Na lange tijd weer even een berichtje in me dagboek.
Momenteel gaat het vanuit Novadic erg slecht.Ze werken nergens aan mee.Vanwege me eerdere schorsing willen ze me zelfs weg hebben.
Samen met me nieuwe huisarts langsgeweest en afspraken gemaakt.
Later kwamen ze daar op terug en gingen ze voorwaarden stellen enzo.
Gelukkig was me huisarts dus getuige en gaan we daarmee niet akkoord.
Dan bijna een erg verhaal.
Helaas moet ik melden dat Deze gebruiker (
http://www.drugsforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=91458 ) (Heeft gelukkig een ban) zo aan het "afkicken" is dat ze mij haar medicatie aanbood.
Eerlijk is eerlijk.Ik zit met zo veel pijn (en dat heeft ze gelezen in mijn topic) dat ik blij was dat ik aan pijnstilling kon komen. Ik zag direct weer een lichtpuntje.
Echter toen me de medicatie aangeboden werd had ik zo'n dubbel gevoel en zit nou eenmaal op me gemak op dit forum dat ik het gemeld heb bij de moderators met de kans dat ikzelf ook een ban kreeg.
Gelukkig is dat niet zo , maar mevrouw is blijkbaar verwijderd van het forum vanwege dealen van morfine.
Ik heb nu een partij mails binnen waarin in voor van alles en nog wat uitgemaakt word.
Maar dat doet me niks. Vind het alleen jammer dat ik bijna een grove terugval had omdat iemand me medicatie aanbood waar ik 3 jaar aangezeten heb en na lange tijd vanaf ben.
Psychisch gaat het alleen erg slecht met me.Kan me emotisch niet kwijt.
Raak al me vrienden kwijt en weet niet waarom.Krijg ook geen uitleg of terugkoppeling van ze.
Ook mensen via dit forum die ik kende hebben me kei hard laten vallen.De mensen zelf weten wel wie het zijn.
Maar goed daar kom ik ook allemaal wel achter.Kom er zo wel achter wie me echte vrienden zijn.
Zal proberen vaker een update te doen.Is wat interessanter voor mensen om te lezen dan af en toe eens een bericht.