#1
Bijzonder.
Maar zullen er nog veel mensen zijn die dope gebruiken?
De echte klassieke dope-junkies bedoel ik dan vooral.
Ik was klassieke junkie van 1980-1985. In 2019 weer af en aan begonnen. Die dope van nu is inderdaad troep. Die dope uit de eighties was fenomenaal. Was ook poeder, donkerbruin en enorm sterk. Werd je echt super high van, ik spoot het. Man, de rush die je kreeg als je een shot zette...adembenemend en je werd letterlijk je stoel ingedrukt met grote kracht. Daarom was het zo moeilijk om er vanaf te komen, je wilde toch steeds weer die kick! En als je goed high was dan was het zo lekker zitten, steeds 'in slaap' vallen (knikkebollen) en dan weer bijkomen en opnieuw wegsoezen...Het afkicken afkicken was wel een hel. Jezus, wat werd je ziek als het uitgewerkt was, echt niet normaal. Heb wel gehad dat ik niet eens meer kon lopen, alles, maar dan ook alles in mn lijf zeer deed, kotsen, zweten, je leeg schijten. Koude rillingen, daarmee begon het meestal en dan was het zaak zo snel mogelijk te scoren...en dat lukte heel vaak niet...Wie had dit ooit gedacht, dat heroine niet meer verkocht zou worden, nergens meer. Niet in Nederland, maar ook niet in
andere Europese landen! Geloof het of niet maar sinds januari 2022 is er geen dope meer te krijgen.
Natuurlijk je kunt nog steeds dealers bellen, en die komen dan een balletje bruin afleveren. Maar dit is geen heroine, dit
is een soort van Fentanil. Eentje die bruin is en goed loopt op folie, soms door de cafeine waarmee het is versneden,
maar meestal door deze fentanil variant zelf.
Je kan het roken, snuiven en shotten. Na een paar minuten chinesen wordt je erg duf en na een kwartier kun je nog maar
amper wakken blijven. Snap nu waarom ze op die amerikaanse youtube filmpjes zo staand slapen. Want je kan gewoon niet
meer wakken blijven. Verder voel je een heel licht kalmerend effect, maar dat is dan ook alles.
De afkick van deze rotzooi is VERSCHRIKKELIJK !! Ondanks dat het niets weg heeft van heroine wordt je er wel ENORM
ziek van. Een heroine afkick is er niets bij, geloof me. Heb het zelf weken gebruikt en kreeg me toch ontwennings verschijnselen,
dat wil je niet weten! Dus, niet gebruiken deze rotzooi, want geloof me. Hiervan kom je niet makkelijk los.
En de aangename effecten zijn verwaarloosbaar. Echt waar, je kan beter een slaappil nemen, die werkt hetzelfde.
Schijnt dat de taliban sinds 2020 heroine in de ban heeft gedaan, men wil dat Afghanistan is een beter daglicht bij de rest
van europe komt te staan. En men begreep dus heel goed dat met moest stoppen met de opium plantages.
Zo jammer, want heroine was zoveel beter en lichter verslavend vergeleken met deze rotzooi.
Leon
