#1
De situatie is weer aan het tegenvallen hier.
Reed op de scooter richting de kliniek(ging bij een "vriend"op visite) en word aangereden door een auto.
Ik zat op een scooter.
Ik dacht eerst dat er niks was omdat hij alleen me hand raakte.
Na 10meter verder te hebben gereden ,begon hij toch pijn te doen.
Ik doe me handschoen uit en zag hem dikker worden.
Gelijk maar naar het ziekenhuis gegaan om te laten kijken.
De knokkel geheel door de midden.
Ze vroegen of ik al iets voor de pijn genomen had omdat ze me pink moesten richten(ze trekken hem om voor de plaatsing in het gips)
Ik zei dat ik dat niet had en je raad het al.Ze wilde me een spuit morfine geven.
Nu komt het stuk waar ik HEEEEEEEEEEEEEL trots op ben.Ik heb alle pijnbestrijding geweigerd en heb hem zo laten zetten.Was veel te bang dat ik door die ene spuit getriggerd zou worden en weer van voor af aan moest beginnen.
Oke eerlijk is eerlijk, Heb momenteel erg veel pijn , maar weiger iets te nemen.
Zelfs heroine heb ik al 2 dagen niet meer genomen en ook mijn 80mg methadon heb ik niet ingenomen.Die ben ik gewoon vergeten , maar ik verlang er ook niet naar.
Misschien niet slim om ze niet in te nemen , maar ik denk ook zo ls ik ze niet nodig heb hoef ik ze ook niet te nemen.
Heb ook geen afkickverschijnselen , maar dat kn altijd nog komen.
Ik hoop van niet en morgen moet ik ze wel nemen omdat ik ze weer moet ophalen in de kliniek/methadonpost.
Sus het ging vandaag negaief maar ook wel weer positief.
Later meer in me dagboek.
Reed op de scooter richting de kliniek(ging bij een "vriend"op visite) en word aangereden door een auto.
Ik zat op een scooter.
Ik dacht eerst dat er niks was omdat hij alleen me hand raakte.
Na 10meter verder te hebben gereden ,begon hij toch pijn te doen.
Ik doe me handschoen uit en zag hem dikker worden.
Gelijk maar naar het ziekenhuis gegaan om te laten kijken.
De knokkel geheel door de midden.
Ze vroegen of ik al iets voor de pijn genomen had omdat ze me pink moesten richten(ze trekken hem om voor de plaatsing in het gips)
Ik zei dat ik dat niet had en je raad het al.Ze wilde me een spuit morfine geven.
Nu komt het stuk waar ik HEEEEEEEEEEEEEL trots op ben.Ik heb alle pijnbestrijding geweigerd en heb hem zo laten zetten.Was veel te bang dat ik door die ene spuit getriggerd zou worden en weer van voor af aan moest beginnen.
Oke eerlijk is eerlijk, Heb momenteel erg veel pijn , maar weiger iets te nemen.
Zelfs heroine heb ik al 2 dagen niet meer genomen en ook mijn 80mg methadon heb ik niet ingenomen.Die ben ik gewoon vergeten , maar ik verlang er ook niet naar.
Misschien niet slim om ze niet in te nemen , maar ik denk ook zo ls ik ze niet nodig heb hoef ik ze ook niet te nemen.
Heb ook geen afkickverschijnselen , maar dat kn altijd nog komen.
Ik hoop van niet en morgen moet ik ze wel nemen omdat ik ze weer moet ophalen in de kliniek/methadonpost.
Sus het ging vandaag negaief maar ook wel weer positief.
Later meer in me dagboek.