Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMelding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

382 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHBismijnietdebaas zei:
Ik kan je de link geven naar alle betrouwbare en ook naar degene die die blotters verkoopt ( de foute ) .
Klik om te vergroten...

Helaas is het noemen van vendors in het algemeen niet toegestaan op het forum, dus dan zou het niet eerlijk zijn als we een uitzondering gaan maken voor mods. Dat wij dan dus wel een lijst zouden krijgen met namen van betrouwbare vendors en de andere leden niet... Wij moeten ons gewoon aan dezelfde regels houden.

Maar we hebben destijds besloten om een uitzondering te maken voor het melden van onbetrouwbare of gevaarlijke vendors in het kader van harm reduction, dus als je ons via een melding kunt sturen welke vendors volgens jou niet deugen, dan zou dat heel fijn zijn. Zet er dan ook duidelijk bij waarom.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik sprak net iemand die besteld bij x en die heeft maar 30% werkzame stof in hun producten. Echte afzetters, whatsapp als support lelijke website’ schuldsanering, kvk en bankrekening proberen geheim te houden. Zegt genoeg.

ik betaal 80 eu 2 gr 3-fa 97% en bij hun betaal je 2,25gr 40 euro voor waspoeder, hun spul ruikt niet eens chemisch. Amfetamine stinkt altijd.

Speaking off.. neem ff 20mg lijntje ben k wel ff zoet mee 😂
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Helaas is het noemen van vendors in het algemeen niet toegestaan op het forum, dus dan zou het niet eerlijk zijn als we een uitzondering gaan maken voor mods.
Klik om te vergroten...
maar een groothandel laboratorium is geen echte vendor.. ;p
Ze hebben wel verified vendors met hun producten maar die wou k niet zeggen ^^
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#4
GHBismijnietdebaas zei:
6-apb is er niet eens meer
Klik om te vergroten...

Is echt makkelijk te vinden nog, is wel een tijdje weggeweest moet ik zeggen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#5
GHBismijnietdebaas zei:
maar een groothandel laboratorium is geen echte vendor.. ;p
Ze hebben wel verified vendors met hun producten maar die wou k niet zeggen ^^
Klik om te vergroten...
En dat maakt het ook de waarheid? Ik vind de werkwijze van de groothandel/lab welke jij volgens mij denkt te bedoelen een beetje een rare reptielenreputatie hebben. Op google kom je hun handelsnaam enorm vaak tegen in allerlei bij elkaar geraapte berichten en reposts van hier tot Tokio. Alleen maar om een beetje naamsbekendheid te werven overal je bedrijfsnaam bijpleuren om google links te genereren... beetje dubieus. Twijfel ook nog of het een echt lab betreft en ook maar een 'reseller' is van stofjes.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHBismijnietdebaas zei:
6-apb is er niet eens meer
Klik om te vergroten...
6-APB is er wel nog.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
6-APB is er wel nog.
Klik om te vergroten...
Breng maar naar test centrum.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
GHBismijnietdebaas zei:
Breng maar naar test centrum.
Klik om te vergroten...
Zodra ik kan, zeker.
Is namelijk van 1 van de bekendste vendors...Het zou mij verbazen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een RC vendor die niet naar NL verstuurd maar wel enkel POST NL als tracking optie heeft. Lijkt me sketchy ass fuck.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
GHBismijnietdebaas zei:
Of ze mogen het nief van de andere vendor.
Klik om te vergroten...

Jij zegt soms eigenaardige dingen 🤣
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#11
🐺PsyTekz zei:
Een RC vendor die niet naar NL verstuurd maar wel enkel POST NL als tracking optie heeft. Lijkt me sketchy ass fuck.
Klik om te vergroten...
Of ze mogen het nief van de andere vendor.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat word er onder vendor verstaan?
Handelaren in RC's dus..
Maar dealers op darkweb wo4den tegenwoordig ook als vendor aangeduid.
Dus is een normale dealer ook een vendor?
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#13
🐺PsyTekz zei:
Jij zegt soms eigenaardige dingen 🤣
Klik om te vergroten...
Het is wel zo bij 1 de ene vendor is voor ons landje en de andere coor t buitenland
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
En dan dit nog even.
Lijkt mij een waarschuwing waardig.
Er is een ( vrij nieuwe) vendor, en deze begint met andere vendors enorm af te kraken.
Hun producten zouden veel te duur, en onzuiver zijn.
Verder lezende beweert deze vendor dat hij "ketamine" verkoopt.
Wat dus niet kan.
Nog wat verder lezende blijkt, dat deze winkel in wezen 2fdck bedoelt bij zijn terminologie over ketamine.
Nou, als je als chemicus het verschil tussen die twee nog niet eens weet, en als pruim op de taart daarvoor een prijs hanteert die meer dan 100% hoger ligt, dan bij het overgrote deel van de andere vendors, dan sta je er bij mij erg verkeerd op, naast het feit dat mijn vertrouwen volledig weg is.
Verdampt als spiritus op een stoeptegel in de zon!
Koekebakkers...

Ik neem aan dat deze tekst legaal is hier op DF.
Zo niet, graag mij even melden...
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Hun producten zouden veel te duur, en onzuiver zijn.
Verder lezende beweert deze vendor dat hij "ketamine" verkoopt.
Klik om te vergroten...
Volgensmij heeft dit een makkelijk te verklaren reden. Naast dat je het vertrouwen wekt van potentiële klanten (jij als vendor bent mensen aan het behoeden voor slechte praktijken, maar JIJ doet het natuurlijk wèl goed), hoef je maar ‘vendor x’ te googelen en je komt op de pagina van vendor y.
Ze gebruiken elkaars namen kort op hun website/beschrijving zodat ze eerder gevonden worden op Google. Ik heb er wel meer gezien. Sommige die ook gewoon een pagina aan maken met een gigantische lijst vol met allemaal termen die te maken hebben met RC’s... Incl. vrijwel elke enigszins populaire vendor. 🤣
Best een trieste bedoening maar goed.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind de definitie van 'betrouwbare vendor' best wel moeilijk.
Waar de meesten aan denken, en wellicht het enige echte belangrijke vinden, is een verkopende partij die zuiver product verkoopt, en geen bunk.
Maar het is natuurlijk een stuk breder, zo vind ik zelf ook best belangrijk dat als je een vraag stelt via de mail, er ook antwoord op komt.
En de levertijden goed zijn.
Kan me voorstellen dat als je met inkoppertjes komt 'weten jullie al iets meer over de voorgenomen ban op RC's ?' je geen antwoord krijgt.
Verkijk je er niet op hoeveel tijd er in customer service en aftersales gaat zitten.
Maar een vraag over een product die de vendor verkoopt moet toch wel beantwoord worden, helemaal als je er al vaker hebt besteld.
Tevens vind ik het ook belangrijk als de vendor zich aan de wet houdt qua koop op afstand, en ja die zijn/ is er. (darkweb kom ik dus echt niet)


Het is zo jammer, Heel de Nederlandse RC business lijkt heel veel op de coffeeshop business.
Het is een soort van legaal; eigenlijk kun je beter zeggen het is iig niet illegaal.
Echter, controle over het product wat er verkocht wordt is er gewoon niet.
De wiet ruikt en smaakt lekker, maar niemand die er over maalt als deze 5 dagen voor de oogst nog volgespoten is met een dikke laag vertimec.
Of die goeie 3mmc van een bepaalde vendor, die zo lekker lang werkt en nog steeds tintelingen geeft (omdat er een beetje 4-FA bijgemixt is).
Dat halfbakken beleid in Nederland, ik kan er niet tegen. Grapperhaus, ga je schamen. Prutser.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
vader zei:
Ik vind de definitie van 'betrouwbare vendor' best wel moeilijk.
Waar de meesten aan denken, en wellicht het enige echte belangrijke vinden, is een verkopende partij die zuiver product verkoopt, en geen bunk.
Maar het is natuurlijk een stuk breder, zo vind ik zelf ook best belangrijk dat als je een vraag stelt via de mail, er ook antwoord op komt.
En de levertijden goed zijn.
Kan me voorstellen dat als je met inkoppertjes komt 'weten jullie al iets meer over de voorgenomen ban op RC's ?' je geen antwoord krijgt.
Verkijk je er niet op hoeveel tijd er in customer service en aftersales gaat zitten.
Maar een vraag over een product die de vendor verkoopt moet toch wel beantwoord worden, helemaal als je er al vaker hebt besteld.
Tevens vind ik het ook belangrijk als de vendor zich aan de wet houdt qua koop op afstand, en ja die zijn/ is er. (darkweb kom ik dus echt niet)


Het is zo jammer, Heel de Nederlandse RC business lijkt heel veel op de coffeeshop business.
Het is een soort van legaal; eigenlijk kun je beter zeggen het is iig niet illegaal.
Echter, controle over het product wat er verkocht wordt is er gewoon niet.
De wiet ruikt en smaakt lekker, maar niemand die er over maalt als deze 5 dagen voor de oogst nog volgespoten is met een dikke laag vertimec.
Of die goeie 3mmc van een bepaalde vendor, die zo lekker lang werkt en nog steeds tintelingen geeft (omdat er een beetje 4-FA bijgemixt is).
Dat halfbakken beleid in Nederland, ik kan er niet tegen. Grapperhaus, ga je schamen. Prutser.
Klik om te vergroten...
Aan de andere kant zou je dan geen research chemicals meer kunnen bestellen, ze gaan geen hard drugs legaliseren en maar beter ook...
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het complexe materie, drugsbeleid.
Was altijd heel liberaal wat drugs betreft.
Sinds ik een kind heb denk ik er wel anders over.
Als iemand roept 'Sommige harddrugs zouden ze legaal moeten maken' zeg ik altijd: Dus je zou het niet erg vinden als je kinderen later aan de harddrugs gaan?
En dan krijg je meestal de 'ja-maar' antwoorden.
Natuurlijk, druggebruik is van alle tijden en zal ook wel blijven. Als je het legaliseert zet je de onderwereld buiten spel, door het te belasten levert het wat op voor de staatskas, en je hebt controle over de mate van gebruik, het product zelf wbt zuiverheid etc.

Maar op zich ben ik van mening dat de mens tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen.
Ik ben er zelf ook zo één.
Alhoewel ik mezelf door levenservaring wel aardig in toom kan houden.
Het scheelt als je kan terugdenken aan een periode waar je met al je hebben en houden uit je kamertje bent geflikkerd wegens huurachterstand, urenlang wachtend, buiten op straat omringt door je rotzooi op een 'vriend' met bestelbus die maar niet kwam opdagen, vele nachten zittend in een tuinstoel proberen te slapen in een niet afgesloten schuur, 's avonds laat vuilnisbakken bij de supermarkt uitpluizen naar eten.
En ondertussen wel gewoon je laagbetaalde kutbaantje van het uitzendburo vervullen, en op je werk doen alsof er niks aan de hand is, want dat vaste contract, die ze als een wortel voor je neus houden, is de reddingsboei die je nodig hebt.

Vind wel dat de wiethandel legaal moet worden. Is een win-win situatie; controle op de kwaliteit, belastingopbrengsten uit productie/verkoop waar elke Nederlander van profiteert, Zwarte baantjes die wit worden.
De coffeeshophouder die eindelijk niet meer de hele dag in een spagaat zit.
De enige verliezers zijn de grote kwekers die niet meer naar het casino kunnen, of patsen met hun flikkerschoentjes van 1500 euro, elk jaar een nieuwe AMG halen, witwassen in vastgoed etc.
En dan ook de kleine kwekertjes, omdat bijstand/ WAO/toeslagen en een tentje meer oplevert dan werken in een fabriek.
Met beiden heb ik geen medelijden.

En mijn excuses voor het off-topic gaan.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Aan de andere kant zou je dan geen research chemicals meer kunnen bestellen, ze gaan geen hard drugs legaliseren en maar beter ook...
Klik om te vergroten...
Liever dan maar harddrugs.
Dan wordt er tenminste echt onderzoek naar gedaan.

Ik denk dat over 5 jaar er een heleboel RC'S verslaafden opgenomen zijn
A Vaak gecombineerd ook
B vaak vervuildz, dus je kan een verslaving ontwikkelen voor een stof zonder dat je het zelf weet

Last but not least

NIEMAND weet nou echt precies wat rc's doen. De schade op korte en lange termijn en hoe je het afkicken aan moet pakken.

Voor diegene die er wel verantwoordelijk mee omgaan zou het wel heel jammer zijn.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lieve drugs-gekkies, beste leden,

Gelukkig hebben de meeste leden goede ervaringen met Vendors van Research Chemicals (RC's). Toch krijgen we af en toe meldingen binnen over Vendors die onbetrouwbaar zouden zijn om verschillende redenen. Het kan gaan om niet leveren, de verkeerde stof of dosering leveren etc. Zoals jullie weten is het tegen de forumregels om RC vendors te noemen of links te plaatsen. Deze regel is er met name om reclame te voorkomen. Deze regel blijft van kracht. We willen als forum onze leden wel kunnen waarschuwen voor eventuele gevaarlijke situaties en serieus onbetrouwbare vendors. Vandaar dat we het volgende hebben bedacht.

We willen jullie via deze post laten weten dat we vanaf nu jullie meldingen over onbetrouwbare vendors graag ontvangen via PB of de meldingsknop. Geef hierbij duidelijk aan om welke vendor het gaat en waarom deze vendor volgens jou gevaarlijk of onbetrouwbaar is. Wij maken op het modforum een apart topic hiervoor en verzamelen daar jullie meldingen. Als er dan Vendors blijken te zijn waar veel klachten over komen kunnen wij een waarschuwing op het forum plaatsen. Hierbij gaan we niet over 1 nacht ijs. Verwacht dus niet meteen een actie of reactie als je een melding hebt gemaakt. Pas als er echt een duidelijk negatief beeld ontstaat over een vendor gaan we waarschuwen.

We hopen dat jullie op deze manier zo veilig mogelijk kunnen genieten van al het leuks en lekkers dat online te bestellen is :wink:

In het kort:
1) Vendors noemen op het forum blijft verboden
2) Heb je te maken met een gevaarlijke/onbetrouwbare vendor laat dit weten via PB of melding
3) Als het beeld ontstaat dat een vendor serieus onbetrouwbaar/gevaarlijk is plaatsen wij een openbare waarschuwing over deze vendor

Groet (namens het modteam)
Eik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."