Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMelding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

382 antwoorden
94 weergaven
18-5-2026
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#1
cutepool zei:
Nog nooit problemen met HC gehad, behalve dat hun dissos flink versneden zijn met menthol crystals en weet ik veel wat.
Klik om te vergroten...
Ik ken redelijk wat vrienden die via die vendor hun meuk bestellen. Maar dat zijn ook niet altijd goeie ervaringen geweest. Denk dat de waarschuwing op zijn plaats is.

In het begin toen de site nog niet zo lang bestond en een advertentie had op partyflock was hun kwaliteit over het algemeen een stuk hoger.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er 2x besteld en 0 problemen. Ook niet qua contact.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thunderdome zei:
Denk dat de waarschuwing op zijn plaats is.
Klik om te vergroten...
Mee eens. Mijn ervaring hoef is niet representatief voor iedereen.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gebruiker 0012685732 zei:
zal er nog veel meer te zeggen zijn over dit onderwerp nu..
of mag ik al overgaan tot het maken grapjes..?

of mss een topic aanmaken?
fictieve foute vendor namen:
Klik om te vergroten...

Is dat topic er ooit nog van gekomen? Ik ben daar op zich ook wel voor te porren..
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Lieve drugs-gekkies, beste leden,

Gelukkig hebben de meeste leden goede ervaringen met Vendors van Research Chemicals (RC's). Toch krijgen we af en toe meldingen binnen over Vendors die onbetrouwbaar zouden zijn om verschillende redenen. Het kan gaan om niet leveren, de verkeerde stof of dosering leveren etc. Zoals jullie weten is het tegen de forumregels om RC vendors te noemen of links te plaatsen. Deze regel is er met name om reclame te voorkomen. Deze regel blijft van kracht. We willen als forum onze leden wel kunnen waarschuwen voor eventuele gevaarlijke situaties en serieus onbetrouwbare vendors. Vandaar dat we het volgende hebben bedacht.

We willen jullie via deze post laten weten dat we vanaf nu jullie meldingen over onbetrouwbare vendors graag ontvangen via PB of de meldingsknop. Geef hierbij duidelijk aan om welke vendor het gaat en waarom deze vendor volgens jou gevaarlijk of onbetrouwbaar is. Wij maken op het modforum een apart topic hiervoor en verzamelen daar jullie meldingen. Als er dan Vendors blijken te zijn waar veel klachten over komen kunnen wij een waarschuwing op het forum plaatsen. Hierbij gaan we niet over 1 nacht ijs. Verwacht dus niet meteen een actie of reactie als je een melding hebt gemaakt. Pas als er echt een duidelijk negatief beeld ontstaat over een vendor gaan we waarschuwen.

We hopen dat jullie op deze manier zo veilig mogelijk kunnen genieten van al het leuks en lekkers dat online te bestellen is :wink:

In het kort:
1) Vendors noemen op het forum blijft verboden
2) Heb je te maken met een gevaarlijke/onbetrouwbare vendor laat dit weten via PB of melding
3) Als het beeld ontstaat dat een vendor serieus onbetrouwbaar/gevaarlijk is plaatsen wij een openbare waarschuwing over deze vendor

Groet (namens het modteam)
Eik
Klik om te vergroten...
ik heb 2 goede vendors waar ik de naam dus niet van noemen maar nooit problemen gehad dus ben ook niet op zoek naar andere.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is het nut van f i c t i e ve foute vendor namen?
Gelet op het woord:. fictief?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Danny46 zei:
ja doei huisarts als ik over 2 weken nog niet slaap:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Praat jij altijd tegen jezelf?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Danny46 zei:
ik heb 2 goede vendors waar ik de naam dus niet van noemen maar nooit problemen gehad dus ben ook niet op zoek naar andere.
Klik om te vergroten...
ja doei huisarts als ik over 2 weken nog niet slaap:tearsofjoy:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Praat jij altijd tegen jezelf?
Klik om te vergroten...
Wat zeg ik dan?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Danny46 zei:
ik heb 2 goede vendors waar ik de naam dus niet van noemen maar nooit problemen gehad dus ben ook niet op zoek naar andere.
Klik om te vergroten...
Je hebt maar één levering nodig waaruit het tegendeel blijkt om deze veronderstelling onderuit te halen. Als je je bestelde rc's niet laat testen dan is de kans ook aanwezig dat de middelen wel vervuild zijn met bijvoorbeeld inactieve (grond)stoffen, maar dat je het niet doorhebt omdat je alleen maar let op de subjectieve effecten.

nl.wikipedia.org

Falsifieerbaarheid - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Praat jij altijd tegen jezelf?
Klik om te vergroten...
wij praten altijd tegen onszelf:)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Danny46 zei:
wij praten altijd tegen onszelf:)
Klik om te vergroten...

Dag danny, denny en donnie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Praat jij altijd tegen jezelf?
Klik om te vergroten...

Jij niet dan.....? 😳
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik waardeer je uitleg , en maakt dat ik het beter begrijp, dankjewel
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ennn weer ontopic graag!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cardboard zei:
Gevaarlijke desinformatie.
Als jij denkt dat je stofje werkzaam is vanaf 20 mg, alleen heeft de vendor zich vergist met zakjes labelen en het stofje is werkelijk iets heel anders wat al vanaf 1mg werkt, ben je de sjaak. Of dood.
Klik om te vergroten...
Precies!
Daarom blijf ik zelf ook ver weg van zeer potente rc’s zoals bv Flunitrazolam, Flubrotizolam of andere stoffen die op minder dan 1 mg al heel veel effect geven.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Danny46 zei:
ben ik het niet mee eens.zolang niet spuit is er niks aan de hand
Klik om te vergroten...
Wanneer stop jij met trollen?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Cardboard zei:
Gevaarlijke desinformatie.
Als jij denkt dat je stofje werkzaam is vanaf 20 mg, alleen heeft de vendor zich vergist met zakjes labelen en het stofje is werkelijk iets heel anders wat al vanaf 1mg werkt, ben je de sjaak. Of dood.
Klik om te vergroten...
daar zit wel wat in maar ben nogal roekeloos beschermengeltjes draaien overuren bij mij
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Wanneer stop jij met trollen?
Klik om te vergroten...
wss na vandaag want ze willen mn kies trekken heb toch gekozen voor een specialist kosten 800 euro danku wel mn zus zei wellicht tijd om je leefstijl te veranderen, de tandarts kan het zelfs niet verhelpen allemaal door drugsgebruik totale verotting van mn gebit.nu ff tot morgen aan de paracetamol en ibuprofen 600 . niet alleen je lichaam gaat verrot maar blijkbaar ook je gebit en poets toch best goed.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Danny46 zei:
daar zit wel wat in maar ben nogal roekeloos beschermengeltjes draaien overuren bij mij
Klik om te vergroten...
Maar met zulke desinformatie op het forum verspreiden mag je dus stoppen. De meeste mensen maakt het namelijk wél uit of ze in het ziekenhuis wakker worden.

En nu weer ontopic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."