Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek opname Rudolf bij Novadic.

Dagboek opname Rudolf bij Novadic.

159 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#1
De situatie is weer aan het tegenvallen hier.

Reed op de scooter richting de kliniek(ging bij een "vriend"op visite) en word aangereden door een auto.
Ik zat op een scooter.


Ik dacht eerst dat er niks was omdat hij alleen me hand raakte.

Na 10meter verder te hebben gereden ,begon hij toch pijn te doen.

Ik doe me handschoen uit en zag hem dikker worden.

Gelijk maar naar het ziekenhuis gegaan om te laten kijken.

De knokkel geheel door de midden.
Ze vroegen of ik al iets voor de pijn genomen had omdat ze me pink moesten richten(ze trekken hem om voor de plaatsing in het gips)

Ik zei dat ik dat niet had en je raad het al.Ze wilde me een spuit morfine geven.

Nu komt het stuk waar ik HEEEEEEEEEEEEEL trots op ben.Ik heb alle pijnbestrijding geweigerd en heb hem zo laten zetten.Was veel te bang dat ik door die ene spuit getriggerd zou worden en weer van voor af aan moest beginnen.


Oke eerlijk is eerlijk, Heb momenteel erg veel pijn , maar weiger iets te nemen.

Zelfs heroine heb ik al 2 dagen niet meer genomen en ook mijn 80mg methadon heb ik niet ingenomen.Die ben ik gewoon vergeten , maar ik verlang er ook niet naar.
Misschien niet slim om ze niet in te nemen , maar ik denk ook zo ls ik ze niet nodig heb hoef ik ze ook niet te nemen.

Heb ook geen afkickverschijnselen , maar dat kn altijd nog komen.

Ik hoop van niet en morgen moet ik ze wel nemen omdat ik ze weer moet ophalen in de kliniek/methadonpost.


Sus het ging vandaag negaief maar ook wel weer positief.

Later meer in me dagboek.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knap van je, doen er niet veel je na, je hebt blijkbaar echt een sterk willetje , wat op dit gebied een enorm voordeel is.
Ik zou wel morgen je methadon innemen als ik jou was.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik ook gedaan.Elke dag om 11uur neem ik ze in.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klotezooi allemaal.. Probeer het een plek te geven en doorgaan je gedachte ergens anders opzetten anders kom je er nooit uit. Als je constant blijft denken aan alles wat klote en slecht is dan voelt het ook allemaal zo. Beterschap en sterkte....
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik probeer het ook Willem maar is niet makkelijk.

Ik heb zo veel negatieve dingen in me leven dat de positieve dingen niet eens meer opvallen.
Word er gek van.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ken het zelf maar al te goed soms werkt een boek lezen al heel goed of een goede serie kijken in een korte tijd. Dan kan het dat je met je gedachten even ergens anders zit. En toch proberen het positieve desondanks al het negatieve te zien. Je hebt nog steeds mensen die je liefhebben koester dat en haal er kracht uit.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry dat ik een tijd niet online ben geweest maar dat is HEEL positief.

Ik ben na de tijd dat ik met morfine gestopt ben aan de heroine geraakt.
Dit mede dankzij iemand van hier.
Begrijp me niet verkeerd.Ik ben hem juist HEEL erg dankbaar.Als ik hem niet had leren kennen had ik er waarschijnlijk niet meer geweest.Ook al was het een stomme beslissing in me leven.Het heeft me leven wel gered.

Een maand of 7 a 8 geleden kwam ik in het ziekenhuis vanwege nierstenen (weer) en ik had ong 3 gram bij.
Het leek net of er een knop omging.
Ik heb de troep gepakt ,door de wc gespoeld en sinds dien niks meer aangeraakt.
Na 2 jaar ineens stoppen van heroine was gedaan!

Ik ben er nog elke dag zo blij om dat ik eraf ben.Scheeld financieel veel,lichamelijk veel en ga zo maar door.

Ik slik nog wel methadon elke dag van de verslavingszorg.Die had ik destijds al sinds me morfinestop zoals ik verteld had.
Maar verder NIKS MEER!!!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Top man! Ik zag toevallig van de week je topic weer voorbij komen en hoopte al dat je wat zou laten horen :) Blij om te horen!

Hoe gaat het nu met de pijn eigenlijk? Is dat ook al beter geworden? In ieder geval top dat je helemaal terug bent naar alléén methadon.

Take care!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Super om te horen dat het zo goed gaat nu!

Duidelijk de knop omgezet , respect hoor.
Op hoeveel mg methadon zit je ? (nieuwsgierig)

Petje af en ga zo door man!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik nog op 80mg nog.
Echter hebben ze die medicatie veranderd.
Ik kreeg eerst 4 van 20 mg.

Nu ze veranderd zijn , zijn het er 2 van 40.
Natuurlijk zeggen hun dat er niks veranderd is.Ik heb de fabrikant gebeld en is toch wel zo.
Donderdag een afspraak met de arts en klachtenmannegment om het op te lossen(hoop ik)

Verder is het idd geheel methadon.
Geen drugs , geen alcohol(nooit gedaan) maar rook nog wel.Zware VanNelle maar meer niet hahaahha.

De pijn is helaas geen verandering in.
Gelukkig begin ik in al die tijd er wel aan te wennen dus word het wat minder ,maar het is nog dagelijks zo


Bedankt voor je goede woorden!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey mensen!!

Na lange tijd maar weer eens een post maken.
Het gaat een stuk beter als dat het was.

Ik kom nog steeds bij Novadic Kentron vanwege me medicatie.
Het is ook nog 80mg en dat zal ook nog zo blijven voorlopig.

Echter is het zo goed aan het gaan dat ik ipv 3 x per week naar 1x per 2 weken mag gaan komen.
Ik krijg voor de rest van de tijd de medicatie gewoon mee naar huis.
Bijgebruik is 0,0 en hoop dat het ook zo de rest van me leven zal blijven.
Ben nog wel van mening eens verslaafd altijd verslaafd echter niet eens gebruiker altijd gebruiker.
Daar zit wel een verschil in.

Gezien me maag zit ik nog steeds hetzelfde als altijd.Dat loopt continu vast en dat zal ook niet goed gaan.Maar we blijven hopen.


Dus het gaat goed met me mensen. Ben er erg blij om en blijven positief denken dat het ook zo blijft!!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is een hoop geld. Crowdfunding is een mooie manier, hopelijk lukt het je! Van mij mag je je linkje ook op drugsforum plaatsen, ik zal je zeker een donatie geven en ik denk dat er nog wel meer mensen zijn hier die je zullen steunen!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed om te horen dat er vooruitgang in zit en fijn dat je niet zo vaak meer naar de Novadic heen en weer hoeft, scheelt een hoop moeite. :) Hopen dat die stijgende lijn blijft!

Zijn er eigenlijk nog opties voor je maag? Of is het gewoon blijven pijn stillen en ermee blijven leven?
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er is een optie maar die kost veel geld.
Op de site Dream or donate heb ik dus een droom geplaatst en hoop via die manier bijna €20000,- bij elkaar te krijgen zodat ik in Turkijke me geheel kan laten onderzoeken,

Als in het in NL of BE doe blijf ik met de zorgverzekeraar zitten en die artsen maken elkaar niet zwart.
Na 6 2nd optinions heb ik dat ook wel vastgesteld.
Dus maar op de andere manier
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb het online staan.

http://www.dreamordonate.nl/2211-medisc ... nderzoeken


Ik hoop dat er donaties komen.
Zal me heel erg helpen.

Alle beetjes helpen dus ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij deze heb je een donatie ontvangen Rudolf! :)
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Svali zei:
Bij deze heb je een donatie ontvangen Rudolf! :)
Klik om te vergroten...


Hartelijk dank Svali.
Het is ontvangen op de site.Ben erg blij om te zien dat er mensen zijn die met me meeleven.

Iedereen is vrij om dit te delen natuurlijk.


Heb vanmorgen al telefoon gehad van Turkije en de eerste afspraak kan al gepland worden zodra ik €300,- bij elkaar heb.
Dan ga ik een 3 a 4 dagen daarheen om de voor onderzoeken te doen.

Dan hebben hun weer de tijd om te zien en nagaan wat de beste methode is om mij te helpen.
Dat hoop ik dus zo snel mogelijk te doen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
En nummer twee is ook binnen! Laten we Rudolf met z'n allen zo snel mogelijk richting Turkije helpen :)
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heel hartelijk dank ervoor!!

Ben er heel erg blij mee.
Hoef echt geen grote giftes (mag wel altijd hahahah) , maar ben met elk klein beetje blij!!!

Echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg bedankt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een apart topic voor je gemaakt, deze zal een maand bovenaan de General Chat blijven staan:

viewtopic.php?f=22&t=56305

Hopelijk kunnen we zo wat bijdragen aan alle ellende!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."