#1
Klopt Paranoize, in den Haag was het vroeger heel moeilijk om in dit verstrekkings programma van heroine te komen. Maar
tegenwordig is de vergrijzing zo erg dat er veel plek in dit soort programma's is. Je kunt dan dus binnen 2 weken erin. Voorwaarde
is wel dat je langdurig heroine verslaafd bent, en al minstens 2 jaar methadon hebt, en verschillende afkick programms's hebt
doorlopen, zonder success. Kon zelf binnen 10 dagen erin, probleem was, ik snoof mijn dope en dat kon niet. Chinesen of spuiten
was de enige optie. En daar ik zwaar long patient ben en dus al zeker 25 jaar niet meer chinees was dit geen optie voor mij. En
shotten is het eind station. Dus, kon er toch niet in. Wat raar is, want of je nu shot, chineest of snuift onder toezicht, wat doet het
er toe. je verstrekken ook in poeder. Men kon geen reden opgeven waarom snuiven niet mogelijk was. Hun antwoord was;
Dat is nu eenmaal de regel, geen snuiven.
Dacht dat er regels waren om situaties te vergemakkelijken of te regelen. En wanneer de regel geen doel dient of zelfs tegenwerkt,
dan zou je verwachten dat men de regel in die situatie niet toepast. Maar nee;
Regels zijn regels,
was het antwoord. Ach ja, bureaucratie he...
Leon
(Ben nu alweer 4 jaar clean, op mijn methadon kuur na. Wat een hel is, maar dat is weer een heel ander verhaal. Want de methadon
is van zulk slechte kwaliteit tegenwoordig, dat het gewoon schandalig is. Je kunt daarover meer hier lezen, mocht je dat willen![:wink:]()
drugsforum.nl
tegenwordig is de vergrijzing zo erg dat er veel plek in dit soort programma's is. Je kunt dan dus binnen 2 weken erin. Voorwaarde
is wel dat je langdurig heroine verslaafd bent, en al minstens 2 jaar methadon hebt, en verschillende afkick programms's hebt
doorlopen, zonder success. Kon zelf binnen 10 dagen erin, probleem was, ik snoof mijn dope en dat kon niet. Chinesen of spuiten
was de enige optie. En daar ik zwaar long patient ben en dus al zeker 25 jaar niet meer chinees was dit geen optie voor mij. En
shotten is het eind station. Dus, kon er toch niet in. Wat raar is, want of je nu shot, chineest of snuift onder toezicht, wat doet het
er toe. je verstrekken ook in poeder. Men kon geen reden opgeven waarom snuiven niet mogelijk was. Hun antwoord was;
Dat is nu eenmaal de regel, geen snuiven.
Dacht dat er regels waren om situaties te vergemakkelijken of te regelen. En wanneer de regel geen doel dient of zelfs tegenwerkt,
dan zou je verwachten dat men de regel in die situatie niet toepast. Maar nee;
Regels zijn regels,
was het antwoord. Ach ja, bureaucratie he...
Leon
(Ben nu alweer 4 jaar clean, op mijn methadon kuur na. Wat een hel is, maar dat is weer een heel ander verhaal. Want de methadon
is van zulk slechte kwaliteit tegenwoordig, dat het gewoon schandalig is. Je kunt daarover meer hier lezen, mocht je dat willen
Methadon, wat een RAMP is dit, (al 3 JAAR!!!)
Heb 38 jaar heroine gebruikt en zit sinds 3 jaar op de methadon, gebruik niets bij, ( zelfs geen weed, alcohol of wat dan ook). Ik kreeg de eerste 2 jaar de methadon van Brijder (verslavingszorg). Om mij onbekende redenen veranderde Brijder elke paar maanden van methadon fabrikant, wat maakte...
drugsforum.nl