verschil vrij snel merken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Het is wel eens voorgekomen. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Amsterdam_drug_deaths

Maar een kenner zal het verschil vrij snel merken.
Klik om te vergroten...

Las ergens over witte heroïne in de V.S. dat er mogelijkerwijs rond 1980 al fentanyl of een andere heftige synthetische opoïde aan zou zijn toegevoegd.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soulassasins zei:
Ga alstublieft niet meer met die mensen mee ,het is nog steeds gevaarlijke handel en je gezicht word een keer herkend hoe dan ook.
Als er bonje komt zit je ertussen maat.
Klik om te vergroten...
True, ik ga dan ook echt maar soms mee 1 van me vrienden verkoopt vapes dus ik ga met hem wel s mee en heb enkele keren met echt een drugs dealer mee gerede. Is verder wel gezellig maar hun zijn meer bezig met geld verdienen waardoor ik na 1 uurtje wel weer uit de auto ben🤣
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shinyzappy zei:
True, ik ga dan ook echt maar soms mee 1 van me vrienden verkoopt vapes dus ik ga met hem wel s mee en heb enkele keren met echt een drugs dealer mee gerede. Is verder wel gezellig maar hun zijn meer bezig met geld verdienen waardoor ik na 1 uurtje wel weer uit de auto ben🤣
Klik om te vergroten...
Ok dit klinkt wel redelijk onschuldig ,iedereen heb zo zijn handeltje in rookwaar want een pakkie shag kost nu al 25 euro wat gewoon niet te doen is voor de gewone man met weekgeld bv ,het systeem maakt het ons zo moeilijk en daar ligt ook het probleem dus ik heb het schijt eraan en verkoop wat ik wil op drugs na dan.
Stuur me een paar mooie foto's van je jasjes ,ik vind het kicken met me 51e jaar haha
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi Leon, na lange tijd weer eens hier langs gegaan om eens te kijken hoe de zaken ervoor staan, ik heb die witte dope hier niet voorbij zien komen, in de jaren 80/90 kwam er nog wel eens witte chinese voorbij ( vond het niks) en zelfs roze. Maar vanaf '88 zie ik alleen de bruine variant. De kwaliteit is allang niet meer wat het geweest is, soms heeft m'n dealer nog wel eens goeie maar dat is dan meestal een week of 3 ( dan is ie op) en komt de mindere weer.
Ik heb met m'n dealer er over gesproken maar hij heeft deze ook nog niet gezien, hij krijgt zijn horse van iemand die erg dicht bij de grote hoop zit dus slechte kwaliteit heb ik van hem nooit gehad, als hij niks had kocht ik in de stad wel eens wat maar dat was echte shit!! Erg slecht maar ook niet wit....heb hem nog nooit gezien dus....
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."