Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine is niet meer verkrijgbaar sinds 2022, raar maar waar!

Heroine is niet meer verkrijgbaar sinds 2022, raar maar waar!

63 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
Dub SoldierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Bijzonder.
Maar zullen er nog veel mensen zijn die dope gebruiken?
De echte klassieke dope-junkies bedoel ik dan vooral.
Klik om te vergroten...
leveldesigner zei:
Wie had dit ooit gedacht, dat heroine niet meer verkocht zou worden, nergens meer. Niet in Nederland, maar ook niet in
andere Europese landen! Geloof het of niet maar sinds januari 2022 is er geen dope meer te krijgen.

Natuurlijk je kunt nog steeds dealers bellen, en die komen dan een balletje bruin afleveren. Maar dit is geen heroine, dit
is een soort van Fentanil. Eentje die bruin is en goed loopt op folie, soms door de cafeine waarmee het is versneden,
maar meestal door deze fentanil variant zelf.

Je kan het roken, snuiven en shotten. Na een paar minuten chinesen wordt je erg duf en na een kwartier kun je nog maar
amper wakken blijven. Snap nu waarom ze op die amerikaanse youtube filmpjes zo staand slapen. Want je kan gewoon niet
meer wakken blijven. Verder voel je een heel licht kalmerend effect, maar dat is dan ook alles.

De afkick van deze rotzooi is VERSCHRIKKELIJK !! Ondanks dat het niets weg heeft van heroine wordt je er wel ENORM
ziek van. Een heroine afkick is er niets bij, geloof me. Heb het zelf weken gebruikt en kreeg me toch ontwennings verschijnselen,
dat wil je niet weten! Dus, niet gebruiken deze rotzooi, want geloof me. Hiervan kom je niet makkelijk los.
En de aangename effecten zijn verwaarloosbaar. Echt waar, je kan beter een slaappil nemen, die werkt hetzelfde.

Schijnt dat de taliban sinds 2020 heroine in de ban heeft gedaan, men wil dat Afghanistan is een beter daglicht bij de rest
van europe komt te staan. En men begreep dus heel goed dat met moest stoppen met de opium plantages.

Zo jammer, want heroine was zoveel beter en lichter verslavend vergeleken met deze rotzooi.

Leon
Klik om te vergroten...
Ik was klassieke junkie van 1980-1985. In 2019 weer af en aan begonnen. Die dope van nu is inderdaad troep. Die dope uit de eighties was fenomenaal. Was ook poeder, donkerbruin en enorm sterk. Werd je echt super high van, ik spoot het. Man, de rush die je kreeg als je een shot zette...adembenemend en je werd letterlijk je stoel ingedrukt met grote kracht. Daarom was het zo moeilijk om er vanaf te komen, je wilde toch steeds weer die kick! En als je goed high was dan was het zo lekker zitten, steeds 'in slaap' vallen (knikkebollen) en dan weer bijkomen en opnieuw wegsoezen...Het afkicken afkicken was wel een hel. Jezus, wat werd je ziek als het uitgewerkt was, echt niet normaal. Heb wel gehad dat ik niet eens meer kon lopen, alles, maar dan ook alles in mn lijf zeer deed, kotsen, zweten, je leeg schijten. Koude rillingen, daarmee begon het meestal en dan was het zaak zo snel mogelijk te scoren...en dat lukte heel vaak niet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dub Soldier zei:
Ik was klassieke junkie van 1980-1985. In 2019 weer af en aan begonnen. Die dope van nu is inderdaad troep. Die dope uit de eighties was fenomenaal. Was ook poeder, donkerbruin en enorm sterk. Werd je echt super high van, ik spoot het. Man, de rush die je kreeg als je een shot zette...adembenemend en je werd letterlijk je stoel ingedrukt met grote kracht. Daarom was het zo moeilijk om er vanaf te komen, je wilde toch steeds weer die kick! En als je goed high was dan was het zo lekker zitten, steeds 'in slaap' vallen (knikkebollen) en dan weer bijkomen en opnieuw wegsoezen...Het afkicken afkicken was wel een hel. Jezus, wat werd je ziek als het uitgewerkt was, echt niet normaal. Heb wel gehad dat ik niet eens meer kon lopen, alles, maar dan ook alles in mn lijf zeer deed, kotsen, zweten, je leeg schijten. Koude rillingen, daarmee begon het meestal en dan was het zaak zo snel mogelijk te scoren...en dat lukte heel vaak niet...
Klik om te vergroten...

Heb met zo'n mijnheer in een huis gewoond, maar die spoot niet.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dub Soldier zei:
Ik was klassieke junkie van 1980-1985. In 2019 weer af en aan begonnen. Die dope van nu is inderdaad troep. Die dope uit de eighties was fenomenaal. Was ook poeder, donkerbruin en enorm sterk. Werd je echt super high van, ik spoot het. Man, de rush die je kreeg als je een shot zette...adembenemend en je werd letterlijk je stoel ingedrukt met grote kracht. Daarom was het zo moeilijk om er vanaf te komen, je wilde toch steeds weer die kick! En als je goed high was dan was het zo lekker zitten, steeds 'in slaap' vallen (knikkebollen) en dan weer bijkomen en opnieuw wegsoezen...Het afkicken afkicken was wel een hel. Jezus, wat werd je ziek als het uitgewerkt was, echt niet normaal. Heb wel gehad dat ik niet eens meer kon lopen, alles, maar dan ook alles in mn lijf zeer deed, kotsen, zweten, je leeg schijten. Koude rillingen, daarmee begon het meestal en dan was het zaak zo snel mogelijk te scoren...en dat lukte heel vaak niet...
Klik om te vergroten...

Heftig om te lezen.
Heb een half jaartje vanuit defensie op straat gewerkt in Amsterdam. In de methadon verstrekking. Wat je daar hoorde is precies wat jij zei
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
De begin jaren 90 was het nog erg heftig spul,soms drukte ik de spuit maar half leeg en dan was ik al weg eigenlijk en zat ik daar met die naald nog in me arm en donderde naar voren om daar vervolgens nog een uur of 6 te liggen ,alsof je in de baarmoeder zit van je moeder lekker warm en intens high.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
De begin jaren 90 was het nog erg heftig spul,soms drukte ik de spuit maar half leeg en dan was ik al weg eigenlijk en zat ik daar met die naald nog in me arm en donderde naar voren om daar vervolgens nog een uur of 6 te liggen ,alsof je in de baarmoeder zit van je moeder lekker warm en intens high.
Klik om te vergroten...
"een warm bad"; zei mijn huisgenoot.

Wat een ellende, die heroïne.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Las ergens over witte heroïne in de V.S. dat er mogelijkerwijs rond 1980 al fentanyl of een andere heftige synthetische opoïde aan zou zijn toegevoegd.
Klik om te vergroten...
Heb een docu gezien over Amerikaanse heroine,het spul is uiterst slecht en indd er zitten syntetische opioids in ,ik weet nog heel goed dat een jonge gebruiker iets zij tegen een ervaren gebruiker "why is it turning brown ? because its fucking good" was het antwoord en zat daar met een heldere waterachtige substantie in zijn arm, en liet het zitten ,niet omdat hij zo stoned was maar om later door te drukken om maar iets te voelen.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
"een warm bad"; zei mijn huisgenoot.

Wat een ellende, die heroïne.
Klik om te vergroten...
Ja klote man ,ik moest 4 keer schotten om de dag door te komen en soms midden in de nacht omdat ik dan ziek wakker werd en als ik niets had lag ik na een paar uur al lam ,kon me letterlijk niet meer bewegen van de pijn.
Soms kwam me maat dan om me wat te laten roken op folie en dan kwam ik weer bij en dan moest ik snel zijn om de eerste weer te zetten en dan was alles koek en ei.
Ik snap nog steeds niet dat ik daar mee weg gekomen ben en hier nog zit.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Even een vraagje beetje off topic. Voor de mensen die echt afhankelijk zijn geweest van de heroine, hoe blijf je altijd maar zorgen dat je niet ziek wordt of dergelijke? Want je moet het ook kunnen financieren of hoe moet ik dit een beetje zien?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shinyzappy zei:
Even een vraagje beetje off topic. Voor de mensen die echt afhankelijk zijn geweest van de heroine, hoe blijf je altijd maar zorgen dat je niet ziek wordt of dergelijke? Want je moet het ook kunnen financieren of hoe moet ik dit een beetje zien?
Klik om te vergroten...
Ga je iets vertellen waar je blijkbaar van gaat schrikken ,een zieke junk in die tijd was tot alles in staat om maar een beetje smack te kunnen krijgen.
Het varieerde van inbraak in auto's en huizen ,dit waren maar lichte vergrijpen ,ripdeals en zelfs moord en liquideren was de orde van de dag in mijn stad om maar aan het spul te komen.
Ik onderhield mijn hero habid met het verkopen van coke ,maar coke was ook een aanstichter tot moord en doodslag.
Je kon toen de kogel al krijgen bij een schuld van 2 gram ,ja belachelijk he maar het moest en het werd ook gedaan.
Ik heb er diverse kogelgaten en steekwonden aan overgehouden ,1 keer in me been geschoten en 1 keer in me linker onderarm ,ook nog van achter in me long gestoken waarbij ik nog even kon terug vechten voor ik in elkaar zakte nog diverse steekwonden in me armen en handen.
Thug life..
Hieronder een foto van mijn linker arm ,een paar flinke steekwonden en een klein caliber kogelgat 5.5mm ofwel .22
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soulassasins zei:
Ga je iets vertellen waar je blijkbaar van gaat schrikken ,een zieke junk in die tijd was tot alles in staat om maar een beetje smack te kunnen krijgen.
Het varieerde van inbraak in auto's en huizen ,dit waren maar lichte vergrijpen ,ripdeals en zelfs moord en liquideren was de orde van de dag in mijn stad om maar aan het spul te komen.
Ik onderhield mijn hero habid met het verkopen van coke ,maar coke was ook een aanstichter tot moord en doodslag.
Je kon toen de kogel al krijgen bij een schuld van 2 gram ,ja belachelijk he maar het moest en het werd ook gedaan.
Ik heb er diverse kogelgaten en steekwonden aan overgehouden ,1 keer in me been geschoten en 1 keer in me linker onderarm ,ook nog van achter in me long gestoken waarbij ik nog even kon terug vechten voor ik in elkaar zakte nog diverse steekwonden in me armen en handen.
Thug life..
Hieronder een foto van mijn linker arm ,een paar flinke steekwonden en een klein caliber kogelgat 5.5mm ofwel .22
Klik om te vergroten...
Jezus , dit is idd iets wat ik niet had verwacht dat dat zo gaat in sommige/meeste gevallen, ik neem aan dat het verslaafd raken natuurlijk in stages gaat. Heroine gebruiken wanneer je nog geld hebt, vervolgens coke of iets dergelijks gaat verkopen om zo de boel bij mekaar te houden.
ik moet er zelf niet aan denken om dit ook maar mee te maken… een steekwond zou ik niet willen voelen dan heb ik liever een schotwond😅 neem aan dat de pijn alsnog later komt maar alsnog. Ik neem aan dat je situatie nu verbeterd is aan de klok om je pols te zien🙃😉
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shinyzappy zei:
Jezus , dit is idd iets wat ik niet had verwacht dat dat zo gaat in sommige/meeste gevallen, ik neem aan dat het verslaafd raken natuurlijk in stages gaat. Heroine gebruiken wanneer je nog geld hebt, vervolgens coke of iets dergelijks gaat verkopen om zo de boel bij mekaar te houden.
ik moet er zelf niet aan denken om dit ook maar mee te maken… een steekwond zou ik niet willen voelen dan heb ik liever een schotwond😅 neem aan dat de pijn alsnog later komt maar alsnog. Ik neem aan dat je situatie nu verbeterd is aan de klok om je pols te zien🙃😉
Klik om te vergroten...
Ik hang inderdaad vol met goud ,eerlijk verdient met een full time baan bij de philips ,intussen ben ik 80/100 afgekeurd en geniet nu van me pensioen zowel als dealer/junk als harde werker.
Ik ben inmiddels alweer 30 jaar clean ,vraag niet hoe maar ik ben nog steeds clean en ben sterker dan ooit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Ik hang inderdaad vol met goud ,eerlijk verdient met een full time baan bij de philips ,intussen ben ik 80/100 afgekeurd en geniet nu van me pensioen zowel als dealer/junk als harde werker.
Ik ben inmiddels alweer 30 jaar clean ,vraag niet hoe maar ik ben nog steeds clean en ben sterker dan ooit.
Klik om te vergroten...
Mooi om te horen man, ik zie ook een aus op je profiel foto🤌 ik doe met je mee… mocht iemand me spotten op eindhoven centraal of iets ooit in deze outfit zeg ff hallo😆image.jpg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Soulassasins zei:
Ik hang inderdaad vol met goud ,eerlijk verdient met een full time baan bij de philips ,intussen ben ik 80/100 afgekeurd en geniet nu van me pensioen zowel als dealer/junk als harde werker.
Klik om te vergroten...
Deal je wel nog steeds?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Shinyzappy zei:
Mooi om te horen man, ik zie ook een aus op je profiel foto🤌 ik doe met je mee… mocht iemand me spotten op eindhoven centraal of iets ooit in deze outfit zeg ff hallo😆Bekijk bijlage 61077
Klik om te vergroten...
Gabber ben je niet voor even maar voor heel je leven haha
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shinyzappy zei:
Deal je wel nog steeds?
Klik om te vergroten...
Nee dealen is uit ten boze ik ben daar ook mee gekapt 30 jaar geleden ,en er heel uitgekomen wat vaak niet het geval was omdat je "teveel" wist
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soulassasins zei:
Nee dealen is uit ten boze ik ben daar ook mee gekapt 30 jaar geleden ,en er heel uitgekomen wat vaak niet het geval was omdat je "teveel" wist
Klik om te vergroten...
Idd dat is vaak het geval dat je”teveel “ ik kijk zelf een beetje mee met hoe kennissen van me dealen, rijd wel s een avondje mee maar daar blijft het ook bij. En dealen in de jaren 1990/2000~ was ook een heel andere wereld als nu… maar echt mooi om te lezen dat je je zelf zo om hoog hebt kunnen hijsen💪🏻
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shinyzappy zei:
Idd dat is vaak het geval dat je”teveel “ ik kijk zelf een beetje mee met hoe kennissen van me dealen, rijd wel s een avondje mee maar daar blijft het ook bij. En dealen in de jaren 1990/2000~ was ook een heel andere wereld als nu… maar echt mooi om te lezen dat je je zelf zo om hoog hebt kunnen hijsen💪🏻
Klik om te vergroten...
Dank je ik waardeer je bericht ook heel erg ,het blijft een strijd en sommige dingen moet je mee in het graf nemen ,that's the way it is ,ik leef nog steeds met een "zwijgplicht "maar daar kan ik mee leven ,mijn vijanden zijn allemaal dood dus ik word niet meer opgejaagd als een wild dier .
Je heb een hele strakke aussie aan en wees er zuinig op ,die van mij zijn de retro jaren 90 ausies en in beperkte oplagen gemaakt 30 stuks wereldwijd.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Shinyzappy zei:
Idd dat is vaak het geval dat je”teveel “ ik kijk zelf een beetje mee met hoe kennissen van me dealen, rijd wel s een avondje mee maar daar blijft het ook bij. En dealen in de jaren 1990/2000~ was ook een heel andere wereld als nu… maar echt mooi om te lezen dat je je zelf zo om hoog hebt kunnen hijsen💪🏻
Klik om te vergroten...
Ga alstublieft niet meer met die mensen mee ,het is nog steeds gevaarlijke handel en je gezicht word een keer herkend hoe dan ook.
Als er bonje komt zit je ertussen maat.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
Gabber ben je niet voor even maar voor heel je leven haha
Klik om te vergroten...
Zekers😁
Soulassasins zei:
Dank je ik waardeer je bericht ook heel erg ,het blijft een strijd en sommige dingen moet je mee in het graf nemen ,that's the way it is ,ik leef nog steeds met een "zwijgplicht "maar daar kan ik mee leven ,mijn vijanden zijn allemaal dood dus ik word niet meer opgejaagd als een wild dier .
Je heb een hele strakke aussie aan en wees er zuinig op ,die van mij zijn de retro jaren 90 ausies en in beperkte oplagen gemaakt 30 stuks wereldwijd.
Klik om te vergroten...
idd daar heb je gelijk in. Deze aus is ook nog niet zo oud. Heb 2 jasjes van cavello die zijn wel 90s zal later wel ff in pm een foto sturen als je dat goed vind👍🏻
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soulassasins zei:
Ga alstublieft niet meer met die mensen mee ,het is nog steeds gevaarlijke handel en je gezicht word een keer herkend hoe dan ook.
Als er bonje komt zit je ertussen maat.
Klik om te vergroten...
True, ik ga dan ook echt maar soms mee 1 van me vrienden verkoopt vapes dus ik ga met hem wel s mee en heb enkele keren met echt een drugs dealer mee gerede. Is verder wel gezellig maar hun zijn meer bezig met geld verdienen waardoor ik na 1 uurtje wel weer uit de auto ben🤣
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."