#1
Ok dit klinkt wel redelijk onschuldig ,iedereen heb zo zijn handeltje in rookwaar want een pakkie shag kost nu al 25 euro wat gewoon niet te doen is voor de gewone man met weekgeld bv ,het systeem maakt het ons zo moeilijk en daar ligt ook het probleem dus ik heb het schijt eraan en verkoop wat ik wil op drugs na dan.True, ik ga dan ook echt maar soms mee 1 van me vrienden verkoopt vapes dus ik ga met hem wel s mee en heb enkele keren met echt een drugs dealer mee gerede. Is verder wel gezellig maar hun zijn meer bezig met geld verdienen waardoor ik na 1 uurtje wel weer uit de auto ben🤣
Stuur me een paar mooie foto's van je jasjes ,ik vind het kicken met me 51e jaar haha