Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine is niet meer verkrijgbaar sinds 2022, raar maar waar!

Heroine is niet meer verkrijgbaar sinds 2022, raar maar waar!

63 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shinyzappy zei:
True, ik ga dan ook echt maar soms mee 1 van me vrienden verkoopt vapes dus ik ga met hem wel s mee en heb enkele keren met echt een drugs dealer mee gerede. Is verder wel gezellig maar hun zijn meer bezig met geld verdienen waardoor ik na 1 uurtje wel weer uit de auto ben🤣
Klik om te vergroten...
Ok dit klinkt wel redelijk onschuldig ,iedereen heb zo zijn handeltje in rookwaar want een pakkie shag kost nu al 25 euro wat gewoon niet te doen is voor de gewone man met weekgeld bv ,het systeem maakt het ons zo moeilijk en daar ligt ook het probleem dus ik heb het schijt eraan en verkoop wat ik wil op drugs na dan.
Stuur me een paar mooie foto's van je jasjes ,ik vind het kicken met me 51e jaar haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Leon, na lange tijd weer eens hier langs gegaan om eens te kijken hoe de zaken ervoor staan, ik heb die witte dope hier niet voorbij zien komen, in de jaren 80/90 kwam er nog wel eens witte chinese voorbij ( vond het niks) en zelfs roze. Maar vanaf '88 zie ik alleen de bruine variant. De kwaliteit is allang niet meer wat het geweest is, soms heeft m'n dealer nog wel eens goeie maar dat is dan meestal een week of 3 ( dan is ie op) en komt de mindere weer.
Ik heb met m'n dealer er over gesproken maar hij heeft deze ook nog niet gezien, hij krijgt zijn horse van iemand die erg dicht bij de grote hoop zit dus slechte kwaliteit heb ik van hem nooit gehad, als hij niks had kocht ik in de stad wel eens wat maar dat was echte shit!! Erg slecht maar ook niet wit....heb hem nog nooit gezien dus....
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb toevallig ergens begin dit jaar nog witte hero binnengekregen (voor de verzameling) via een kennis die het van het darkweb had gehaald. Was van zeer goed kwaliteit. Was getest maar weet niet meer de exacte cijfers.

Deze kennis gebruikt al jaaaaren hero (nasaal) en meestal of eigenlijk praktisch altijd bruin. Eigenlijk alleen nog te krijgen via darkweb maar ook hem lukt het steeds minder goed om hero te vinden die nog enigzins van goede kwaliteit is. Lijkt ergens dat de echte hero toch echt wat aan het uitsterven is. Maar tot ongeveer begin dit jaar was er eigenlijk nog best goed aan te komen via de darkweb als je de juiste wegen weet te bewandelen. Ergens goed dat dit aan het uitsterven is maar helaas worden daarvoor en of daardoor alleen maar nog grotere bende gebruikt zoals Fentanyl :disappointed:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Heb toevallig ergens begin dit jaar nog witte hero binnengekregen
Klik om te vergroten...
China White is aantal jaren geleden nog in Amsterdam geweest ,er zijn best wat doden gevallen onder de toeristen die het aanzagen als Sos.
Grote borden in de hoofdstad met waarschuwing dat een dealert zijn poedertje verkocht als sos.
Afghaanse bruin is hier te vinden ,maar puur voor nasaal.
Op folie brand het weg na 3 strepen op en neer was de ervaring van een maat van mijn maat.
Ik vrees voor goede bruin dat je dan beter je koffers kan pakken en een baard kan laten groeien haha.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."