#1
Als je demissionair bent. Doe je het dan ook in het demissionarisstandje? Zomaar een vraag die me te binnen schiet. Lijkt me namelijk wel echt extra spannend om het dan toch stiekem gewoon in de missionaris positie te doen en dan betrapt te worden door een ex-coalitiepartner. Dan overtreedt je zeker wel de wet. Toch?
