#1
Nog nooit problemen met HC gehad, behalve dat hun dissos flink versneden zijn met menthol crystals en weet ik veel wat.
Nooit problemen maar het gene jij vermeld lijkt mij op zich al een dik probleem 😅.
Nog nooit problemen met HC gehad, behalve dat hun dissos flink versneden zijn met menthol crystals en weet ik veel wat.
Daar heb je echt een heel goed punt!Ik weet niet of het nu wel zo handig is dat anderen dan moderators iets in dit topic kunnen posten.
Want nu krijg je gewoon een uitgebreide user-review van deze vendor en dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Zolang het maar enkel over deze vendor gaat, en dan niet specifiek in detail vind ik het opzich niet verkeerd.Ik weet niet of het nu wel zo handig is dat anderen dan moderators iets in dit topic kunnen posten.
Want nu krijg je gewoon een uitgebreide user-review van deze vendor en dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Altijd goede ervaringen gehad, behalve een keer iets besteld (slaap snoepje) waar ik uiteindelijk mega hard van ging trippen. Toen ik vroeg wat er gebeurd kon zijn was het: oh maar dat kan helemaal niet.Voor de vendor "Homechemistry" wil ik wel een korte publieke waarschuwing afgeven.
Das echt kut als je van 'benzo's gaat trippen zo net voor het slapen gaan😂🤣😂Altijd goede ervaringen gehad, behalve een keer iets besteld (slaap snoepje) waar ik uiteindelijk mega hard van ging trippen. Toen ik vroeg wat er gebeurd kon zijn was het: oh maar dat kan helemaal niet.
Dus deze middelvinger is voor de vendor
Klopt. Maar het is ergens inderdaad wel vreemd dat vendors niet vermeld mogen worden, maar wanneer een vendor binnen leden van dit forum als onbetrouwbaar of gevaarlijk wordt beschouwd, dit wel mag. Ik vind het goed dat dit hier nu kan om te waarschuwen, maar nu wordt een vendor wel met toenaam benoemd, terwijl een 'goede' vendor niet besproken kan en mag worden. Die regel begrijp ik overigens volledig want dan zou je, zoals in andere topics al besproken is, (positieve) reclame kunnen krijgen doordat men profielen aanmaakt die namens een vendor spreken.Zol
Zolang het maar enkel over deze vendor gaat, en dan niet specifiek in detail vind ik het opzich niet verkeerd.
Het zou inderdaad wat anders worden mocht iedereen plots alle vendors beginnen belichten. Dit topic is ook de enige plaats waar mensen hun mening kunnen geven over deze vendor.
Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen.Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
daarom gewoon lekker ,met creditcard betalenDe ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Iedem hiero, ookal krijg ik wel nog sporadisch contact via email.Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
OpmNet nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijkMaar met zulke desinformatie op het forum verspreiden mag je dus stoppen. De meeste mensen maakt het namelijk wél uit of ze in het ziekenhuis wakker worden.
En nu weer ontopic.
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."