Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMelding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

382 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
cutepool zei:
Nog nooit problemen met HC gehad, behalve dat hun dissos flink versneden zijn met menthol crystals en weet ik veel wat.
Klik om te vergroten...

Nooit problemen maar het gene jij vermeld lijkt mij op zich al een dik probleem 😅.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo is het ook, daarom bestel ik er niet meer. Alle andere dingen waren altijd prima maar 2fdck en DCK 😨🤢🤮
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet of het nu wel zo handig is dat anderen dan moderators iets in dit topic kunnen posten.

Want nu krijg je gewoon een uitgebreide user-review van deze vendor en dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proxima zei:
Ik weet niet of het nu wel zo handig is dat anderen dan moderators iets in dit topic kunnen posten.

Want nu krijg je gewoon een uitgebreide user-review van deze vendor en dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Klik om te vergroten...
Daar heb je echt een heel goed punt!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zol
Proxima zei:
Ik weet niet of het nu wel zo handig is dat anderen dan moderators iets in dit topic kunnen posten.

Want nu krijg je gewoon een uitgebreide user-review van deze vendor en dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Klik om te vergroten...
Zolang het maar enkel over deze vendor gaat, en dan niet specifiek in detail vind ik het opzich niet verkeerd.
Het zou inderdaad wat anders worden mocht iedereen plots alle vendors beginnen belichten. Dit topic is ook de enige plaats waar mensen hun mening kunnen geven over deze vendor.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Voor de vendor "Homechemistry" wil ik wel een korte publieke waarschuwing afgeven.
Klik om te vergroten...
Altijd goede ervaringen gehad, behalve een keer iets besteld (slaap snoepje) waar ik uiteindelijk mega hard van ging trippen. Toen ik vroeg wat er gebeurd kon zijn was het: oh maar dat kan helemaal niet.

:flipping1:Dus deze middelvinger is voor de vendor
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Altijd goede ervaringen gehad, behalve een keer iets besteld (slaap snoepje) waar ik uiteindelijk mega hard van ging trippen. Toen ik vroeg wat er gebeurd kon zijn was het: oh maar dat kan helemaal niet.

:flipping1:Dus deze middelvinger is voor de vendor
Klik om te vergroten...
Das echt kut als je van 'benzo's gaat trippen zo net voor het slapen gaan😂🤣😂
Denk je nu wel dat je weet welk middel t was?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Zol
Zolang het maar enkel over deze vendor gaat, en dan niet specifiek in detail vind ik het opzich niet verkeerd.
Het zou inderdaad wat anders worden mocht iedereen plots alle vendors beginnen belichten. Dit topic is ook de enige plaats waar mensen hun mening kunnen geven over deze vendor.
Klik om te vergroten...
Klopt. Maar het is ergens inderdaad wel vreemd dat vendors niet vermeld mogen worden, maar wanneer een vendor binnen leden van dit forum als onbetrouwbaar of gevaarlijk wordt beschouwd, dit wel mag. Ik vind het goed dat dit hier nu kan om te waarschuwen, maar nu wordt een vendor wel met toenaam benoemd, terwijl een 'goede' vendor niet besproken kan en mag worden. Die regel begrijp ik overigens volledig want dan zou je, zoals in andere topics al besproken is, (positieve) reclame kunnen krijgen doordat men profielen aanmaakt die namens een vendor spreken.

Beetje dubbel dit topic wat dat betreft...
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb 1 keer bij HC 5mapb geprobeerd . Mega ziek van geweest. Maargoed dat er een waarschuwing word afgegeven.
y
yelliumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is of was dus m'n vaste.
Opmerkingen of testen over benzo's gewees?..

3mmc was niet hetdlfde
Bromazepa.. geef effect te merken.
Dicclazepam is de enige die mij bevalt. En bij een veel te hoge dosering.. flubri heb ik helse afkick. Allemaal net niet. Maar als eti's die niets deden
5mp helemaal niets.slecht zicht
2fa een boost, toch? Of placebo.
Diclazepam om gister 21.00.genomen. meer dan 17 op. Werd wakker om 3.00 nog uren genoeg van genoten van een benzo roes.
Bestempel dit gebruik maat met goed of fout.
Deze vendors doen dat ook niet.

Een klantenservice moet toch kunnen bewijzen hoe er getest is en wat eruit kwam....
Al maakt iemand mozaïek van platgeslagen kristallen.

Gebruikt 3mmc als wcschoonschrubbeer

Punt is als mensen foto's en formulieren van een koop staande Ferrari.. Bedrieg je mensen als je enen fiat panda aflevert en bijft ontkennen. Wie
Zwijgt..



Dus werkt het spul niet of heel verkeerd..Dan verkoopt hij dus totaalachtige chemische structuur(help hoe heet dat) dan hjj beweert.
y
yelliumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
Klik om te vergroten...
Hoe doe je dat precies? Sta te popelen om een rapportje in te dienen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
De ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
De ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...
Klik om te vergroten...
daarom gewoon lekker ,met creditcard betalen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
yellium zei:
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Klik om te vergroten...
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
yellium zei:
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Klik om te vergroten...
Iedem hiero, ookal krijg ik wel nog sporadisch contact via email.
Wacht al een abnormaal lange tijd en krijg maar het antwoord van "wacht nog ff, komt wel joh", en dan zie ik ze een weekje later verschijnen op de grootste website van research chemical vendor reviews waar ze nu als scammers vermeld worden. Is zelfs maar de derde totnu die actief scamt maar ik zit wel met de peren haha, gewoon rot omdat hij selectief scammed en soms wel effectief levert.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.
Klik om te vergroten...
Opm
Wat gebeurt er met de informatie die wij geven?
Wordt er vanuit de staf van DF contact opgenomen met de vendor of zoiets dergelijks?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Maar met zulke desinformatie op het forum verspreiden mag je dus stoppen. De meeste mensen maakt het namelijk wél uit of ze in het ziekenhuis wakker worden.

En nu weer ontopic.
Klik om te vergroten...
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijk
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Danny46 zei:
Ik heb niet gezegd dat mij dat niet uit maakt ik word namelijk het liefst wakker in mijn eigen bed of bij een leuke vrouw mag ook natuurlijk
Klik om te vergroten...

@Mevrouw Pløp maak die jongen zijn dromen ff waar.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is het melding waardig als je dingen verkeerd gelabeld binnen krijgt is al 2 x gebeurd bij de zelfde vendor

1 x 4homet als 2cbfly
En
1 x 5meodmt als 2mmc

5meodmt kan je aan dood gaan als ik er dan vanuit gaat dat het 2mmc is kan het wel levensgevaarlijk zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."