Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek opname Rudolf bij Novadic.

Dagboek opname Rudolf bij Novadic.

159 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vraag me af of je een baan hebt. Wat is je bijdrage aan de maatschappij? Je stelt namelijk nogal wat eisen aan de mensen om je heen. Van gevangenissen in usa en Azie weten we dat cold Turley afkicken geen enkel probleem is. Dus: doe normaal.
Edit: Een onbjectievere blik/meer inlevingsmogen ontbreekt, respecteer elkaar!
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#2
rudolf zei:
Ach als je al jaren met een kut leven loopt raak je er wel aan gewend.

Ben intussen al me vrienden kwijt (op2 na) en familie is ook erg weinig geworden.
Heb echt het gevoel dat alles wat ik doe en wil in me leven mislukt.


Maar we zien wel anders is er altijd de optie nog om zelf uit het leven te stappen.Die gedachtes spoken ook al door me hoofd.

Ik zie het gewoon allemaal niet meer zo zitten.
Mensen die ik dacht dat me vrienden waren , laten me kei hard vallen en dat komt allemaal kei hard aan.
Klik om te vergroten...
Hoi Rudolf,

Ik ben zelf vorig jaar zwaar depressief geweest. Mijn filosofie is eigenlijk de volgende: het leven is zwaar kut (feit) en als je depressief bent, accepteer je dat feit. Als je niet depressief bent, kun je daar op de één of andere wijze goed mee omgaan. Mocht je tzt van je verslaving af zijn (waardoor je je ook weer sterker gaat voelen), dan verwacht ik dat je depressieve gevoelens ook minder zullen worden en je weer meer plezier krijgt in het leven.

Kenmerk van een depressie is overigens ook dat je niet verwacht dat dit zal gebeuren.

Mega, mega veel sterkte & wijsheid voor de komende maanden toegewenst, Rudolf! Laat vooral goed voor je zorgen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hoop dat het goedkomt.

Door al het gezeik de laatste tijd is de keuze om zelf uit het leven te stappen toch erg aanwezig!
Sommige zullen zeggen dat het egoïstisch is omdat ik ook een gezin heb , maar loop zelf een 24/7 met pijn en dat al bijna 4jaar lang.Alle hulp die je vraagt werkt niet mee.


Ik zal echt niet zo maar voor een trein springen ofzo ,maar als ik een goede manier weet.....................
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wauw, goed bezig! Lijkt me mooi werk om als ervaringsdeskundige aan de slag te kunnen! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
rudolf zei:
Ik hoop dat het goedkomt.

Door al het gezeik de laatste tijd is de keuze om zelf uit het leven te stappen toch erg aanwezig!
Sommige zullen zeggen dat het egoïstisch is omdat ik ook een gezin heb , maar loop zelf een 24/7 met pijn en dat al bijna 4jaar lang.Alle hulp die je vraagt werkt niet mee.


Ik zal echt niet zo maar voor een trein springen ofzo ,maar als ik een goede manier weet.....................
Klik om te vergroten...
Een mens moet soms meer lijden dan hij of zij aankan. Het is denk ik wel zaak om alles uit de kast te trekken om de boel weer op de rit te krijgen.

Spreek je je gedachten over suïcide ook uit bij je hulpverleners? Heb je een psychiater? Deze laatste persoon is bij uitstek toegerust om je hiermee te helpen.

Persoonlijk heb ik altijd een goed gevoel bij vrouwelijke psychiaters. Deze hebben vaak meer empathisch vermogen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat heb ik zeker gedaan maar ik krijg dan te horen dat het van het ziekenfonds niet vergoed word omdat ik ook bij de afkickkliniek in behandeling ben.

Ook daar en bij me huisarts aangegeven maar er gebeurt niks tot weinig.
Tot de dag komt dat ik het wel doe.Misschien nemen ze me dan serieus........
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#7
rudolf zei:
Dat heb ik zeker gedaan maar ik krijg dan te horen dat het van het ziekenfonds niet vergoed word omdat ik ook bij de afkickkliniek in behandeling ben.

Ook daar en bij me huisarts aangegeven maar er gebeurt niks tot weinig.
Tot de dag komt dat ik het wel doe.Misschien nemen ze me dan serieus........
Klik om te vergroten...
Ok, complex zeg... :(
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het lijkt wel of in de gezonheidszorg mij niets gegund is.

Ook word er tegenwoordig alleen maar op geld gelet.

Door dit gezeik ben ik zelf naar andere pijnstilling gaan kijken en ben ik nu dus aan de heroine.
Schaam me kapot om het te zeggen , maar ik ga niet dag in dag uit met pijn zitten.

Had het liever niet gewild maar het is niet anders.
Gebruik het niet dagelijks maar alleen als ik ernstige pijn heb.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#9
rudolf zei:
Het lijkt wel of in de gezonheidszorg mij niets gegund is.

Ook word er tegenwoordig alleen maar op geld gelet.

Door dit gezeik ben ik zelf naar andere pijnstilling gaan kijken en ben ik nu dus aan de heroine.
Schaam me kapot om het te zeggen , maar ik ga niet dag in dag uit met pijn zitten.

Had het liever niet gewild maar het is niet anders.
Gebruik het niet dagelijks maar alleen als ik ernstige pijn heb.
Klik om te vergroten...
Ja, da's echt kut. Komen ze daar niet achter door urinecontroles enzo?

Wil je niet aan de drugs helpen ofzo, maar Ketamine schijnt in lage doseringen heel anti-depressief te werken.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ken heel die ketamine niet.

Ze komen er zeker wel achter met urinecontrolles maar ik heb ook niets te verbergen en heb het ze ook gewoon verteld.
Moeten hun maar iets doen tegen de pijn.Hun zetten de pijnstilling ineens stop.


Maar er word blijkbaar aan gewerkt (zeggen ze) NOT!!!
Geloof er geen flikker meer van!!!
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#11
rudolf zei:
Ik ken heel die ketamine niet.

Ze komen er zeker wel achter met urinecontrolles maar ik heb ook niets te verbergen en heb het ze ook gewoon verteld.
Moeten hun maar iets doen tegen de pijn.Hun zetten de pijnstilling ineens stop.


Maar er word blijkbaar aan gewerkt (zeggen ze) NOT!!!
Geloof er geen flikker meer van!!!
Klik om te vergroten...
Zijn er mogelijkheden voor behandeling in een andere kliniek?
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar ben ik nu wel mee bezig idd.
Dit schiet gewoon niet op.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je verhaal blijft naar boven komen en maakt op veel mensen indruk hier Rudolf! Hoe gaat het nu?
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#14
rudolf zei:
Daar ben ik nu wel mee bezig idd.
Dit schiet gewoon niet op.
Klik om te vergroten...
Op basis van de informatie die je geeft, lijkt mij dat idd verstandig.

Heel veel sterkte in deze voor jou zo zware tijd...!

Pieter
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na lange tijd weer even een berichtje in me dagboek.


Momenteel gaat het vanuit Novadic erg slecht.Ze werken nergens aan mee.Vanwege me eerdere schorsing willen ze me zelfs weg hebben.

Samen met me nieuwe huisarts langsgeweest en afspraken gemaakt.
Later kwamen ze daar op terug en gingen ze voorwaarden stellen enzo.
Gelukkig was me huisarts dus getuige en gaan we daarmee niet akkoord.


Dan bijna een erg verhaal.

Helaas moet ik melden dat Deze gebruiker ( http://www.drugsforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=91458 ) (Heeft gelukkig een ban) zo aan het "afkicken" is dat ze mij haar medicatie aanbood.


Eerlijk is eerlijk.Ik zit met zo veel pijn (en dat heeft ze gelezen in mijn topic) dat ik blij was dat ik aan pijnstilling kon komen. Ik zag direct weer een lichtpuntje.

Echter toen me de medicatie aangeboden werd had ik zo'n dubbel gevoel en zit nou eenmaal op me gemak op dit forum dat ik het gemeld heb bij de moderators met de kans dat ikzelf ook een ban kreeg.

Gelukkig is dat niet zo , maar mevrouw is blijkbaar verwijderd van het forum vanwege dealen van morfine.

Ik heb nu een partij mails binnen waarin in voor van alles en nog wat uitgemaakt word.
Maar dat doet me niks. Vind het alleen jammer dat ik bijna een grove terugval had omdat iemand me medicatie aanbood waar ik 3 jaar aangezeten heb en na lange tijd vanaf ben.



Psychisch gaat het alleen erg slecht met me.Kan me emotisch niet kwijt.
Raak al me vrienden kwijt en weet niet waarom.Krijg ook geen uitleg of terugkoppeling van ze.
Ook mensen via dit forum die ik kende hebben me kei hard laten vallen.De mensen zelf weten wel wie het zijn.

Maar goed daar kom ik ook allemaal wel achter.Kom er zo wel achter wie me echte vrienden zijn.


Zal proberen vaker een update te doen.Is wat interessanter voor mensen om te lezen dan af en toe eens een bericht.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Fijn dat je ons op de hoogte houdt, beroerd dat het zo slecht gaat met je.

Heb je al eens met je huisarts besproken of een opname in een psychiatrische kliniek niet meer passend voor je is? Je komt erg depressief op mij over.

Sterkte,

Pieter
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Depressief ben ik zeker.

Ik heb sinds kort een nieuwe huisarts en daar heb ik (gelukkig) erg goed contact mee.
Daar bespreek ik erg veel mee.Ook psychiatrische hulp.


Die hulp kan ik niet aangaan omdat de zorgverzekeraar dat niet vergoed.
Zolang ik bij de kliniek in behandeling ben , kan ik dat er niet bij krijgen.

Dat valt bij hun onder dezelfde vergoeding en dat is te veel.


Nederland he!! Geld geld geld!!
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#18
rudolf zei:
Depressief ben ik zeker.

Ik heb sinds kort een nieuwe huisarts en daar heb ik (gelukkig) erg goed contact mee.
Daar bespreek ik erg veel mee.Ook psychiatrische hulp.


Die hulp kan ik niet aangaan omdat de zorgverzekeraar dat niet vergoed.
Zolang ik bij de kliniek in behandeling ben , kan ik dat er niet bij krijgen.

Dat valt bij hun onder dezelfde vergoeding en dat is te veel.


Nederland he!! Geld geld geld!!
Klik om te vergroten...
En een opname in een psychiatrische kliniek en daar afkicken?
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij die klinieken is er maar 1 optie.Dat is geheel clean naar buiten.

Ook zonder methadon.Dat is bij mij helemaal niet de bedoeling omdat ik me medische stuk ook nog moet doorlopen.


Maar heb afgelopen week een erg positief gesprek gehad bij Novadic en we gaan alles opnieuw bespreken en op papier zetten.
Dit laatste op vraag van mij.

Dan heb ik alles zwart op wit en kunnen ze geen fouten maken :wink:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#20
rudolf zei:
Bij die klinieken is er maar 1 optie.Dat is geheel clean naar buiten.

Ook zonder methadon.Dat is bij mij helemaal niet de bedoeling omdat ik me medische stuk ook nog moet doorlopen.


Maar heb afgelopen week een erg positief gesprek gehad bij Novadic en we gaan alles opnieuw bespreken en op papier zetten.
Dit laatste op vraag van mij.

Dan heb ik alles zwart op wit en kunnen ze geen fouten maken :wink:
Klik om te vergroten...
Klinkt goed! Veel sterkte!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."